Už je pár dní po tom co si pro mě Jakub přijel k Robinovi, je pondělí a dneska letím s tátou do Dubaje. Těším se tam ale zároveň ne, protože tam nebude Jakub. ,,Klárí!" Zařval na mě táta z předsíně a já za ním šla s kufrem a batohem na zádech. ,,Tak můžeme jet?" Zeptal se mě když jsme nakládali věci do kufru. ,,Jo, jenom se zajdu rozloučit s Kubou" řekla jsem mu a rychle jsem vlítla k Jakubovi do ložnice.
JAKUBOVO POHLED:
,,Miláčku mi už jedeme" vlítla mi do náručí Klára ,,Lásko tak až přijedeš tak někam pojedeme, co ty na to?" Zeptal jsem se jí, chci s ní taky strávit nějaký čas. ,,Jo" řekla mi a dala mi pusu, já pusu proměnil v líbání ale přerušil nás Dominik tím že vrazil do mého pokoje. ,,Klári už musíme jít" řekl jí Dominik ona mi dala ještě rychle pusu a pak už šla.Je divný tady být bez nich dvou, hodně divný.
KLÁRY POHLED:
Už letíme, když jsme vzlétali tak to bylo hodně stresující a bála jsem se, pak už to bylo v pohodě. Sice jsem furt v pozoru ale už jsem strašně unavená, v noci jsem poradně nespala.,,Beruško, vystupujeme" s tímhle mě probudil táta už jsme na místě. ,,Jo dobře" řekla jsem s chrapotem a odpoutala jsem se.
,,Tati tady je to tak krásný!" Řekla jsem když jsem skočila do postele, celý den jsme byli u moře, táta mě furt fotil jako malé dítě na pískovišti. ,,Já vím"
Řekl a skočil hned vedle mě. ,,Kubovi se dnešní den líbil." Řekl táta a já nadzvedla obočí. ,,Takže ty fotky byly pro něj?" Zeptala jsem se ho a on kývl. ,,Má nejradši to video kde reaguješ na to že jsi v letadle." Řekl mi a já jsem dělala uraženou. Takže jsem vypla telefon a snažila jsem se usnout což se mi podařilo.JAKUBOVO POHLED:
Dominik mi celý den posílá videa Klárky a nebo fotky, takže tam jsem tak nějak s nimi. Sere mě že mi ještě ta mrška nezavolala protože mi to slíbila.Kubo dneska volat nebudeme, Klárina to zalomila.
Takhle zněla zpráva kterou mi napsal Dominik, štvalo mě to, ale Klárka spánek potřebuje, tak mi zavolá zítra ráno.
Je 23:56 a já nemůžu usnout, volal jsem se svoji nejlepší kamarádkou ale ta mi to v půlce hovoru zalomila a pak se to samo típlo takže teď jsem na telefoně a odepisuji na e-maily.
V noci jsem usnul u odepisování e-mailů ani nevím jak, teď už je 9:07 a já jsem zase vzhůru. Dominik mi ještě nepsal takže spí.
Ahoj miláčku, promiň že jsem včera nevolala, usnula jsem strašně brzo.
Konečně mi přišla zpráva od Klárky.
Dobře, v pořádku. Domča mi psal, dneska mi můžeš zavolat kdykoliv, mám volno.
Odepsal jsem jí a pustil jsem si netflix, nic zajímavého jsem tam nenašel. Takže teď čumím na televizní noviny kde melou sračky.
KLÁRY POHLED:
Je 13:15 a my jsme s tátou na pláži, děláme kraviny a různě se potápíme. Oběd jsme ještě neměli, asi mít ani nebudeme, tím že je teplo tak moc hlad nemáme.,,Klári, zítra je ten výlet na lodi tak nezapomeň." Řekl mi táta u večeře. ,,Dobře, v kolik ráno vstáváme?" Zeptala jsem se ho, abych přibližně věděla jak dlouhý budu mít spánek. ,,Okolo osmé, v devět budeme nastupovat na loď." Řekl mi táta a já kývla.
Dneska kratší, omlouvám se za neaktivitu ale nenapadají mě věci co bych mohla psát, takže je to teď divný. Ale pracuji už na jinačí knížce.
ČTEŠ
Jakube?
FanfictionCo se stane když se nastěhuje ke svému otci? Bude tam ráda? Nebo utíkat z domu? Najde si přítele? Je to o zoufalé holčině z Ústí, musela se nastěhovat ke svému otci do Pardubic a proč? To se dozvíte v knize. ⚠️Upozorňuji na vulgaritu a na sexuální...