Bölüm13

499 9 0
                                    

Merhabalarrrrr😄

Yeni bölümle karşınızdayım.

Nasılsınız?

Yeni bölüm atmak bu aralar benim için zor oluyor. Sizleri bekletmek benim hoşuma gitmiyor ama atabildiğim zaman hemen atıyorum arkadaşlar sizlerdende oy ve yorum bekliyorum lütfen bunu bana çok görmeyin.

İyi okumalar diliyorum 😙😙❤️‍🔥
*******************************

Bölümde Giyilen Giysiler...


Barla'nın ehliyete giderken giydiği kombini...

*******************************

Bölüm; Barla'nın ağızından...
Bölüm sözü; Yalnızlık insana verilmeyen bir şeyken ben neden yalnızdım?

*******************************

Yalnızlık

Yalnızlık insana verilmeyen birşeyken ben neden yalnızdım? Kalabalığın içinde yalnızdım üstelik. Bir bebeğim birde ben vardım. Dört duvar arasında kalmış, Berk gelir diye bekliyordum kaç gündür.

Kaç gün olmuştu fakat Berk eve gelmiyordu. Onun yerine telefonla ne yaptığını veya nereye gideceğini söyleyip konuşmayı sonlandırıyordu.

Evde canım sıkılmadan dışarı çıkmak bana zor geliyordu. Telefonum çalınca yine Berk sansamda Esila arıyordu.

"Efendim Esila?
Ne yapıyorsun?
Evdeyim film izliyordum.
Gezelim mi?
Bilmem hiç halim yok aslında.
N'olur gezelim Barla.
Nereye gideceğiz?
Ben üniversite için bir kaç eşya bakacağım şimdiden hazır olmak istiyorum onları alacağım sende benimle gel hem o kutundan çıkmış olursun.
İyi peki hazırlanınca çıkarım.
Tamam, beraber ehliyete yazılırız alışverişten sonra.
Bakarız Esila o kadar param yok.
Berkten borç alırsın.
Sence alırmıyım yarım akıllı.
Tamam söylemedim say."

Diyerek güldü ve babama söyleyeceğim ben bu işi hallederim dedi ve telefonu beni öpüp kapattı.

Bu kızın enerjisine artık yetişemiyorum. Ayaklandım ve önce dağınık olan eve bakıp ofladım. Gelince toplarım diyerek yukarıya çıktım. Ne giyecektim peki? Karnım çıktığı için artık biraz daha bol giyinmeye çalışıyordum. Berkle tatildeyken aldığım elbiseleri hala giyebiliyordum.

Sarı balon kollu salaş bir elbisemi giydim. Saçlarım bir gün önceki banyodan kaldığı için pekte hoşuma gitmemişti ve saçlarımı topuz yaptım. Çantam küçük ama param ve telefonumu alabilecek kadar büyük olduğu için sorun yoktu.

Çantaya eşyalarımı koyup aynadan yüzüme baktım. Uyku yüzünden ve düzensiz beslenmeden kaynaklı bir şişliği vardı ve makyaj yapmayı sevmesemde makyaj yaptım.

TEKLİF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin