B: Oczywiście że tak
pov kuba
Tak jak myślałem Zgodziła się. Nałożyłem pierścionek na jej rękę . Wstałem z kolana i pocałowałem Basię a ona mi oddała pocałunki a następnie mnie przytuliła . Przez resztę lotu byliśmy w siebie wtuleni i podziwialiśmy przepiękne widoki. Gdy lądowaliśmy bylo już ciemno . Jak wylądowaliśmy to udaliśmy się w strone parkingu na którym tało moje auto.otworzylem Basi drzwi od samochodu następnie otworzyłem sobie drzwi od auta , odpaliłem silnik i pojechaliśmy w strone Naszego domu. Gdy byliśmy juz przed domem była chwila po godzinie 23 bo troche drogi z krakowa do Nas jest kilka kiometrów . Poszłem otworzyć Basi drzwi ale okazało się że prawie spała.
K: Basiu wstajemy jesteśmy w domku
B: Już?
K:Tak. Chodź wezmę cię zaniose
Tak jak powiedziałem tak zrobiłem wzięłem Basię na ręce a następnie zamknełem auto i ruszyłem przed drzwi od domu .Gdy stałem przed dzwiami odkluczyłem je a następnie poszłem połorzyc Basię na łóżko i je zamknełem . sciągnełem Jej buty i odniosłem przed pokoju tak samo zrobiłem z mojimi butami . Wróciłem do sypialni i wyciągłnem piżame z szafy a następnie udałem sie do łazienki ,wziąłem prysznic a następnie po wyjsciu z prysznica umyłem zemby .
pov Basia
Byłam zaskoczona tymi oświadczynami . oczywiście ze się zgodziłam Kocham Kubę . gdy wracaliśmy prawie zasnełam ale byłam tak pól na poł świadoma co się dzieje wokół mnie wiem ze kuba mnie zaniósł do sypialni . Wiem że kuba poszedł do łazienki wziąść prysznic . jak go nie było ze mna w pokoju to wyciągnełam swoją piżame .jest ona długa dwuczęściowa różowa z białą kratką . Góra była taka sama tylko ze zapinało się ja na guziki. następnie zmyłam przy toaletce makijaż i związałam włosy w lużnego koka gdy do sypialni wszedł Nikt inny jak Kubuś który miał zawieszony ręcznik na szyji . Podszedł do mojej toaletki koło której siedziałam . Przytulił mnie a ja oparłam głowe o jego klatke piersiową która była jeszcze mokra. Siedzieliśmy tak z 10 minut po czym poszłam pod prysznic. Umyłam się a następnie wysuszyłam włosy i umyłam zemby. Gdy wyszłam na łóżku czekał na mnie Kuba który był już ubrany do końca w piżame. Położyłam się koło niego na łóżku. Wtuliłam się w niego a on mnie obiał ręka.
B:Dziękuję cie za to wszystko co dla nas robisz że to co tło dzisiaj za "Wszystko" po prostu wiem że zwykle Kocham Cię Nie wystarczy
K:Też Cię kocham Kochanie to starczy.
Nagle zaczęliśmy się całować a potem coraz bardziej i coraz intensywniej. Nie było czasu na przerwę. Ja rozpinała piżame Kuby a on moja. (Chyba każdy wie co było dalej ale oszczędzę wam bo nie umiem pisać takich scen)
____________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ ____________AJJ Ta miłość kwitnie Zastanawiam się co pierw kidos czy ślub? Ale kto wie Dowiecie się w następnych rozdziałach 😍
Dziękuję każdemu kto komentuje moje rozdziały bo to mega motywuje ❤️487słów
CZYTASZ
Dziękuję Ci-Basia & Kuba ~Kusia
Romansa[Zakończone] Ona są z małym dzieckiem nie chciana przez męża który ja zostawił. On szukający prawdziwej miłości z odwzajemnieniem. Ich relacja zaczyna się w Leśnej Górze gdzie oboje pracują jako ratownicy medyczni. Czy będą razem? Jak potoczą się i...