3 ГЛАВА

426 15 0
                                    

3 ГЛАВА
*Спогади
Після сну я прокидаюся в підвалі.
-Трясця що тепер буде.Сльози якось самі ринули з моїх очей
-доброго ранку Лія,я тобі зараз поясню що буде! сказав Алекс.
-І повір мені,тобі це точно не сподобається
Я піднялася з підлоги і подивилася на нього
-я не розумію тебе Алекс,що я тобі зробила,для чого ти так зі мною?
А-от мені ти нічого не зробила,просто мене найняли знайти дівчину яку не шкода вбити,ну а ти сама прийшла в той клубДякую що спростила мені пошуки!
- не зрозуміла!?
А-за тебе мені пропонують 500к доларів.Я тебе продаю в руки самому найбільшому кошмарові Кореї...Луї,він найгірша людина.Колишня мафія якщо бути точним.І у нього великі проблеми з гнівом,він його просто не контролює.Тож хоче мати під рукою дівчисько над яким можна знущатися,і за це йому нічого не буде!
-мене будуть шукати
А-ні дорогенька,вчора ти згоріла в машині коли поверталася у свій готель!
-???
А-трошки твого ДНК,тіло схожої дівчини та документи які вказували що це ти!І все,ти мертва.Тепер ти будеш іграшкою
Я присіла обійнявши коліна руками і почала плакати
На дворі чути якийсь сегнал машини
А-о це по тебе,Луї приїхав.Ну що,ходімо!
Він взяв мене за лікоть,підняв і потягнув на двір.Там стояв чорний фургон звідти вийшов чоловік років 40 ,в руках в нього була маленька валізка(я так зрозуміла що там гроші)він кинув її в сторону Алекса а сам забрав мене з його рук і як ганчірку швирнув в машину.
Л(Луї)-Приємно мати з тобою справу.Як набридне ця іграшка то я дам тобі знати...
Він сів до мене в машину і почав розглядати моє обличчя
Л-буде шкода зупсувати твоє миле обличчя,тому я буду старатися наносити удари по обличчю обережно
Я відчула як моя щока почала горіти,він вдарив мене
- за що?
Л-мені це подобається
-але я ж вам нічого не зробила
Він ще сильніше вдарив
Л-ти вже набридла мені
Приїхавши у його будинок ,мене витягнули з машини і кинули у підвал.Такий сирий та холодний.Я побачила ліжко,скоріше матрац на досочках,збоку стояв стільчик та маленький столик.
Мій жах розпочався відразу
Хтось приходив у вечері до Луї,я чула як він на когось кричить.Через декілька хвилин він заходить до мене,був дуже злиш ,штовхає мене на підлогу і почилає лупцювати ногами
-перестань,мені боляче
Л-це тільки початок
Він взяв мене за волосся ,підняв і кинув об стіну.Я впала і відключилася
Я не знаю скільки це повторювалося,навіть не знала зараз день чи ніч адже у підвалі не було жодного вікна.
Кожного дня він лупцював.А коли я спробувала вдарити його у відповідь він ставав просто божевільним.Брав в руки ніж і робив надріз в мене на тілі,один на кожен мій відпір.
Їжу я могла не отримувати днями,але воду мені приносили.Як він казав"-щоб ти не здохла раніш ніж я тебе вб'ю".
Одного дня я побачила в стіні гачок,щось типу великого цвяха,я дістала його він був трошки тяжкий але в руці можна втримати.
Луї прийшов до мене з ножем,в нього сьогодні знову була з кимось сварка
Він підійшов до мене,взяв мою руку та почав притискати ніж.Я вже перестала боятися такого болю.
Поки він дивився на лезо я підняла другу руку з цвяхом і встромила йому в шию,він почав падати захлинаючись своєю кров'ю,я на емоціях почала швидко вибігати з підвалу,як вже потім зрозуміла занадто на емоціях бо навіть не відчула як він встромив ножа мені в живіт.
Я вийшла на двір,охорони немає,сьогодні у них вихідний,для мене це просто прекрасно.
Я побачила що іде сніг.
-скільки ж місяців я тут?!
Я була босоніж ,адже взуття я не мала.Зате рада що коли прокинулася одигла свої сірі спортивки,в кармані яких досі був конверт з білетом на концерт BTS який залишила мені Лілі

*Сон*
Я сиджу все в тому ж підвалі,двері відкриваються і заходить Луї з ножем у руці.
Він підходить до мене ,бере за волосся і починає штрикати мене ножем у живіт...
Біль ,я відчуваю біль
Я кричу,страшенно головно,не знаючи чи у сні чи на яву....
....

ВРЯТУЙ МЕНЕ JK Where stories live. Discover now