,,No.." to bylo jediný co jsem ze sebe v tu dobu dokázala vydat. ,,Proč jsi mi to neřekla kurva! A ještě mi řekni že ty jsi ta tajná milenka Jakuba a zabiju tě!" Řekla nasraně Em. ,,Nevím za co jsi nasraná! Však jsi se mě ani nezeptala! Nejsem povinna ti říkat kdo je můj otec když se mě nezeptáš!" Řekla jsem na rovinu, to se jí očividně nelíbilo. ,,Fajn! A co ten Jakub a ta jeho milenka?! Kdo to je? Hmmmm?! Určitě ty že?!" Vyjela na mě, to se mi přestává líbit. ,,Doprdele do toho ti může být hovno!" Řekla jsem jí na obranu. V tu dobu mi začal zvonit telefon Tatínek<3 no a jasně že se podívala i Emma, hodila na mě vražedný výraz. Vzala jsem to tátovi během sekundy. ,,Broučku, tak co?" Ozvalo se z druhé strany telefonu. ,,Ahoj Tati, Jo dobrý, je to super být zase tu, jenom mi tu hodně věcí připomíná mamku. Každopádně teď půjdeme s Em spát, potřebuješ něco?" Zeptala jsem se ho mile. ,,Nene, jenom jsem tě chtěl slyšet. A jinak pozdravuj Em, nezapomeň že jí budu chtít poznat." Řekl mi táta do telefonu a já jenom slyšela Jakuba se tam řechtat. ,,Dobře, taky tě pozdravuje. Jinak pozdravuj Jakuba" řekla jsem mu do telefonu. ,,Ahoj lásko, chybíš nám tu, hlavně mně" řekl mi Jakub z druhé strany telefonu. ,,Ahoj miláčku, taky mi chybí-" nestihla jsem to doříct protože mi to táta típl.
JAKUBOVO POHLED:
,,Co děláš!" Řekl jsem když típl hovor s Klárkou. ,,Nechci z vás dostat cukrovku." Rejpl si do mě. ,,Haha" řekl jsem arogantně a dál hrál hru.Po chvíli co jsem ležel v posteli mi Klárka psala, neváhal jsem a hned jsem šel odepsat.
Ahoj miláčku, nechceš mi na chviličku zavolat?Doufám že ještě nespíš.
Božínku, copak se Klárce děje, však je půl třetí ráno a ona ještě nespí beruška moje.
Ahoj Lásko, copak se děje?
Potřebuju tě slyšet, nějak bez tebe nedokážu usnout.
Bobinkoooo, hned ti zavolám ju?
Dobře.
Když mi Klárka odepsala tak jsem se jen napil a začal jsem jí volat.
KLÁRY POHLED:
Už nedokážu ani bez Kuby usnout, to jsem fakt potřebovala. Každopádně s Em jsme už zase v pohodě, zítra by měl přijet táta, chce nás vzít někam na výlet, ale Kuba prý nepojede. Kubovi jsem psala a čekám až mi zavolá.,,Ahoj lásko moje" pozdravil mě Jakub do telefonu, já se usmála že ho zase slyším. ,,Ahoj miláčku, nemůžu bez tebe usnout, chybíš mi" řekla jsem smutně a pravdivě do telefonu. ,,Taky mi chybíš lásko, ale povídej co ta Em nebo jak se jmenuje?" Zeptal se mě do telefonu. Začala jsem mu vyprávět jak jsme se pohádali a jak na mě vyjela, měl celkem nervy. ,,Miláčku, už je to dobrý ano? Jen mi prostě nadávala, stalo se ano? Nic se už neděje" začala jsem ho uklidňovat po telefonu, po chvilce zklidnil tak jsem se ho zeptala na zítřek. ,,A proč zítra nepojedeš s námi na ten výlet?" ,,Lásko, já musím být zítra ve studiu, přijedu třeba ve středu a pojedeme někam na jídlo." Řekl mi do telefonu, škoda že ho nemůžu vidět. Po chvilce mi začal pobrukovat a já usínala.
Ráno jsem se vzbudila se zprávou na displeji od taťky.
Brouku, ve 12:48 bych měl být ve forum, stihnete přijet?
Jasný tati, stíháme úplně krásně. Těšíme se na tebe, hlavně já<3
Odepsala jsem mu a vzbudila jsem Em. ,,Pokud chceš poznat mého tátu tak pohni, za dvacet minut nám jede autobus do města." Řekla jsem jí, hned vyletěla z postele a šla si udělat ranní higienu, kterou jsem já už měla dávno hotovou. Stačilo se mi jen převléct a můžu vyrazit.
Jsme ve forum a čekáme na mého tátu u CCC, přišel sám, čekala jsem že přijde i s Kubou. ,,Ahoj tati" pozdravila jsem ho a obejmula jsem ho. ,,Čau brouku." Pozdravil mě nazpět ,,Tati tak tohle je Emma, Em tohle je můj táta Dominik" představila jsem je a oni si podali ruce. ,,Dobrý den" řekla Em tátovi a ten malém omdlel. ,,Em, neříkej mu dobrý den a ani strejdo, jinak ti utrhne hlavu, prostě ahoj." Řekla jsem jí se smíchem, a ona jen kývla.
Sedíme v Costa Coffe a táta už půl hodiny vyslíchá Em, ona se na něj směje já sluníčko na hnoji. Báječný, ona se ještě zamiluje do mého otce. Každopádně já se extrémně nudím tak aspoň napíšu Kubovi jestli žije.
Žiješ mi ještě?
Anooo, teď jenom dohrávám svojí část v tracku a pojedu dom, děje se něco?
Nene, jen mi je smutno. Chybíš mi.
Tak já ještě dneska přijedu hmmm?
Asi nejezdi, je to zbytečný, nudila bych se. Vyslýchal by jsi Em jako mě a já bych nic nedělala, stačí mi že se táta nevěnuje mě ale povídá si jen s ní.
Dobře no, tak já přijedu hned co to půjde hm? Strávím s vámi celý den.
Dobře.
Odepsala jsem mu a začala jsem se věnovat tátovi s Em protože na mě něco táta mluvil. ,,Co kdyby u nás dneska přespala Emma?" Zeptal se mě ,,Klidně." Řekla jsem mu a on jen kývl a šly jsme směr auto.
Když jsme dojeli před Em barák tak ona si šla domu jen pro věci a já zůstala s tátou v autě. ,,Myslela jsem že jsi přijel za mnou." Řekla jsem tátovi. ,,Já jsem přijel za tebou" řekl mi nepochopitelně. ,,Tak proč sis celou dobu povídal s Em a mě sis nevšímal?" Řekla jsem mu nepříjemně. ,,Nebuď hned nepříjemná, jsi dostala krámy nebo co?!" Vyjel na mě a já jsem radši nic neříkala protože nechci aby ze mě vypadlo něco co by ho mohlo bolet. Fakt mě vytočil.
Pro dnešek kapitola zase splněna, dobrou noc.
ČTEŠ
Jakube?
FanfictionCo se stane když se nastěhuje ke svému otci? Bude tam ráda? Nebo utíkat z domu? Najde si přítele? Je to o zoufalé holčině z Ústí, musela se nastěhovat ke svému otci do Pardubic a proč? To se dozvíte v knize. ⚠️Upozorňuji na vulgaritu a na sexuální...