10.

688 14 2
                                    

Když jsme došli domu tak nám došlo že se furt držíme za ruce. ,,Hned přijdu jenom si odložím v pokoji ledvinku." Řekla jsem a běžela jsem dát ledvinku k sobě do pokoje a hned jsem běžela zase zpátky za Kubou do obýváku který hrál Playstation. Já jsem si k němu sedla a pak mě to přestalo bavit tak jsem mu dala moji hlavu do klína ,,nevadí ti to Kubí?" Zeptala jsem se ho ,,Ne" řekl a začal mi hladit vlasy a dal mi pusu na čelo. Já jsem se podívala do zpráv a měla jsem dvě nepřečtené zprávy od táty.

tak co beruš? Copak děláte s Kubou? Je hodný? Pomáhá ti?

Líbí se mi že má o mě starost a další zpráva byla.

broučku je plný internet toho jak se s Jakubem držíte za ruce. Prosím vás, nezploďte mi vnouče, nejsem připraven na to být děda.

Ježíš on je padlý na hlavu ,,Kubí, koukej co mi napsal táta." Řekla jsem a dala jsem mu to přečíst. ,,to je vůl ten kluk" řekl a začal se smát, já se začala smát společně s ním.

Tati co jsi tyvole? Já a Kuba spolu nic nemáme, doslova. Jenom jsme si pokecali.

Napsala jsem mu trošku vystresovaně.

Brouku mě je jedno jestli něco mezi tebou a Kubou je ale jenom si dávejte bacha a ty si dávej bacha na lidi okolo tebe, nemusí to dopadnout vůbec dobře.

Napsal mi táta, uklidnil mě že by mu nevadilo kdyby mezi námi s Kubou něco bylo.

Dobře, ale neboj. Nic mezi mnou a Kubou není, až bude, budeš to vědět jako první, to ti slibuju i já a i Kuba.

Napsala jsem mu a pak jsem vypla telefon a začala jsem se koukat na soustředěného Kubu. ,,Co je?" Zeptal se mě. ,,Nic" řekla jsem, sedla jsem si normálně a usmála jsem se, on se usmál na mě a začal se ke mě začal přibližovat.

DOMINIKA POHLED:
,,Domčo? Kdo je ta slečna vedle Jakuba se kterým se drží za ruce?" Zeptala se mě mamka když se koukala na internet a já na svůj TikTok. Když mi ukázala fotku tak to byl Jakub a Klárka. ,,Mami tak prosím pěkně tahle nádherná slečna je moje malá beruška" řekl jsem mamce. ,,To je Klárka?" Zeptala se mě a já kývl. ,,Je nádherná" řekla mi ,,Já vím mami" řekl jsem jí a rozhodl jsem se napsat Klárce.

tak babičce se líbíš beruško.

Odeslal jsem jí zprávu a Klárka mi do sekundy odepsala.

Cože?

Úplně vidím ten její výraz co musí mít, chybí mi beruška moje.

Broučku, viděla na internetu fotku tebe a Kuby jak se držíte za ruce, zeptala se mě kdo je ta slečna co se drží s Jakubem za ruce. Nebo jak to řekla.

Odeslal jsem jí zprávu a ona mi napsala jen aha.

KLÁRY POHLED:
Málem jsme se políbili kdyby mi nezačal psát táta, mohla jsem dostat pusu od Jakuba. No to mi neříkej že jsem chytla city ke Ku... ne! Nechytla, co to melu.

,,Kláru?" ,,Ano Kubí?" Zeptala jsem se ho. ,,Jedu do studia bude tam celé Labelo, krom teda tvého táty. Chceš jet se mnou?" Zeptal se mě ,,Jo" řekla jsem mu ,,Ale pod jednou podmínkou." Řekl ,,Poslouchám?" Řekla jsem s úsměvem. ,,Budeš se držet při mně a nebudeš pít ani zkoušet hulit. Taky nebudu chlastat a hulit." Řekl mi přísně a já jen přikývla. Pojedu v tom v čem jsem byla na procházce, jenom si vezmu vapo abych si tam nebrala zbytečně cigára protože tam bude někdo mít stoprocentně cigára.



Baví vás to aspoň trošku?

Jakube?Kde žijí příběhy. Začni objevovat