Prolog

63 4 0
                                    


Take me back to the night we met

On a summer night.

  Wybrzeże  SouthSunny to jedna z najbogatszych nadmorskich miejscowości Anglii. W miasteczku mieszkańcy  utrzymują się przeważnie z turystyki i łowów, natomiast druga część to mieszkańcy posiadłości posiadające własne  majątki jak wszędzie to biedni pracują dla tych bogatych. Rekiny dla Złotych Rybek. SouthSunny słynie z największego kurortu wypoczynkowego „Laguna" kiedyś odwiedzana przez zamożnych  turystów z całego świata,  znajduje się także Wysoko prestiżowa szkoła morska.

Poznanie kogoś tak wyjątkowego może zdarzyć raz na przypadek, kto na zawsze odmieni życie, stanie  się ono wiele lepsze i bardziej zapełnione. Anthony Newton, wysoki brunet z niepowtarzalnie błękitnymi oczami i silnym charakterze zamieszkały pod South street oraz Cilia Campbell blond ciemno włosa dziewczyna z Ameryki. Lączy przeznaczenie, mimo dzielącego oceanu to on sprawia że Cili poznaje na nowo siebie, nie zależnie zamieszkają  w jednej miejscowości gdzie panował surowy podział społeczny, jednak czy tylko te przeciwnościach staną im na drodze.

Życie bywa przewrotne.
pisze różne scenariusze 
każdy ma swój nie powtarzalny. Jakbym coś od czego chcę się uciec przybliża cię jeszcze bardziej.

________________________
Witam po długiej przerwie!

On a summer night Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz