Zdravím všechny své staré/nové čtenáře! 🙂
Po dvou dlouhých letech jsem opět zpět, a upřímně jsem nadšená z toho že jsem se vrátila.
Už nějakou dobu jsem si hrála s myšlenkou, že se opět na wattpad vrátím a začnu znovu psát.
Jelikož psaní mi dává tu možnost projevit mojí kreativitu, uvolnit nejen mé tělo ale i mysl.
Psaní je opravdu skvělá forma odreagování, což je něco co momentálně potřebuju.
Poslední dva roky byli hektické, psychicky opravdu náročné, jak většina z vás ví už z minula když jsem se o tom zmínila, letos je to už šest let co žiju v Anglii.
Musela jsem se za poslední dva roky dvakrát stěhovat, změnit práci, moje mamka měla rakovinu takže jsem byla neustále na nervy, a cestovala mezi Českem a Anglií. Ještě stále není všemu konec, čeká jí dlouhá cesta, a my všichni doufáme, že její budoucí vyšetření dopadne dobře.
Taky jsem k tomu všemu začala dálkově studovat Univerzitu a dělám si bakaláře z Psychologie.
Můj první akademický rok skončil před pár týdny, momentálně čekám na výsledky z prvního předmětu, a tak jsem se rozhodla svůj volný čas využít ke psaní. 🩷
Pokud by někoho z vás zajímalo jak se žije a studuje v Anglii, nebo by chtěli semnou být v kontaktu, můžete mě sledovat na mém instagramu a kdykoliv mi napsat.
Insta: LucyZban 😊Než se ale plně pustím do psaní, je tu pár věcí na které bych vás chtěla předem upozornit.
* Jak jsem řekla, už je to šest let co žiju v Anglii, češtinu jsem samozřejmě nezapomněla, to se snad ani nedá, ale nikdy jsem v ní nebyla nejlepší. V mých povídkách budou chyby, nemusíte mě na ně neustále upozorňovat nebo mě za ně šikanovat.
Povídka se dá užít i s pár chybami, sama jsem takové četla, někdy i horší.
Pokud mezi vámi bude někdo kdo je v češtině perfektní, a chtěl by mi dělat beta read a opravit drobné chyby než pokaždé kapitolu publikuji, stačí mi napsat. 🙂* Nevím jak často budu schopná přidat novou kapitolu, od školy mám teď sice pauzu, ale stále mám práci na plný úvazek a osobní život.
Budu se snažit přidávat aspoň jednou týdně, ale neberte to jako závazek a dejte mi čas. 🙂* Všechny nápady jsou mé, píšu sama za sebe a nemám ráda když mi někdo bere moji práci, nebo jí vydává za svojí! Prosím, bez mého svolení nikde nic nepublikujte ani nesdílejte!.
* Vaše komentáře a názory jsou pro mě důležité. Dávají mi sílu a chuť psát dál, občas mi i pomohou se rozhodnout jakým směrem povídka půjde dál. Takže prosím, like a komentujte podle své libosti. 😀
* Nevím jak starý jste vy, ale mě je 28 a většina mých povídek je a bude pro starší čtenáře. Samozřejmě nebudu vám nijak zakazovat je číst, jen vás chci upozornit že v nich bude násilí, sex a nevhodný jazyk.
A na konec! Polovina mých povídek je s párem SS / HG! Miluju tenhle ship a nevidím na něm nic špatného, sama mám v rodině lidi kteří mají od sebe partnery s 10-15. letým rozdílem.
Takže větší věkový rozdíl ani pro mě nehraje nijak velikou roli, nemám nic proti tomu. 😊
Pokud se vám tenhle pairing nelíbí tak moje povídky nečtěte je to snadné.Děkuji všem za pozornost! Těším se na vaše komentáře ❤️
Lucy
ČTEŠ
Osamělý stín
FanfictionVždy byl u ní, někdy na dosah její malé hebké ruky, jindy ji jen jako temný stín sledoval z povzdálí. Závisel na tom jeho život, potřeboval ji mít blízko sebe tak jako člověk potřeboval kyslík k dýchání. Nikdy nepochyboval o svých citech k ní, ale...