YENI DUYURU🔔🔔🔔🔔
(03.04.2024)Arkadaşlar son attığım bölüme ne zaman gelecek falan diye yorumlar atıldı böyle okuyucular görmek beni çok mutlu ediyor fakat bir sorun daha var.
Örneğin son bölümü 116 kişi okumuş fakat 6 oy var bu emeğin karşılığı oluyormu sizce?
116 kişinin okuduğu bölüme neden 6 oy atılıyor?
Bundan sonra ciddi manada oylar konusunda katı olacağım bölüm gelmesini istiyor iseniz lütfen koyduğum oy sınırını geçsin.
Oy sınırı en az 100 oy son bölüme 100 oy ne zaman gelirse o zaman bölüm gelir şimdilik iyi geceler.
*******************************YENİ DUYURU🔔🔔🔔
(09.02.24)Merhabalar arkadaşlar eğer bu duyuru bölümünü görüp okuyorsanız öncelikle teşekkür ederim.
Sizlerden ricam oy ve yorumlar hakkında olacak. Okuyunlardandan sadece basit bir oy istiyorum. Yorumlarda bir tanede olsa atmanız çok iyi olur.
Kitabın okunma sayısı 13bin olmuş buna çok sevindim beni çok mutlu ettiniz buralara kadar geleceğini tahmin etmezdim fakat oy ve yorumlar bir tık üzüyor.
Lütfen elinizden geldiğince oy ve yorumlara dikkat edelim sizleri seviyorum iyiki varsınız.
🫡🫡🫡🥹🥹😌😌🌚🌚👍👍
*******************************YENİ DUYURU 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺
(30.12.23)Merhabalar herkese iyi geceler diliyorum öncelikle.
Kitabımda önceden belirtmiş olduğum "cinsel içerik ve şiddet bulunur" yazmıştım.
Bunu bilerek bu kitabı okuyorsunuz ve benim kitabımda belirtmeme rağmen aşırıya kaçılmış bir cinsellik veya şiddet yok.
Bu konuyu belirtmek istedim. Ayrı bir konu bölüm sonu konuşmasında (1. Bölümde yapılmış bir yorumdan bahsediyorum.) Kitabımızın kızı nasıl diye bir soru sormuştum ve bu soruya karşı gelen yorum beni ne üzdü nede kırdı direk sinirlendirdi.
Ben kimseye bu zamana kadar bir saygısızlık yapmamıştım fakat bu yapılan saygısızlık beni buna mecbur etti.
Fotoğrafıda buraya koyacağım hesabıda etiketleyeceğim zaten buna karşı susamazdım.
Nefret söylemleri söylemek beni düşürmez sadece yapanlara karşı düşüklük göstergesidir. Ben bu gibi şeyleri kesinlikle kitaplarında kabul etmiyorum bunu tatlı dillede dile getirebilecekken bu şekilde belirtilmesi onaylanmak bir hareket kimse wattpad içerisinde bu gibi yorumları en kötü bir kitapda olsa yapamaz. O kitaba bir emek verilmiş okuyucuyu düşünerek önemsenerek ve özenerek bir bölüm yapıldıysa vote atılır sevmediysenizde yorumlarda güzel bir dille belirtilir.
Bu kadar konuşma yeterli diye düşünüyorum ve tekrardan iyi geceler diliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKLİF
Ficção AdolescenteCinsellik, şiddet bulunur🌀 Hayatımız birilerine bağlıdır. Doğduğunuzda anne ve babanıza, büyüdüğünüzde sevgilinize ya da kocanıza. Ben hiç kimseye bağlı olmamıştım, ta ki sevgilim olana kadar... Yapmak istemediğiniz şeylere neden zorlanırsınız? Can...