19. bölüm kesitttiii🎀

208 6 2
                                    

Merhabalar merhabalar uzun süre sonra gelmiş bulunmaktayım. Dedim oy yok ama yorum var bir kesiti hak ettiler🎀

Ama bu demek değilki oy istemiyorum istiyorum artık oy atın laaannn✊️😑👉

Neyse aşklar oy atın size şov yapayım 👉😌👈

Haydi iyi okumalar👉😉👈✨️
*******************************

Sinirle güldüm ve elimi anlıma koyup biliyordum zaten bunun için yaptığını diyerek elimle dudaklarına götürdüğü bardağı fırlattım.

"Kendi kızın için beni kullandığını biliyordum Aktan.
Aferin sana o zaman.
Kabul ediyorsun yani?
Ne dersem diyeyim inanmayacaksın o nedenle, neye inanmak istiyorsan o!
Burada yaşamak istemiyorum artık.
Buyur.

Diyerek eliyle kapının yönünü gösterdi. Bende hata bir erkekten kaçarken başka bir erkeğe güvenmiştim!

Yukarı çıkıp kızım için bir çanta hazırladım üzerime mont giyip kızımı pusetine yerleştirdim ve çantasını alıp aşağıya indim. Kapıyı açıp çıktığım sırada koruma önüme çıktı.

"Yenge nereye?
Çekil şuradan!
Yenge iznin yok.
Ne demek iznin yok?
Valla öyle iznin yok, abiyle çıkarsan ancak iznin var.
Hepinizin canı cehenneme!"

İçeri tekrar girip Aktanın odasına çat kapı girdim. Üzerini değiştiriyordu ve bu benim hiç umurumda değildi.

"Nereye?
Cehennemin dibine, geleceksen buyur.
Ben zaten oradayım.
Gideceğim ve gidemiyorum bil bakalım neden?
Barla, inat uğruna kendini perişan etme dur işte evde güzel güzel.
Söylediğin şeyler üzerine burada duramam!
Ben bişey demedim kurmuşsun kafanda.
Kurmuşum öylemi!"

Puseti elimden alıp yatağına koydu. Çantayıda yere bırakıp üzerimdeki montu çıkardı. Asla takmıyordu beni!

"Ordada söyledim sana, sen neye inanmak istiyorsan ona inanacaksın ben ne desem boştu senin için sen zaten kararını vermişsin.
Verdim evet!
Seni kızım için kullanmadım, sadece benim için iyi oldu seni yanımda tutmamın sebebi o şerefsiz sevgilin sana daha fazla zarar vermesin diyeydi kızım için yaptığının bir karşılığıydı yani."

Açıklaması beni birazda olsa sakinleştirmişti. Aktan omuzlarımdan tutmayı bırakıp belimden tuttu ve kendisine çekip sarıldı.

"Sakın kendini benim tarafımdan önemsenmiyorsun sanma, bana iyi geliyorsun bu süreci atlatmamı sağladın sayende bir tane daha kızım oldu senden sadece tek isteğim bu kötü zamanımda beni yalnız bırakma, en yakın arkadaşlarım bile bana iyi gelmezken senin varlığın iyi geliyor Barla, bunu bozmayalım."

Ellerim istemsizce Aktana giderek sarılmıştım. Sırtına koyduğum ellerimle gerilen vücudu beni bırakmasıyla son bulmuştu.

"Hadi bebeğimizide beşiğine yatır daha fazla hırpalanmasın.
Tamam."

Puseti tam alacakken kıyameti koparan kızıma göz devirdim. Gerçektenmi şuanmı yani! Onu pusetten çıkarıp kucağıma aldım. Biraz ağlaması durdu derken yine ağlamaya başladı. Odasına götürmek istemiyordum çünkü bu sefer Gökçilide ağlatırdı.

Kucağımda sallamaya başladım niye ağlıyordu. Daha yeni değiştirmiştim altını, karnıda toktu. Aktan kucağımdan alıp gezerek sallayınca hemen susmuştu. Bana geri verecekken nazlanınca sende kalsın dedim ve odadan çıktım. Üzerime rahat bir şeyler giyip Gökçili kontrol ettim. Uyanmış beşiğinde oynuyordu. Kıkırdayarak yanına gidip kucağıma aldım.

"Uyandınmı prensesim.
Anne seni doyursun mu?
Acıktınmı bakalım hı bebeğim ne dersin?
Pek acıkmışa benzemiyorsun, kıyameti koparırdın yoksa."

Anne kucağını kendime takıp Gökçilide yerleştirdim ve mutfağa gidip orman meyveli böğürtlenli bir turta yaptım. Fırına yerleştirip mutfaktan çıktım.

Aktan buralarda gözükmediğine göre odasında olmalıydı. Yavaşça içeri girdim, Ayşil uyuyor olabilirdi. Ikiside yatakta uyuyordu. Bu görüntü hoşuma gitmişti, çekinerek telefonumu çıkarıp kamerayı açtım, fotoğraflarını çektim ve telaşla hemen cebime soktum. Gökçili odada bulunan koltukta emzirip bizde onların yanına kurulduk. Azıcık kestirsem bir sorun olmazdı, hem turta pişmiş olurdu.

Üzerimize yorganı iyice örtüp uykuya daldım...

Izlenmenin verdiği rahatsızlıkla uyanıp gözlerimi kırpıştırarak görüşümü netledim. Etrafıma baktığımda sol tarafımda üç beden vardı ve biri uyanıktı. Aktan bana bakıyordu, rahatsızca kıpırdanıp doğruldum.

"Günaydın.
Günaydın, ben şey kusura bakma.
Önemli değil iyi bir uyku oldu banada.
Ihhım bişey değil.
Bi ara uyandılar ama uyuttum hemen senide uyandırmak istemedim.
Keşke uyandırsaydın.
Yoruluyorsun zaten her zaman bakıyorsun, babaları olarak ilgilenmek istedim.
Teşekkür ederim."

Aklıma gelen turtayla hemen kalkıp turta diyerek odadan çıktım...
*******************************

Aslında bu yoktu.
Bu yoktu aslında bi içimden geldi 😂😂

Kızlar ekmo paro yani okuyun okutturun.

Oy falan 18.ci bölüme atın kesitede atınki tam bölüm gelsin.

Bu arada 21k olmuşuz yazonuz mutlu👉😌👈

Neyse seviyore sizi iyi geceler👉😌👈✨️💖🎀

TEKLİF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin