23.

519 17 1
                                    

POHLED KLÁRY:
No jo no, vzalo mě to. Od incidentu uběhl týden a furt jsem se ještě nehla od táty, je to od něj hezký že se o mě bojí, ale už musím z té postele vstát. Asi se mě budete ptát jestli jsem s Kubou spala, nespala jsem s ním, už se k sobě ani tak nemáme, víme o sobě ale nic mezi námi už není. Mrzí mě to, chtěla bych to zpátky, chybí mi to no, nebudu lhát, kurevsky mi to chybí. Bojím se že se začal stýkat s nějakou holkou, fakt se toho bojím.

,,Tati, Kuba někoho má?" Zeptala jsem se táty když jsem za nim přišla na balkon.

DOMINIKOVO POHLED:
,,Tati, kde je Kuba? Má někoho? Nebo?" Zeptala se mě moje beruška, trošku jsem se jí lekl ale nevadí no. ,,Klárko.." začal jsem, nechci jí říkat že je s Luckou, nechci. Vím že by se spálila kdybych jí to řekl. ,,Kdybych to jenom věděl." Řekl jsem jí a ona jen kývla a chystala se jít domu z balkonu, já ji chytl za zápěstí. ,,Měla by sis s ním promluvit." Řekl jsem ji a ona jen kývla a šla dovnitř. Je mi jí líto, vím že on se s ní patlat nebude a pošle jí slušně do prdele. Teda aspoň doufám.


JAKUBOVO POHLED:
Jsem s Luckou, Klára mě už nebaví, nebo ne že nebaví ale prostě je jí patnáct, bude jí šestnáct. A mně je třicet dva. Lucce je dvacet osm, a nedostávám za to takový nátlaky, navíc když by se to s Klárou někam dostalo tak by to bylo v prdeli.

Jsem už na cestě domu, za Dominikem a Klárou, jel jsem v autě a cinkl mi telefon s oznámením že mi píše zrovna ona.

Ahoj Jakube, mrzí mě že spolu nemluvíme, nevím co se stalo ale strašně mě to sere, nechceš zítra někam na pokec? Nebo aspoň dneska si jít prostě promluvit? :/

Dal jsem jí jen zobrazeno, nevím jestli s ní chci mluvit, nechci jí nějak ublížit. Lucku nemám na prc, mám k ní i nějaké city, ale asi ne takové jako jsem měl ke Kláře, s Klárou mám strašně divný pocit, natož s Luckou jako kdybych si zalepoval náplast sexem který mi chybí. Ale k Lucce mám nějaké city a vím to.


,,Jakube?" Zaklepala mi na dveře Klára, asi nemá cenu jí vyhazovat, aspoň už to bude za mnou. ,,Pojď dovnitř." Řekl jsem jí a ona vstoupila do mého pokoje, měla obří kruhy pod očima. ,,Tak o čem chceš mluvit?" Zeptal jsem se jí a poklepal jsem na místo vedle mě. ,,Ty někoho máš? Nebo co se stalo?" Zeptala se mě. ,,Teď ti to řeknu jako mé dobré kamarádce a ne jako holce se kterou jsem něco měl. Kláro.. fuj to je hnusný oslovení. Klári, já ti nebudu lhát, je tady jedna holka, znám se s ní sedm let, ona se nejdřív snažila o Dominika ale pak to vzdala a zkoušela to i strašně dlouho na mě.. no prostě, dáváme to dohromady. K tobě mám taky city ale k Lucce mám city o kterých vím že jsou pravý" řekl jsem a viděl jsem jak jí tečou slzy. ,,Tak pojď, pojď do mě. Řekni mi všechno co tě trápí"

KLÁRY POHLED:
,,Tak pojď, pojď do mě. Řekni mi všechno co tě trápí" řekl mi Jakub a začal mi hladit záda, nechala jsem ho. ,,Kubo, kdyby jsi mi to řekl rovnou, nebo něco tak bych si k tobě nevybudovala takový vztah, přijde mi prostě že jsem se o tebe spálila. Já vím jsem pro tebe patnácti letý dítě co má teprve život před sebou, uvědomuji si to. Chci jenom aby jsi věděl že k tobě mám větší city, miluju tě a to bez prdele. Jsi první kluk se kterým jsem spala, první kluk kterému se dokážu svěřit i když se mě prostě nezeptáš, začal jsi mě učit žít i tak abych jen nekouřila a nechlastala. Ale chápu že sis vybral Lucku, jen chci aby mezi námi tohle kamarádství kdy si dokážeme říct všechno zůstalo. Jenom nebudu vymazávat ty chvilky s tebou, to mě nedonutíš" řekla jsem mu s ubrečenýma očima, furt mě hladil po zádech. ,,Já tě chápu, taky nechci vymazat ty hezké vzpomínky, kamarádi zůstaneme." Řekl mi a dal mi ruku na ruku. Ruku jsem ale dala pryč, řekl kamarádi tak kamarádi a ne s výhody, hlavně se o něj nechci znovu spálit. ,,Doufám že mi Lucku někdy představíš." Řekla jsem mu s uchechtnutím ,,Tak to je snad jasný." Řekl mi nazpět. ,,Nechceš koukat na film?" Zeptal se mě a já kývla. Jenom jsem mu zalezla pod peřinu protože mi je zima.


Je 5:08 a já furt nespím, není mi dobře, je mi jako kdyby na zvracení, ale není. Chápeme ne? Abych řekla pravdu tak máme s Jakubem lepší kamarádství než předtím, je s ním větší sranda a zase jsem ho poznala z jeho jiné stránky, bylo to super.



Dobrou noc<3

Jakube?Kde žijí příběhy. Začni objevovat