13 ГЛАВА

349 16 0
                                    

Зайшовши у кімнату я відразу прокрутила все те що щойно сталося.
- для чого я його обіймала?Але це дійсно було мило,і мені це дуже було потрібно...
Тепер потрібен план як піти з цього будинку.Я сіла на ліжко та думала...Він казав що я не заважаю,та я не можу користуватися його добротою.Це занадто...Мені потрібно терміново піти звідси,вони не повинні хвилюватися за якусь дівчину,тим паче я для них чужа...
Ці хлопці правда дуже хороші,та вони знамениті,тому я лиш груз для них.Особливо для Чонгука тому що живу в його будинку!
Повернуся до плану...
Я не маю теплих речей,тому позичу його речі,та тапочки,а потім поверну...але куди я піду???Не важливо,просто звідси...
-Нема Лії-нема проблем,так?запитала я сама в себе
Зараз десята вечора,почекаю трошки та піду!!!Думаю за кілька годин він вже добре спатиме.
Так сидячи на ліжку я думала поки не заснула...Прокинулася а на годинниках вже четверта ранку,швидко одягнувши його худі,спортивки та теплі носки я підійшла до дверей та відкрила їх ,в коридорі спав Бам,але як тільки я вийшла з кімнати то він прокинувся і підійшов до мене...
- привітик друже,пробач що розбудила.Пошепки говорила я.Бережи свого господаря,а я піду!Чомусь мені стало сумно,та здатися і залишитися я не можу...зараз я лише проблема для всіх!
- ти мені подобаєшся,чесно.Погладила я Бама,та тихо пішла до сходів.Він ішов за мною...
Спустившись на перший поверх я пішла на кухню,взяла одне яблуко в карман,а Бам дивився на мене.
- ти вже голодний?запитала я...
Він лиш підійшов до мене та приклав свого носика до моєї долоні..
- ходімо я тебе покормлю.погладивши його сказала я
Підійшовши до його миски я наступала корм,та знову Налила свіжої води.
- ти справді хороший пес,і дуже добрий.Я бачу як тебе любить твій господар,ти його теж.Якщо хтось коли небудь влізе в цей будинок я знаю що ти захистиш Чонгука.
Я сіла біля Бама та обняла його.
- чудово,а мені вже пора...Бувай Бам,рада була з тобою зустрітися
Я знову його погладила та пішла у вітальню,адже вхідні двері були саме там.накинувши капюшон я мовчки на вшпиньках підходила до дверей,та як тільки я взялася за ручку як мені на плече щось падає.
Повернувши голову,я бачу Чонгука...
-ти далеко зібралася в такому вигляді? Запитав він
-я...
-знову тікаєш? сипле він запитання
-я...а ти чому не спиш?вирішила я перевести тему
-мені здалося дивним що ти мене обіймала,і от я не помилився,ти так прощалася?
-Чонгуку,я дійсно хотіла тихо піти
-чому?
- я обуза для тебе...У тебе є життя в яке я не вписуюся,ти популярний ...і витрачати на мене свій дорогоцінний час це дурість,чому я маю забирати його в тебе.
- Лія,я зараз вільний,в нас усіх відпустка.І я не рахую тебе обузою.Припини так думати про себе.Просто уяви що ти в гостях у свого близького друга.
-Чонгуку,я...
-досить,не хочу більше нічого чути,раз ти і я вже не спимо то пішли подивимося фільм...
-але я ...
- Забудь що ти хотіла кудись іти,крім мого будинку тобі більше нема де залишитися,тому просто будь там де я може тебе бачити і захистити ...
Не слухаючи більше що я скажу він взяв мене за руку і повів до дивану,включив якийсь фільм та сказав
-сідай,всеодно спати я думаю ми більше не будемо.
- я сіла на диван та ми почали дивитися фільм...
Фільм був цікавий та дуже смішний,я час від часу чула як він реготав.Мені було добре,та спокійно.

Але трошки подивившись фільм я....

ВРЯТУЙ МЕНЕ JK Where stories live. Discover now