Merhabaaa ben geldimmmm
Nasılsınız beybilerrr
Sınava girenler varmıydı?Umarım iyi geçmiştir geçmediysede üzülmeyin bebeklerim siz çok iyisiniz.
Yaz tatili başlasınnnn bebeklerim iyi bir yaz tatili geçirin❤️
Bölüme geçiyorum 24k şerefine teşekkur ederim kocaaammmaannnn Teklif ailesine.
Yicem sizi ya neyse sevgi pıtırcıklığını kenara bırakıp bölüme geçelim.
*******************************Farkındalık
Neredeyse 3 ay geçmiş bebekler 3 aylık olmuşlardı. Aktan son iki haftadır sinirli sinirli dolaşıyordu. Evdeyken odasına kapanıyordu, işe gittiğinde ise uzun bir süre gelmiyordu. Benimle göz göz geldiğinde hemen odasına kaçıyordu.
Bu durum canımı sıksada bişey demek istemiyordum. Akşam yemeği için kurulu sofraya oturdum, kaç gündür zaten tek yemek yemeye çalışıyordum. Yediğim iki lokma yemekte hemen doymuş kalkmıştım. Bu evde hapsediliyordum belkide. Aktanın 24 yaşında olduğunu Ayra ablanın geçende buraya geldiğini öğrenmiştim. Ayra abla Doruk ve Aktanlarla üniversitede tanışmışlardı.
Kapının sesinden sonra içeri bir adam girdi kim olduğunu bilmiyordum fakat üzerim ev hali olduğu için utanmıştım.
"Sen kimsin?
Ben şey...
Odaya Barla.
Aktan.
Odaya git geleceğim hemen."Aktanı dinlerken az önceki adamın sözleriyle durdum.
"Daha karın bile olmamış bu kevaşeyi ne diye evde tutuyorsun sen, onun hesabını ver önce Aktan!"
Bana herkes bişeyler diyordu fakat bu kadarıda fazla değil miydi? Yeterince sessiz kalmıştım ben. Kendim olmaktan ödün vermiştim hep, kızlarım için kendimi soyutlamıştım üç ay boyunca. Adam benden iri yarıydı fakat ben zekiyim, nereye vurunca insanın feleği dönüyor iyi bilirdim.
Bunu söylemek istemezdim fakat dinlenme vaktim burada sona ermişti. Arkama dönerek adamla Aktanı görüş açıma getirdim. Aktanın gözleri iki kat koyulaşmış, kaşları neredeyse çatmaktan birleşmişti.
"Babalık falan dinlemem yakarım sana bu dünyayı anlıyomusun?"
Aktanı elimle durdurup adama bir adım yaklaştım.
"Saygı ve sevgiyi bilirim ama pek kullanmamayı tercih ederim ben yani insandan insana değişir biliyor musun?
Sendende bu beklenir zaten, çocuk peydahlayıp Aktana sığınan bir orospusun gelmiş bana laf..."Aramızdaki mesafeyi koşarak kapatıp adamın boynuna baş parmak ve işaret parmağımın arasıyla sertçe vurup nefesini kestim. Nefes almak için benden kurtulmaya çalışsada gücümü sonuna kadar kullandım.
"Bana bak lan dede kılıklı yavşak orospu çocuğu seni öyle bir benzeterimki kimse tanıyamaz seni anladınmı!
Bırak beni bırak!"Kolumu tutmaya çalışırken onun kolunu boynundan sarıp sırtında birleştirdim. Kilitlendiği için sadece debeleniyordu.
"Beni yapmadığım şeyler için bir daha öyleli böyleli konunuşursan seni daha beter hale getiririm.
Aktan al şu mayyak kadını üzerimden ne duruyorsun!
Sence yapar mıyım?
Aktan!
Söyle bıraksın beni!
Ben böyle iyiyim, benim dokunmam yasak ama başkası dokunurken engeleyeceğim diye bir şey yok sözleşmemizde.
Ulan ben senin babanım baban!
Öyle davransaydın babam olurdun tabi gerçek babam biyolojik olarak babamsın tabi.
Zırvalamayı kes al şunu üzerimden, buda senin gibi mayyak!
Ne demişler aslanın eşide aslandır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKLİF
Teen FictionCinsellik, şiddet bulunur🌀 Hayatımız birilerine bağlıdır. Doğduğunuzda anne ve babanıza, büyüdüğünüzde sevgilinize ya da kocanıza. Ben hiç kimseye bağlı olmamıştım, ta ki sevgilim olana kadar... Yapmak istemediğiniz şeylere neden zorlanırsınız? Can...