Merhabalar, uzun bir aradan sonra nihayet geldimmmm.
Nasılsınız nasıl gidiyor?
Kitabımızın gittikçe büyümesi beni çok mutlu ediyor açıkçası. 12bin okunmamız var.
Ailemiz gittikçe büyüyor.
Desteklerinizi için çok teşekkür ederim oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin sizleri seviyorum ve iyi okumalar diliyorum.
*******************************Bölüm karakteri
Doruk ESLİ 💫
*******************************
Bölüm; Barla'nın ağızından...
Bölüm sözü; Orası beni rüzgarıyla okşayan, uçurumuyla kucaklayan tek yerdi...*******************************
Teklif
Uçurum kenarında olmaktan ve sürekli oraya birileri tarafından itilmekten yorulmuştum. Orası beni rüzgarıyla okşayan, uçurumuyla kucaklayan tek yerdi. Bir karar bütün hayatımı güzelleştirebilir belkide şuan ki olduğumdan daha kötü yapabilirdi...
Aktan iki haftadır eve gelmiyordu. İki bebek, bir hizmetli ve gündüzleri sadece temizlik için gelen iki hizmetli daha, birde ben.
Dışarı çıkmak istiyordum. Neredeyse 3 hafta olacaktı, ben özgür yaşamak istedikçe hep kısıtlanmaya başlamıştım. Nefret ettiğim şeyler arasında kısıtlanan özgürlüğüm vardı benim. İyi şeyler olsun derken hep kötüye gidiyordum. İyi değildim, psikolojik olarak çöküşteydim.
Odamdan çıkıp mutfağa Canan teyzenin yanına gittim. Akşam için yemek hazırlıkları yapıyordu fakat bayağı telaşlıydı.
"Canan teyze.
Buyur evladım, bişeymi istiyorsun?
Yok, sana bakmaya geldim.
İyi ettin yavrum.
Bu telaş ne?
Aktan beyin misafirleri gelecek bu akşam, birazda önemli birileri.
Kimmiş bunlar tanıyor muyum?
Yok yavrum, kendileri Aktan beyin ortağı çokda sever, sizide onlarla tanıştırmak istiyor sanada akşam 19.00'da hazır olsun dedi.
Tamam ben o zaman gidip hazırlanayım, yardıma ihtiyacın varsa sanada yardım edebilirim daha 3 saat var.
Yok yavrum, sen bebeklerinle ilgilen daha yeni doğum yaptın sayılır yorma kendini.
Peki o vakit."Mutfaktan çıkıp oturma odasına geçtim. Biraz çizgifilm seyretsem bişey olmazdı herhalde. Bir saatimi burada geçirirken telsizden bebek sesi gelince Gökçilin uyandığını anladım. Biri ağlayınca diğeride ağlıyordu hemen odaya çıkıp Gökçili kucakladım.
"Şşş anne geldi bebeğim, ağlama artık."
Ağlaması hâlâ devam ederken ayakta hem gezdiriyordum hemde emziriyordum. İkiside bunu çok seviyordu. Gökçil bir süre sonra uykuya dalınca gülümsedim. Çok tatlıydı, sarı saçlarını terlemiş alınından geriye iteledim ve alınını öpüp beşiğine yatırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKLİF
Teen FictionCinsellik, şiddet bulunur🌀 Hayatımız birilerine bağlıdır. Doğduğunuzda anne ve babanıza, büyüdüğünüzde sevgilinize ya da kocanıza. Ben hiç kimseye bağlı olmamıştım, ta ki sevgilim olana kadar... Yapmak istemediğiniz şeylere neden zorlanırsınız? Can...