Kapitola 14

137 15 0
                                    

Byla jsem v šoku. Tohle nemohl udělat Wolf. Nevkročil by na půdu mojí smečky. Musel to udělat Joe. Byla jsem si jistá. Úplněk se blížil a Wolf začal mít strach. Jenže jediný kdo mohl vést rituál byla Marta. Musela jsem mluvit s Mikem. Musel mít nějaké řešení, jako vždy. Našla jsem ho na kraji lesa jak utěšuje Elu. Marta byla její teta. Její jediná rodina o kterou teď kvůli mě přišla. ,,Mikeu? Řekni mi prosím, že to půjde i bez Marty." ,,Bohužel asi ne. Jediný kdo má právo a schopnosti k provedení rituálů je naše matka. A tu má Wolf." Byla jsem naštvaná. Na sebe, že jsem nedokázala zabranit takovému masakru a na matku, která zase myslela jen na sebe a snaží se přežít. Proměnila jsem se a naštvaně se rozběhla do lesa.

Luke
Když jsem viděl co se stalo, bylo mi jasné že otce nic nezastaví. Joe se vypařil. Což jen dokazovalo jeho vinu. Nejhorší na tom bylo že teď nebyl nikdo kdo by vykonal rituál. Jenže Rebeka se musí stát Alfou už tenhle úplněk. A musí zničit otce. Je to její úkol. Musel jsem tedy unést její matku z domu mého otce. To byla jediná naděje na provedení toho všeho. Tak jsem si tedy sbalil, proměnil se a vydal se na sebevražednou misi.

Rebeka
Doběhla jsem na mýtinu a proměnila se zpět v člověka. Sedla jsem si a rozbrečela se. Nevěděla jsem jestli vzteky nebo smutkem. Brečela jsem tam aspoň půl hodiny než mě našel Mike. ,,Rebeko. Luke zmizel. Zřejmě odešel. Asi se bojí. A Joe je taky pryč což jen dokazuje jeho vinu." Se slzami v očích jsem se na něj podívala. ,,Já myslela že Luke by nám mohl pomoct. Ale adi je to jen zbabělec. A bylo jasné že Joe je zrádce. Až se mi dostane pod ruce tak udělám to co si zrádce zaslouží." ,,Rebeko uklidni se. My to vyřešíme tak jako vždycky. Společně." Povzbudivě se na mě usmál. Taky jsem se slabě usmála, ale tentokrát jsem nevěřila tomu jeho společně.

Krvavý měsícKde žijí příběhy. Začni objevovat