Derin Özkan'ın ağzından
-Hadi kalkk cimcime sabah oldu. Hadi Derin !
Gözümü açtığımda ilk, yatağımın kenarına oturup hem beni dürten hem bağıran Alin'i gördüm. Bir yandan da saçma sapan cimcime kelimesini kullandığı için kendine gülüyordu.
-Bak yemek saati geçicek.
Yattığım yerden doğrulup gözlerimi ovuşturarak "Kalktım kalktım." diye mırıldandım.
-Melis ve Doğa bizi bekliyor. Hadi!
Off sabah sabah bu enerjiyi nerden buluyordu bu insanlar. Beni kimse uyandırmasa ben sonsuza kadar uyuyabilirdim. Hemde her yer ve her koşulda. O yüzden günün en sevmediğim öğünü kahvaltı. Benim için kahvaltı en erken on iki de olmalı ve o saate kadar kimse beni uyandırmamalı.
Yatağımdan çıkıp odadaki aynada suratıma baktım. Saçım başım birbirine girmişti. Özellikle kıvırcık saçlarınız varsa bu dünyada hem cenneti hem cehennemi yaşarsınız. Benim saçımda o biçimdi işte. Saçımı elimle sağa sola atarak bir şekil verip odadan çıktım.
Kapının önünde kızlar beni bekliyordu.
-Günaydın. Kusura bakmayın benim yüzümden beklediniz. Ben biraz zor uyanırım.
"Günaydıınn. Sıkıntı yok nolucak. Hem kahvaltı saatinin bitmesine daha var." diye cevap verdi Melis.
-Nasıl ya ,Alin yemek saati geçicek dedi.
Alin "Uyanacak gibi durmuyodun napiyim yani." diye karşılık verdi.
Bu taktiği annem de çok kullanırdı. Gülerek karşılık verdim. Bizim bulunduğumuz holun demir kapısı açılmıştı. Birlikte yemekhaneye doğru yürümeye başladık. Sanki konforlu bir hapishanenin içinde gibiydik. Koridorların hepsine bakan bir kamera vardı. Koridordaki kapıların başlarına da cebinde silah olan adamlar vardı. İçimden düşünürken birden sesli bir şekilde "Mafya tipi kykdayız a**nakoyim"dedim. Bunu sesli mi söyledim ben az önce diye kendimi sorgularken. Melis gülmeye başladı.
-Valla tam olarak öyle haklısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk 12
Teen Fiction-Hala neyi beklediğini merak ediyorum. Yüzünde muzip bir gülüş belirdi. "Ne demek istiyosun, açık konuş."dedim sesimi yükselterek. -Telekinezi gücün olduğunu biliyorum Derin. İstesen beni durdurabilirsin.