Merhaba bebekler ben geldim sonundaaaa🤭🤭🤭
Azıcık oy atın yahu eğer yeni okuyucularımız varsa hoşgelmişlerrrr eskileri öpüyorummm😚😚😚
İyi okumalar dilerimm🦋
**************************************Bölüm karakteri...
Deha POYRAZ🩵
**************************************
Barla'nın Ağızından...
Bölüm Sözü: Nefes almak bir suyu kana kana içmekti benim için...**************************************
Nefes Almak Bir Suyu Kana Kana İçmekti Benim İçin
Her yeni başlangıç beni yordu fakat iyide hissettirdi. Nefes almak, bir suyu kana kana içmekti benim için. Nefes nefese kalmak ise bir sex'in ortalarında hızlanarak acıdan ve zevkten kavrulup yanarken zorla nefes alamaya çalışmak gibiydi...
Heyecanla maçın başlamak üzere ve sahaya geçebilirsiniz anonsunu bekliyorduk. Diğer takım kaptanı bizi süzüyordu. Bende ona bakıp aynı şekilde süzünce bakışlarını kaçırdı."Maçın başlamasına son 15 dakika!
"Karşınızda misafirimiz Atatürk Anadolu Lisesi voleybol takımı"Onlar sıra helinde giderken bizde kızlarla uyarladığımız dizilişi yaptık ve kapıya yakın yerde bekledik. Ponpon kızlarımız jimnastik ekibimiz yani en arkamızda yer aldılar ben ponpon ekibinin hemen önündeydim. Benim önümde ise yedek takım kaptanımız Gamze ve takımdan oluşuyordu.
"Karşınızda okulumuz Refah kolejinden, Refah voleybol takımı!"
Sırayla sahaya doğru çıktık. Çalan şarkıyıda biz seçmıştik şimdiden ezersek işimiz kolaylaşırdı. İlk sıra dizilince Gamze ve takımdan dizildi. Ben çıkınca tabiki görünmedim. Ponpon kızlar dizilince şarkının nakarat kısmında hareketlerini yapmaya başladılar.
Ponpon kızlarda Helin ve Esilada vardı. İkisi beni havaya kaldırıp figürlerinizi eklediler. En önde yer alınca Esila, Helin ve ben yerde bir dimiz şeklinde çöküp kollarımızı açtık.
Büyük bir beyeni ve alkış topladık. Isınma hareketleriyle zamanı doldurup maç başladı herkes yerini alsın anonsuyla saha dizilimi yaptık.
Kaptanlarıyla aynı yerde duruyordum ve göz göze gelmiştik. Kötü bakışlarından birini atıp gülümsedim. Düdük sesiyle servisimiz sahadan çıktı ve karşıya gitti.
Üç pas yapılan top bizim sahaya yeniden geldi. Manşetle yükseltip Merve diye bağırdım.
Bu üç pas olayında biraz gerideydiler. Mervede paslaşıp karşıya gönderdi. Bu şekilde 20-21 olan skorumuzda biz gerideydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKLİF
Teen FictionCinsellik, şiddet bulunur🌀 Hayatımız birilerine bağlıdır. Doğduğunuzda anne ve babanıza, büyüdüğünüzde sevgilinize ya da kocanıza. Ben hiç kimseye bağlı olmamıştım, ta ki sevgilim olana kadar... Yapmak istemediğiniz şeylere neden zorlanırsınız? Can...