+First day+

550 35 5
                                    

|NOT|Hikaye 3 bakış açısından yazılıyor, 1. bakış açısı Y/N'nin bakış açısı 2. bakış açısı yazarın ve 3. de diğer kişilerin|NOT|

Sabah 5'de yeni bir ülkede, yeni bir şehirde ve yeni bir evde yepyeni bir okulun ilk günü için kalktın.Odanda bulunan camı açtın ve güneşin doğuşunu izledin.Odandan çıktın ve alt kata indiğinde tezgahın üstünde bir not gördün, ''Tatlım, büyükannen fenalaştı bu yüzden gitmemiz gerekiyordu, seni her gün arayacağız.Yatağımın yanındaki çekmecede yeterli para var.Dikkat et!'' Ciddimisin? Yeni okulunun ilk günündemi? Annenler seni çok fazla umursamıyor, sende onları.Aranızda hep bir soğukluk oldu ve olmaya devam ediyor.Odana geri çıktın ve bir etekle crop giydin, ne çok açık ne çok kısa tamda okul için.Saçlarını yapıp okul otobüsü için dışarı çıktın.Otobüse bindin ve bir cam kenarına oturdun, kulaklıklarını takıp kafanı cama yasladın.

Sonunda! okulun önüne gelmiştiniz ve okul çok büyüktü.Okul otobüsünden inip yavaşça okulun içine doğru yürüdün, okulda etrafa bakarak yürürken bir şeye takıldığını fark ettin ve fark etmenle beraber yere kapaklandın.''Güzel göt!'' buda neydi böyle? Ayağa kalktın ve arkanı döndüğünde Tom ve arkadaşları orada durmuş sana gülüyorlardı.Umursamamaya çalıştın ve birşey demeden sadece yürümeye devam ettin.

...Tom'un bakış açısından...

Okul koridorunda arkadaşlarımla birlikte kızlar hakkında konuşurken içeri etrafa aval aval bakan yeni bir kız girdiğini gördüm.Önümden geçeceğini fark ettiğimde biraz eğlenmek istedim bu yüzden çelme taktım.

...Senin+Benim bakış açım...

Sonunda sınıfına ulaştın, snıfın içine girdin ve etrafa bakınmaya başladın, nereye oturabilirdin? Boş bir sıra gördün ve oturdun.Kitaplarını yerleştirirken omzunda bir el hissettin, kim olabilirdiki? arkanı döndün ve bu Tom'du sana tuhaf tuhaf bakıyordu.''Ne oldu?'' diye sordun ''Kalk, burası benim yerim'' Sorgulamadan kalktın ve yan sıraya oturdun.Sonra yanına siyah saçlarıyla kirpiye benzeyen bir çocuk oturdu, sana ''Merhaba! yeni olmalısın ben Bill, Tom'un ikiz kardeşiyim.Yüzüne bakılırsa kendisiyle tanışmış olmalısın, kafana takma o herkese böyle şeyler yapar.'' ''Merhaba! Ben Y/N, ve evet kendisiyle tanıştım.Maalesef pekte hoş bir karşılaşma değildi.''

Ders bu şekilde geçti, Tom arada sırada sana birşeyler fırlattı ama öğretmen fark etmedi ve sende umursamadın.

Stop Pretending Like...|Tom Kaulitz|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin