Merhaba, nasılsıniz?
Okulun ikinci haftasının son gününde bölüm atmak istedim. Çifte mutluluk yaşayın diye😂😂
Üzü bir ara bölüm yazdım. İlham gelmiyordu fakat bir bölüm çıkarabildim çok şükür.
Çok yoğun haftalar geçirmemin üzerine okul başladı ve kardeşimle ben ilgilendim. Bugün bir boşluk bulup bölüm yayınladım.
İyi okumalar dilerim herkese💖
*******************************Bölümde Giyilen Kıyafetler..
Barla'nın, akşam yemeği için alışverişe giderken giydiği kombini...
*******************************
Bölüm; Barla'nın ağızından...
Bölüm sözü: Mutluluk diye nitelendirdiğimiz şey 8 harften ve 3 heceden oluşan bir kelime grubu sansamda sevgiyi, sevinci, sevilmeyi ve üzüntüyü gülmeye çevirebilmeyi öğrenmekmiş meğer.*******************************
Mutluluk
Odanın kapısını tıkladım beş dakika geçtikten sonra uykulu bir şekilde kapıyı Esila açmıştı. İçeri girdiğimde Deha yarı çıplak Esilanın yatağında uyuyordu. Hiç bakmadan bavulumdan bir kaç kıyafet alıp sırt çantama aldım ve oda kartımı cüzdanımı alıp Esilaya görüşürüz diyerek odadan çıktım.
Karşı odaya geçip odanın kapısını tıkladım, içeriden böğrüme sesi gelmişti.
Oda servisi istemiyorum!
Kapıya yine tıklayınca tekrar böğürdü.
Öğleden sonra temizlersiniz!
Kapıyı yine tıkladım ve bu sefer küfür sesi geldi. Kapıyı açınca beni görünce şaşırdı.
Ne oldu?
Deha odada mecbur buraya geldim.
Gel.İçeri girip uyuduğum yatağa oturdum. Karnım yine ağrıyordu, elimle ovalar hareketler yapmaya başlasamda uzanmak istedim. Berk kafasını yastığa gömmüş öküz gibi uyuyordu. Kalkıp pencereye gittim. Manzara güzeldi fotoğraflayıp story atacaktım.
Story'mi paylaştıktan sonra yatağa tekrar dönerken mide bulantısı hissettim. Geçer diye düşünürken daha fazla olmaya başladı. Koşarak banyoya girdim ve klozete çöküp kustum. Bu aralar normalden fazla olmaya başlamıştı. Duş almak iyi gelirdi. Uzun soğuk bir duş aldıktan sonra artık hastalanırım diyerekten banyodan çıkıp bornoza sarılmak istemiştim.
Bornozu dün gece odada unuttuğumu fark edince havlu aldım ve havluyu bedenime sardım. Saçlarımı saç havlusuna sarıp odaya döndüm ve çantama koyduğum dış fırçamla, dış macunumu alıp tekrar banyoya döndüm. Dişlerimi fırçalarken kapı biraz sert açıldığı için korkmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKLİF
Teen FictionCinsellik, şiddet bulunur🌀 Hayatımız birilerine bağlıdır. Doğduğunuzda anne ve babanıza, büyüdüğünüzde sevgilinize ya da kocanıza. Ben hiç kimseye bağlı olmamıştım, ta ki sevgilim olana kadar... Yapmak istemediğiniz şeylere neden zorlanırsınız? Can...