...
"Merhaba arkadaşlar, bu yeni üyemiz Naib. Kendisi başka bir şehirden geldi yani yeni değil. Lütfen onunla kaynaşın ve iyi geçinin."Galiba her şey böyle başlamıştı. Bazen lanet ediyorum keşke spora devam etmeseydim diye. 6 yaşımdan beri tekvandoya gidiyordum. Ailemin işleri sebebiyle 7. sınıfta başka bir şehire taşındık bu yüzden oradan ayrılmak zorunda kaldım. Ama ailem beni burada da spor salonundaki kursa verdiler.
Etrafa mal mal bakıp incelerken bir kaç kişi yanıma geldi ve konuşmaya başladık. Sevmiştim insanları. Sonra birisi yanıma geldi. Diğerlerine göre daha uzundu. Biraz büyük duruyordu. Kolumdan hafifçe tutup biraz öteye götürdü.
-Merhaba, takıma hoşgeldin. Naib değil mi?
Çocuğa bakıp gülümsedim.
-Evet merhaba, memnun oldum.
-Ah ben de memnun oldum. Ben de Jack. Bu arada kaçıncı sınıfsın? 4? 5? Buradaki benden sonra en büyük kişi 6. sınıf da..
-Ah..
Etrafıma baktım. Çoğu benden büyük duruyordu. Sorun da bendeydi gerçi. Fazla kısaydım.
-7. sınıfa gidiyorum.
Jack şaşırmış gibiydi.
-Oh vay canına. Küçük de duruyorsun aslında.
Sonra gülümsedi.
-O zaman çok yakın arkadaş olucaz. Ben takımın abisi gibiyimdir. Senle de aramızda az yaş olduğuna göre sen de öyle sayılırsın artıık!!
-Şey sen kaçıncı sınıfsın?
-8.
-Aa güzelmiş o zaman 1 yaş var aramızda.
-Biliyorum değil mi... Şimdi güç denemesi için bir kaç kişiyle round yapıcaksın. Kaç yıldır tekvandoya gidiyorsun? Bildiğim kadarıyla deneyimin varmış.
-6 yaşımdan beri..
Çocuk şaşırmış gibiydi.
-Oh.. Bayağı da varmış. Seviyosun o zaman?
-Evet tabii ki.
Biraz konuştuktan sonra koç geldi ve herkesi çağırdı.
-Evet çocuklaar. Bir kaçınız Naib ile kapışıcak. Naib gel bakalım.
Koçun yanına gittim.
-Öncelikle hoşgeldin takımımıza. Bildiğim kadarıyla bir sürü madalyan var ve başarılısın. Şimdi bir kaç kişiyle eşleştirelim seni. Görelim gerçekten önceki hocanın övdüğü kadar var mısın.
Koç hallederken ben de bekledim. Birden omzuma biri dokundu. Kafamı çevirip baktım. Karşımdaki kişi Jack'ti.
-Bol şanss~
-Teşekkür ederim.
Yarım saat kadar sonra bütün maçlarımı kazanmıştım ve koç beni tebrik ediyordu.
-Vay canına.. Kendinden cüsselileri bile yendin.. Gerçekten övdükleri kadar varmışsın. Şimdi Jack ile de bir tur oyna bakalım. Buranın abisi gibidir.
Koç fısıldadı.
-En iyilerindendir buranın ha. Diğerlerine de çok iyi bakar.
-Aa koç utandırıyosun amaa.
Jack üstündeki hırkasını çıkardı ve yanıma geldi. Elini uzattı ve gülümsedi. Ben de bu nazik davranışına karşın elini sıktım.
Yerimize geçtik ve pozisyon aldık. Jack yine gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Norton x Naib (Nortnaib) Türkçe
Hayran KurguMerhaba herkese. Çok sevdiğim bir ship olan NortNaibim hayran kurgusudur bu. Ortaya çıkış hikayesi daha fazla dayanamayıp "Ben niye yazmıyorum ki düşüncelerimi" dememle oldu. Boş derslerde oturup sıra arkadaşımla beraber bir sürü şey planladık. Kara...