Kapitola 11

139 18 0
                                    

Luke
,,Kam to jako jdeš?" ,,Jdu ji varovat. S otcem nejednáte fér. A navíc ona nemůže zemřít." ,,Nikam nejdeš Luku. Zůstaneš tady a budeš držet s rodinou. A na tu holku zapomeň. Už teď je mrtvá." ,,To nemůžete. Christiane je to jen holka co nic neví." ,,Měla si to rozmyslet." S těmito slovy se odebral do otcovy pracovny. Když otevíral dveře zahlédl jsem strýce Johna. A v tu chvíli mi to došlo. Otec mluvil o novém vůdci smečky Svobodných jménem Joe. Což byl vlastně strýc John. Rebeka o ničem neví, ale otec ví vše. Přešel jsem tedy blíž ke dveřím abych něco slyšel. ,,...ještě nezačala. Ale zastavím ji včas." ,,To bych ti radil. Nesmí to dokázat." ,,Jenže co to proroctví?" ,,Žádné není.  Je to jen pitomá báseň co složil můj hloupý otec." ,,Dobře. Tak já radši půjdu. Už teď mi nevěří." Rychle jsem tedy odskočil od dveří a utekl do pokoje. Začal jsem si balit. Musel jsem varovat Rebeku. Když jsem chtěl odejít zastavil mě otec. ,,Luku. Jestli teď odejdeš tak už nebudeš patřit do rodiny. Víš že tě dokážu zničit. Rozmysli si co dělaš." ,,Já už se rozmyslel. Odcházím." Popadl jsem batoh a odešel. Z otcových plánu jsem věděl kde smečka žije a tak jsem se vydal tam.
Když jsem dorazil k lesu stála tam skoro celá smečka okolo Joea. ,,Ta holka nás vede do záhuby. Nemůžeme bojovat proti Wolfovi. Když se k Wolfovi přidáme teď budeme chráněni. Nebudou žádné oběti." Lidi kolem souhlasně přikyvovali. Rychle jsem se snažil schovat, ale Joe mě zahlédl. ,,Ty parchante vylez." Došel ke mě. Než jsem stačil utéct popadl mě za batoh a hodil do davu lidí. Upadl jsem. Joe ke mně přistoupil a kopl do mě. V tu chvíli tam přišla Rebeka a zastavila ho. Hned jak jsme byli o samotě tak jsem ji varoval a požádal o vstup do smečky. Přijala mě a já doufal, že konečně získám něco jako rodinu.

Krvavý měsícKde žijí příběhy. Začni objevovat