26| vicdan,

689 112 102
                                    



eger baska ficlerimi de okuyorsaniz ben hizli hizli bolum atmaya basladigimda neye yaklastimigizi bilirsiniz ('

keyifli okumalar.

🎭

3 ay 16 gün sonra

Islak saçlarında gezinen elle iyice mayışmıştı Jisung. Jeongin'in güzel ellerini tutmuş, "Beni uyutacaksın." demişti. Gözleri laptop ekranında olan Jeongin dizinde uzanan sevgilisine dönmüştü. Uyuyakalmak üzere olduğunu gördüğünde ona yaklaşıp bir öpücük kondurmuştu. "Uyu sevgilim." demişti. Başını iki yana salladı Jisung. "Yanında kalmak istiyorum." dediğinde Jeongin sevgilisinin sesinden bile akan yorgunluğu hissetmişti. Laptopı kapatıp yana koymuş ve koltuktan kalmıştı Jisung'u sarsmadan. Jisung gözlerini açıp ne olduğuna bakarken kendini Jeongin'in kucağında bulmuştu.

Jeongin kucakladığı bedeni yatak odasına götürürken dudaklarına da birkaç öpücük kondurmuştu. "Uyuyalım o zaman birlikte."

"İşin yok muydu?"

"Senden daha önemli değil." demiş ve sevgilisiyle birlikte yatağa oturmuştu. Jisung karşısındaki adamın sözleriyle tebessüm etmiş ve kucağından kalkarak yorgun bedenini yatağa atmıştı. Jeongin'in tişörtünün ucundan çekiştirerek yanına yatmasını sağlamıştı.

Jeongin yanına yattığı bedene sarılarak parmak uçlarını tişörtün açıkta bıraktığı belinde gezdirmişti.

"Yarın Hyunjin'in yanına gidecek misin?" diye sordu Jeongin.

"Giderim, yalnız hissetsinler istemiyorum." diye cevapladı Jisung.

"Yalnız değil, Minjun var."

"Ama Minho yok."

"Dönecek." dedi Jeongin patronunu savunmak ister gibi. Döneceğini biliyordu, bunun için uğraşıyordu haftalardır.

"Sahi," dedi gözlerini aralayan Jisung. "Ne Hyunjinler ziyaretine gitti ne de Minho ziyaret etmelerini istedi, neden?"

"Hyunjin'i bilmiyorum." İç çekti Jeongin ve devam etti. "Ama Minho onu o şekilde görmelerini istemiyor. Çöktü çünkü. Babasının tamamen cezaevine girmesi ve onu öldürmeye çalışması onun için son noktaydı."

"O da kolay şeyler yaşamıyor."

"Zorlanıyor ama onlara fark ettirmemek için çabalıyor. Babası gibi olmak istemiyor."

"Umarım her şey bir an önce düzelir. En yakın arkadaşımı bazen tanıyamıyorum. Onu hiç böyle görmemiştim."

Jeongin gözleri yavaş yavaş kapanan sevgilini öptü ve üzerini örttü. "Umarım öyle olur sevgilim."

Gözlerimi kırpıştırırken bilincim yavaş yavaş açılıyordu. Çok fazla uyumamdan dolayı başımda inanılmaz büyük bir ağrı vardı. Yerimde kıpırdandım ve kolumu oynatamama sebebime baktım. Kolumun üstünde uyuyan Minjun'a gülümseyerek yaklaştım ve yumuşacık saçlarına öpücük kondurdum.

Onu uyandırmamaya dikkat ederek kafasının altından çektim kolumu. Kolumun uyuşması yayılırken yataktan indim ve Minho'nun odasından çıktım.

özgür ruhlar, hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin