4. bölüm 💐

63 5 3
                                    

...Geçmiş: 2015...

" Hümeyra yeter artık çok sıkıldıımm!"
diye yakındı sümeyra. Tam yarım saattir sokak sokak dolaşıp değişik taşlar topluyorlardı. Evet hümeyranın taş koleksiyonu vardı.

Ne zaman taşların çok olduğu bir yere gitseler sümeyrayı'da peşinden sürükler tek tek güzel ilginç taşlar arardı.

Sümeyranın yaprak koleksiyonu vardı. Bitkileri çok severdi. Değişik kokulu değişik şekilli bitkilere hep merak salmıştır. Kurumuş yaprak , yeni yaprak ne bulursa toplar. Ve şuanda hümeyrayla birlikte taş topluyorlardı.

" Ya sümoş bak az kaldı burayada bakalım sonra dinleniriz tamam " dedi hümeyra ama sümeyra hala mızmızlanıyordu. Çok sıkılmıştı oyun oynamak istiyordu. " ben oyun oynamak istiyorum! " diyerek somurttu. Hümeyra onun bu hâline kıkırdadı.

En sonunda hümeyra güzel bi taş bulduğunda sevinçle ellerini çırptı " Ayyh sonunda buldum! Çook güzelmiş tamam işimiz bitti gidebiliriz sonra oyun oynarız " dedi. Sümeyra da bi oh çekip "sonunda! Tamam hadi bir an önce gidelim." dedi. Kendi mahallelerine doğru yola koyuldular.

Evlerine geldiklerinde hümeyra taşlarını koymak için yukarı çıktı. Sümeyra da etrafına bakmaya başladı , bir sürü çocuk oyun oynuyorlardı. Kimi futbol oynuyor, kimi ip atlıyor , kimi yakar top kimiside saklanbaç oynuyordu.

Saklanbaç oynayan çocuklara baktı bir süre. Üçüde birbirine benziyordu. Hümeyra daha gelmemişti o da onlarla tanışmak için yanlarına koştu. Yanlarına vardığında el sallayarak " Merhaba!" dedi gülümseyerek. Üç çocukta yanlarına gelen kıza baktılar.

Saçları iki yandan örgülü açık mavi kot tulumuyla çok tatlı duruyordu. Tabii hümeyrada aynı şekildeydi. O sırada hümeyrada aşağıya inmiş sümeyraya bakıyordu , üç çocuğun yanında olduğunu görünce hemen yanına gitti.

" Merhaba " dedi sümeyranın yanına geçerek. Çocuklar iki kıza da baktılar ne kadar da çok benziyorlardı. "Hey dilinizi mi yuttunuz niye konuşmuyorsunuz?" dedi sümeyra. Çocuklar cevap vermediklerini yeni fark etmiş olmalılarki ' hee' gibi mırıltılar çıkardılar. Aynı anda " Merhaba!" dediler.

Başta olan " şey biz biraz şaşırdıkta ondan cevap veremedik" dedi çekingen bir tavırla. "Niye şaşırdınız ki?" diye sordu hümeyra. Bu sefer ortadaki " normalde kimse bizimle konuşmazda. Yanımıza da gelmezler." diyerek açıkladı. İki kızda şaşkınlıkla birbirlerine baktılar. Niye kimse konuşmuyordu onlarla. Oysa üçüde birbirine benzediği için çok tatlı gözüküyordu. Üstlerindeki tişört, altlarına giydikleri şortları, ayakkabıları bile aynıydı.

Sadece göz renkleri farklıydı baştakinin ela gözleri , ortadakinin yeşille mavi karışımı bi rengi , sondakinin işe gri ve mavi karışımı gözleri vardı. Kızların ise hümeyranın mavi , sümeyranın kehribar rengiydi.

" neden ki bence çok tatlısınız niye oynamasınlar?" diye sordu sümeyra ve hümeyrada başını sallayarak " Evet üçünüzde eğelenceli ye benziyorsunuz. Siz üçüzsünüz sanırım." dedi. Üçüzler kızların onları tatlı bulmalarına gülerken kafa salladılar." Bizde ikiziz" dedi sümeyra sevinçle. Sonra gülümseyerek "o zaman birlikte oynayalım mı? hı , hem çok eğleniriz" dedi. Hümeyra da hızla kafasını salladı " Evet hem arkadaş grubu oluruz hep birlikte gezeriz olurmu?" diye sordu.

Üçüzler ikizlerin dedikleriyle sevinçle gülümseyerek " OLUR!" dediler. Kızlar sevinçle el çırparken baştaki "sizin isimleriniz ne?" diye sordu. Sümeyra "ben Sümeyra" dedi ardından hümeyra da " ben de Hümeyra, peki sizin isminiz ne?" diyerek sordu.

Baştaki " Ben Yağız" , ortada ki " ben Yusuf " sondaki de "ben de yasir" diyerek tanıttılar kendilerini. "Hadi saklanbaç oynayalım" dedi sümeyra. Herkes onaylıyınca ebe için sayıştırdılar ve yasir ebe oldu.

İlk başta mızmızlansa da ağacın önüne geçti saymaya başlayacaktı ki aklına yeni gelmiş olmalı ki hızla arkasını döndü " DURUN!" diye bağırarak saklanmak üzere olan çocukları durdurdu. " Noldu? " diye sordu yağız. " biz şimdi arkada grubu olduk ya" dedi yüzlerine bakarak. " Evet olduk " dedi hümeyra. " Eee biz grubumuza isim bulmadık!" dedi yasir sanki dehşet birşey görmüş gibi. Herkes bir süre birbirine baktı.

Sonra sümeyra ile yusuf aynı anda birbirlerine bakarak " İKİZLER İLE ÜÇÜZLER! " dediler.

Hepside onayladı bu isim onlara tam uymuştu.

^^^^^^^^^^^^^

Selâmun Aleykümm^-^

Nabersiniz?

Ben sitresliyim çünkü yarın sınav varr!😱

Bölüm nasıldı?

Bölümler geç gelebiliyor çünkü pek ilham gelmiyor olayları tam bağdaşlayamıyorum bide okul var ama ilerleyen zamanda hızlı gelicek inşAllah.

Neysee karakterleri beğendiniz mi peki?

Ben gidiremm! diğer bölümde görüşmek üzeree👋🏼👋🏼 oy vermeyi unutmayınn⭐

Allaha emanet olunn💙❤💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İkizler İle Üçüzler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin