14.

620 14 2
                                    

Nebyl tady, někam odešel. Rozhodla jsem se že mu napíšu.

Kde jsi Jakube?

A dál to neřeším, šla jsem si zase lehnout k sobě do postele s tím že jsem si u něj ještě ukradla tričko.

JAKUBA POHLED:
Když mi už hodinu a půl neodepisovala tak jsem se rozhodl že půjdu pryč, prostě někam, třeba se zhulit nebo jít do baru. Oblékl jsem se a prostě jsem šel.

Po cestě jsem se potkal s nějakou slečnou ve věku Kláry, možná byla o rok mladší jak Klára. ,,Můžu s tebou fotku Yzo? Prosím?" Zeptala se mě a já jí s úsměvem odpověděl že ano. ,,Děkuju moc, ahoj" řekla a na rozloučenou mě objala, objetí jsem jí obětoval. Pak jenom s úsměvem na tváři odešla, ale celkem mě překvapuje že je tady někdo takhle celkem pozdě večer. Přišlo mi z instagramu oznámení.

@k.cittova vás začal/la sledovat.
@k.cittova se líbí vaše zpráva.
Kde jsi Jakube?

Odepsala mi, ale pozdě, kdybych zůstal doma tak si s ní promluvím, jsem debil.

Promiň Klári jsem šel ven, vyvětrat si hlavu.

A takhle jsem jí tu zprávu odeslal, nebudu jí lhát, proč bych jí lhal. Lhal by jí největší debil. Mám ji možná víc rád než kamarádku ale nevím jak to cítí ona, musím se jí na to zítra zeptat. Přišla mi od ní další zpráva.

Dobře, jenom chci aby jsi věděl že tě mám ráda a nespím s někým jenom tak. <3
Myslíš že můžu k tobě do postele? :(

Proč se mě ptá jestli může ke mně do postele, prostě ať jde.

Proč se ptáš jestli můžeš ke mně do postele? Vem si moje tričko a zkus usnout, budu doma až tak za hodinku, jsem celkem daleko.

Napsal jsem jí a na to už mi hodila jenom zobrazeno. Aspoň není naštvaná už, teda aspoň myslím. Doufám že není.

DOMINIKA POHLED:
Je něco okolo 19 hodiny a Klárka přidala fotku na story s Jakubem, Kuba ji objímal okolo pasu a fotili se v zrcadle. Je to hezká fotka, ne že ne, ale lidi jsou lidi a nechci aby to na ní dolehlo.

@k.cittova zahájil/la živé vysílání.

Rozhodl jsem se že na živé vysílání mé dcery půjdu, viděl jsem jak je v pokoji a čeká až někdo přijde. ,,Ahoj tati" pozdravila mě moje dcera s úsměvem na tváři. Napsal jsem jí už je ti lépe beruško? ,,Ano tati, je mi lépe" ,,Čau Kubo" pozdravila Jakuba, taky je tu. Ale proč není s ní doma? Proč s tebou není doma Jakub? ,,Tati on šel nakoupit" řekla mi, má štěstí Vlček.

KLÁRY POHLED:
Byla jsem v pokoji sama a čekala jsem na Jakuba než se uráčí přijít. Vysílala jsem živě kde byl i táta, chvilku jsem si s nim povídala a pak jsem to vypla protože jsem se chtěla rochňat u Jakuba v posteli.

Prolomila se postel a já se vzbudila, byl to Jakub. Konečně. ,,Ahoj Lásko" pozdravil mě a dal mi pusu na čelo. ,,Ahoj Kubí" pozdravila jsem ho taky a čekala jsem než si lehne vedle mě.

Už si konečně po půl hodině lehl ke mně a já jsem se k němu natiskla co nejvíce to šlo. ,,Dobrou noc krásko." Řekl mi Kuba a já mu dala pusu na pusu. ,,Dobrou zlato" řekla jsem a zavřela jsem oči.




Takzeee další část je tu, nooo abych řekla pravdu celkem nestiham, a asi dovydám kapitoly co mám napsané a pak si budete muset nějaký dny počkat než napíšu další. Nestíhám vůbec nic a to doslova, chodím na dvě brigády a do toho ještě škola.

Jakube?Kde žijí příběhy. Začni objevovat