Když jsem s Martou skončila poslala mě si odpočinout. Jenže u domu začal být moc velký rozruch. Doběhla jsem tam abych zjistila co se tam děje. Uprostřed skupiny ležel na zemi Luke. ,,Co tady dělá?" Zeptala jsem se. ,,Našli jsme ho jak se potuluje okolo. Zřejmě špehuje pro tatínka." Řekl s ušklebkem Joe. ,,Ty máš co povídat ty hajzle." ,,Co si to dovoluješ?" Joe kopnul do Luka, aby ho umlčel. ,,Nech ho." Zakřičela jsem a Joe se po mě naštvaně ohlédl. ,,Jak si přeješ." ,,Laskavě se všichni rozejděte. Máme dost práce." Všichni s šeptem odcházeli. Vytáhla jsem Luka na nohy. ,,Pojď se mnou. Musíme si promluvit." Došli jsme k mýtině, kde jsme se posadili na zem. ,,Teď mi řekni co tu dělaš." ,,Přišel jsem za tebou. Musím tě varovat. Chápu že mi asi nebudeš věřit, ale Joe je tatův bratr a je tu jen aby zjistil kde jsi a co dělaš. Taky se musí pokusit obratit smečku proti tobě a stát se alfou. Pak by se smečky spojili a ty by jsi tu nebyla." ,,Děkuju za varování ale jak říkáš. Nevěřim ti. Jsi Wolf." ,,Rodinu si nevybíráme Rebeko. Můj otec zabil mou matku. Jsem nechtěný Dítě. A myslím že zákon smečky Svobodných je že přidat se muže každý." ,,Můžeš se přidat. Ale nikdo tě nebude brát vážně a nikdo ti nebude věřit." ,,Já vím. Ale Rebeko já jsem ochotný to podstoupit jen abych se mu mohl pomstít." ,,Dobře." Zvedla jsem se a rozhodla jsem se zajít za Mikem. Lukova slova jsem si stále přehrávala v hlavě. Co když mluví pravdu? A nebo lže kvůli tátovi? Byla jsem zmatená. Musela jsem zjistit jestli Mike už proklepl Joea.
,,Ahoj Mike. Máš výsledky?" ,,Rebeko Joe je ve skutečnosti John Wolf. Je o dva roky mladší. Nedostal svolení k vlastní smečce, ale s bratrem si velice rozumí. Myslím že je tu kvůli tomu aby nás špehoval a podával zprávy o tvém vůdcovství a pokroku v proměně." ,,Zajímavý. To samé mi řekl Luke." ,,Cože? Kdy?" ,,Právě před chvilkou. Je tady. Děkuju Mikeu že jsi to zjistil." Usmála jsem se na něj a odešla. Nevěděla jsem kam jdu, ale teď už jsem nikomu nemohla věřit. Vlastně jeden člověk tu je a to právě Luke.