Kapitola 7

175 16 1
                                    

Před domem stál černý Mercedes. Zase tu byl. Rychle jsem vystoupila z auta a rozběhla se dovnitř. Vřítila jsem se do obýváku a tam je viděla. On flirtoval s mojí matkou. Byla jsem v šoku. Ano moje matka nebyla nejlepší, ale on ji jen využívá a to si nezaslouží. ,,Co tady děláte?" Udeřila jsme na Wolfa. ,,No konečně jsi tady. Potřebuju si s tebou promluvit. Tvá matka mi řekla něco znepokojivého." ,,Jo? A co přesně vám řekla?" ,,Vydala jsi se hledat svou smečku. A chceš se stát alfou. Ale poslouchej ty malá zmije. Jediný co uděláš je, že podepíšeš tu dohodu." ,,Ani náhodou. Jste jen odporný zmetek co touží po moci a využívá všechny." V tu chvíli mě udeřil. Nevěřícně jsem na něj pohlédla. Jak mohl. Podívala jsem se na matku, ale ta nic neřekla ani neudělala. ,,Jedno si vyjasníme. Ty seš jen holka co se snaží zachránit to, co už je dávno ztracené. Nedokážeš se ve vlka ani proměnit. O to už jsem se postaral. A jestli nepřestaneš dopadneš jako tvůj otec." S těmito slovy naštvaně odešel. Moje matka se jen zvedla vzala si kabelku a šla za nim jak poslušný pes. Než jsem se stihla vzpamatovat a něco říct vtrhl do obýváku i Mike. ,,Co se děje?" ,,Pan Wolf nám právě vyhlásil válku. Vyhrožoval mi, že jestli neustoupím tak mě zabije." ,,Dobře a proč s nim šla matka?" ,,To netuším. Vypadala jako by byla zhypnotizovaná." ,,To je zvláštní. No to se vyřeší potom. Teď si jdi sbalit pár nejdůležitější věcí. Zítra ráno odjíždíme. Naučí tě proměňovat se." Byla jsem nadšena. Musela jsem se to naučit do úplňku, abych na rituálu uspěla. Šla jsem tedy do pokoje a sbalila si pár věcí do batohu. Náhradní oblečení, hřeben, kartáček a další nezbytnosti. Když jsem měla vše hotové, byl čas na večeři. Sešla jsem tedy do kuchyně, kde už byl Mike a vařil. ,,Co vaříš?" ,,Pokouším se o špagety." Usmál se na mě a pokračoval. Když dovařit dal jídlo na talíř. Vzheldem to špagety nepřipomínalo, ale bylo to vynikající. Po večeři jsem si dala sprchu a šla spát.
Ten sen tu byl zas. Šedé oči, krev a oheň. Ale ten oheň byl nový. Někdo mnou zacloumal a já se probudila. Byl to Mike a řval na mě ať vylezu z postele. Nechápala jsem proč a pak jsem se pořádně nadechla. Štiplavý pach kouře byl k nevydržení. Hned jsem se rozkašlala. Mike mě vytáhl z postele a vlekl mě ke dveřím a ven. Stihla jsme ještě popadnout batoh s věcma. Před domem jsem se zastavila a podívala se na tu spoušť. Oheň pohlcoval celý náš dům. Rychle jsem nastoupila do auta a Mike se rozjel směrem k domu smečky. Věděla jsem kdo v tom má prsty. Wolf se nás snažil zbavit. To znamená že se mě boji. Byla jsem rozhodnuta udělat všechno pro to abych ho zničila a nechala platit za jeho činy.

Krvavý měsícKde žijí příběhy. Začni objevovat