Merhaba yeni bir kurguya karşınızdayım yine güzel gizem içerikli bir kurgu evet başı normal bir giriş olmayacak fakat sonrası için hazırlı olun derim aşklarım biraz sert bir giriş sonradan yumuşayacak aslında inişli çıkışlı bir kitap olacak birde beybiler kitap +18 içerikli okumak istemezseniz şimdiden belirteyim sonradan yanlış anlaşılma olmasın kimseyi zorlayacak değiliz sonuçta okumak istemeyen var isteyen var neyse uzatmayalım ve ilk bölüme geçelim.
**************************************Bölüm karakteri...
Barla GÜNGÖR ❤️🔥
Dip not: bölümlerde böyle karakterleri koymayı severim tanıtım bölümü yerine böyle bir şey yapmak daha iyi geliyor.
**************************************
Barla'nın ağızından...Bölümün anlamlı sözü: Nefes alırken almamayı bilir misin?
**************************************
Herşey Nefes Almamla BaşladıHer şey nefes almamla başladı. Ağladım, soğuk ameliyathanede bir kere popoma şaplak yedim ve hâla yiyorum. Sex, bazı şeyleri gerçekten karşılamıyor şuan zorla burada olmak daha kötü ya bilen bilir.
Merhaba ben, Barla GÜNGÖR. Soyadım şöyle bir bakınca size çok ihtişamlı geliyor değil mi? Bende annem babam olsun, bir ailem olsun isterdim. Saygın bir ailenin kızı olmak isterdim tabii. Fakat işler benim için o kadar kolay olmamış.
Kaldığım yetimhane şöyle yapalım isterseniz kısa bir flashbek, ben küçükken...
Barlanın küçüklüğü...
Senin annen biziz Barla lütfen artık bize her hafta bütün İstanbulu gezdirtme! Diyen yurt annesini zibilyonuncu kez dinleyişimdi.
Neden annem babam yok o zaman?
Sen küçükken annen ve baban seni bize bıraktı, buradan yani bu ülkeden gittiler.
Nereye?
Bilmiyorum bilgileri bizde yok, sen doğar doğmaz buraya bırakıldın süt anneliğini yapan kadın yakın bir zamanda vefat etti.Ağlayarak odama koşmamla yurt annesiyle konuşmam bitmişti...
Günümüz...
Anlayacağınız ne bir annem ne bir babam ne'de beni emziren süt annem vardı. Hepsi beni terk etmişti. Şuan 17 yaşımda zorlanarak aslında tecavüz edilerek birinden kurtulmaya çalışıyordum.
Okulumun adıyla alakası yoktu. Bir özel okulda tam bursluydum. Zeki biriyim şaşırmayın. Refah kolejinde eğitimiyle ilgilenen bir öğrenci olarak ayrılmayı planlarken bir tane ırz düşmanı zengin bebelerinden biri beni okulun bodrumunda düzüyordu ve ben hareket dahi edemiyordum.
Refah koleji yerine bela koleji olması gereken bir okuldu burası. Kimseyle işim olmaz herkesten uzak dururdum. Bir piçin gazabından kendimi koruyamamıştım işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKLİF
Teen FictionCinsellik, şiddet bulunur🌀 Hayatımız birilerine bağlıdır. Doğduğunuzda anne ve babanıza, büyüdüğünüzde sevgilinize ya da kocanıza. Ben hiç kimseye bağlı olmamıştım, ta ki sevgilim olana kadar... Yapmak istemediğiniz şeylere neden zorlanırsınız? Can...