6.

772 15 3
                                    

Když jsme domu přišli z nákupu tak jsem běžela s vložkami na záchod abych si vyměnila, a pak jsem si šla rovnou lehnout do postele, je mi blbě. Hned co jsem si lehla do mojí postele tak jsem napsala tátovi.

                                   Tatínek můj<3
you: Tati?
t: ano broučku? Copak? Děje se něco?
you: není mi dobře, kdy přijedeš?
t: dodělám s Vercettim papíry a už přijedu broučku.
you: dobře, tak opatrně.
t: neboj, miluju tě broučku.
you: já tebe víc tati.

,,Klárko?" Zaklepal na moje dveře Jakub. ,,Ano?" Zeptala jsem se ho když vešel do pokoje. ,,Copak?" Zeptal se mě a sedl si ke mně na postel. ,,Jenom mi není dobře." Řekla jsem mu a on mi dal ruku na čelo. ,,Teplotu nemáš" řekl Kuba. ,,Nechceš jít do obýváku?" Zeptal se mě a já kývla, Kuba mi vzal peřinu, polštář a šly jsme spolu do obýváku, kde Kuba pustil nějaký film a lehl si vedle mě, já se k němu přitulila a zavřela jsem oči.


JAKUBA POHLED:
Přišlo mi strašně divný že nevylezla z pokoje, počítal jsem s tím že hned vyleze a půjdeme třeba někam ven nebo tak, ale pak jsem jí viděl jak leží v posteli a byla strašně bledá, takže jsem jí nabídl že můžeme koukat na film a teď na mě spokojeně spí.


,,Jsem doma!" Zakřičel Dominik z předsíně, když se vyzul z bot tak šel přes obývák. ,,Dominiku ticho, teď ti usnula dcera" řekl jsem mu potichu, on se na ní podíval a taky se roztáhl vedle mě na gauč.


,,Kubo?" Zamrnčela ze spaní Klára celkem vyděšeně tak jsem jí začal budit. Dominik šel na cígo takže tu není. ,,Klárko." Řekl jsem a stiskl jsem jí v objetí. ,,Je tu už táta?" Zeptala se mě Klárka.


DOMINIKA POHLED:
Jsem na balkoně a dávám si cigáro, moje beruška furt spí. Je teď pro mě to nejdůležitější v životě což tak asi úplně nevypadá, ale je to moje dítě a už jsem pochopil co je to ta láska ke svému dítěti, i když jsem jí nevychovával tak jsem přišel v čas kdy mě nejvíc bude potřebovat, štve mě že jsem s ní nebyl když se učila jezdit na kole, nebo na bruslích, první slova, její první lásku, asi i sex, prostě tyhle věci co holky probírají s tátou. Doufám že je pana jinak jí přetrhnu jak hada. Nechci být ve 29 letech děda, fakt ne.


Z přemýšlení mě vytrhla Klárka co za mnou přišla na balkon. ,,Ahoj Tati" pozdravila mě a já roztáhl ruce aby mě mohla obejmout, obejmula mě hned. ,,Ahoj broučku" pozdravil jsem jí a dal jsem jí pusu do vlasů.


KLÁRY POHLED:
Už sedíme s tátou na balkoně třeba deset minut a já furt přemýšlím jestli si nedám i já cígo, ale co už, prostě jsem si vzala svoji krabičku a vyndala jsem si cígo. ,,Kláro?! Kdy?!" Zeptal se mě když se podíval na krabičku cigaret. ,,Minulé jaro." Řekla jsem ,,Spadla jsem do toho když mi bylo strašně na píču." Řekla jsem mu a odklepala jsem popel z cigára do popelníku. ,,Dobře, řekneš mi proč?" Zeptal se mě ,,Já o tom teď nechci mluvit Tati. Promiň" řekla jsem mu a on jen kývl. ,,Chceš o mě ještě něco vědět?" Zeptala jsem se ho se smíchem. ,,Měla jsi kluka?" Zeptal se mě ,,Jo měla, byl to čurák." Řekla jsem mu a on se na mě podíval s výrazem proč? ,,Řeknu ti to jindy" řekla jsem mu. ,,A co prcání?" Zeptal se mě a já vykulila oči. ,,Tati.. sotva před půl rokem jsem se poprvé líbala. Jsem pana" Řekla jsem vykuleně se smíchem. ,,To je dobře" řekl a já típla cigaretu.


Dneska vyjdou ještě asi dvě kapitoly.

Jakube?Kde žijí příběhy. Začni objevovat