Същата вечер Джемин бе завела Мерлин в средно голяма стая с единично легло, маса, два стола, празен гардероб, малка баня с тоалетна и празен хладилник. Когато заведе Мерлин в новата й стая, Джемин развърза ръцете й и я заключи в стаята й.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

Джемин стана рано сутринта. След като закуси и си направи кафе се сети, че Мерлин не бе яла нищо от снощи. Затова Джемин направи бърза закуска за Мерлин - яйца с бекон. След като стана 10 часа и Джемин вече бе сигурна, че Мерлин се е наспала, отиде при нея с една чиния и прибори.
Джемин отключи и завари туко-що станалата Мерлин. Разбира се, Джемин беше с маска. Засега не мислеше да разкрива самоличността си пред Мерлин.
Мерлин се обърна към вратата, която беше отворена и видя Джемин с чиния и прибори в ръце.

- Добро утро - каза Джемин с нежен, но сериозен глас, пристъпвайки навътре. Гласът й беше нещо...уникално. Нещо между сериозен е дълбок глас, но същевременно и нежен и мил глас.
Мерлин само погледна към нея без да каже нищо.
"Храна?"

- Предположих, че може би си огладняла.. - Джемин сложи чинията и приборите на масата.

- След минута се връщам, ти стой и не мърдай от тук. - Джемин каза със стриктен глас а Мерлин погледна уплашено. Когато Джемин напусна стаята, Мерлин трепереше да избяга от тук, да излезе навън..но я беше страх и това определено я спираше.
След минута Джемин се върна с една кутия сок и чаша.

- Може би си и жадна.. - каза тя и остави кутията със сок и чашата на масата, точно до храната.
Мерлин беше меко казано учудена. Не очакваше Джемин да й даде храна и нещо за пиене..

- Оставям те да се оправиш. До един час искам всичко да е изядено. - Джемин каза, готова да напусне стаята.
- Ще дойда да проверя! - Джемин каза със стриктен тон и излезе.
Мерлин постоя още минута в леглото си в седнало положение и реши да стане и да се пооправи. И това бе мигът в който осъзна, че няма дрехи.
"Маамка му..."
Мерлин влезе в банята и остана впечатлена, че имаше тоалетни принадлежности вътре - четка и паста за зъби, шампоан, душ гел, самобръсначки, крем за лице, балсам за устни и разбира се хавлия и малка кърпа.
След като Джемин извърши сутрешната си рутина, седна да закусва с малко колебание и несигурност.

Джемин отхапа първата хапка, преглътна и се спря за момент.
- Ммм.. - каза си тя и продължи да яде, след което си сипа и сок. Беше вкусно.

Kidnapped Where stories live. Discover now