+School trip and Matt+

302 26 16
                                    

   -Her son bir başlangıçtır-

-Şarkıyı özenle seçtim AQIOEOIQHFNV<33-

Tom'la birlikte durmuş gülerken birden Bill geldi ve ''Kahvaltı edeceğiz, gelecekmisiniz?'' diye sordu.Tom gözleri benim üstünde, kafasını hafif yana çevirip ''Geliyoruz'' diye cevap verince Bill gitti.''Açmısın'' diye sordu bana, ''Tabiki!'' evden çıktık ve yavaş yavaş onların evine gittik.İçeri girdiğimde burnuma gelen koku çok güzeldi, ''Mmm bu koku çok tanıdık'' ''Waffle!'' diye cevapladı Bill elinde tabaklarla.Tom hızlı bir şekilde masaya oturdu.Tabakları koyarlarken yardım ediyordum, Tom'sa oturmuş beni izliyordu.Bayan Kaulitz bunu fark etti ve Tom'un yanına giderek onu dürtdü, ''Güzel kız'' bunu duymuştum ama duymamış gibi yapmaya karar verdim.Herkes masaya oturmuş yemek yerken saatin ne kadar geç olduğunu fark ettik, hızlı bir şekilde hazırlamış olduğumuz valizlerimizi alıp ayrıldık.Hava sıcaktı ama hafif serin esiyordu, güneş ışıkları yavaş yavaş yükselirken okul otobüsü geldi.Valizlerle zar zor otobüse binebildik çünkü Tom bir valiz dolusu şapka almıştı.En arkaya gidip oturduk, camla Tom'un arasındaydım ve Bill'de Tom'un yanındaydı.Camla Tom'un arasına sıkışmıştım, havanın serinliği  yüzünden Tom'un yanında oturmayı seviyordum.O her zaman sıcak ve temas etmeyi seviyor.Bir kaç saat sonra mola yerinde durduk.Bill vitrindeki gözlükleri gördüğü anda onlara koştu ve hepsini tek tek denemeye başladı, o sırada Tom arkamda uykulu uykulu geziyordu.Tom arkamda, öyle gezinirken omzumda bir el hissettim, kim olabilirdiki bu? Bill'mi? Hayır, hayır Bill'in eli daha küçük.Bir erkek mi? Yoksa öğretmenmi? Tom olabilirmi? Tüm bunları düşünürken arkamı döndüm ve uzun boylu, kahverengi saçlı ve yeşil gözlü bir erkek bana bakıp gülümsüyordu.''Pardon?'' diye sordum kendimi geri çekerek oda bana ''Ne? Hatırlamıyormusun beni Y/N??'' ''Şey, üzgünüm ama son zamanlarda çok fazla kişiyle tanıştım ve maalesef hepsini aklımda tutmam pekte kolay değil.'' diye cevap verince alınmış bir şekilde bana ''Matt'' dedi.Üzgünüm, ama hala hatırlamıyordum ''Hm?'' ''Çocukken birlikte oynuyorduk, Fransadaki okulunda çok yakın arkadaşlardık!'' ''Aaa! Evet Matt!'' sonra tekrar ''Matt...'' diye sessizce fısıldadım.''Ablan... O iyimi?'' sakince sordum, morali bozulmuştu ve kafasını eğerek ''Maalesef, yaklaşık 2 yıl önce kansere yenik düştü.Hiç ilik bulunmadı.'' derken gözleri doldu.''Sen, Y/N senin annen ilik verebilirdi...'' ''Üzgünüm Matt, bunu anlamak için çok küçüktüm.'' 

''Matt, tu viens?'' bir kız sesi yükseldi, Matt'de ''Oui, je viens!'' diye cevap verdi, sonra bize dönerek ''Gitmem gerek'' dedi ve bana gülümseyip Tom'u süzdü.Sonrada yanımızdan ayrıldı.Tom ''Hadi Y/N, umarım otobüs bizi bırakıp ayrılmamışdır'' diyerek nazikçe kolumdan tuttu ve çıkışa doğru gittik.Bill çoktan arka koltuğa oturmuş aldığı krakerleri yerken diğer çocuklarla sohbet ediyordu.Otobüse geri bindiğimizde Tom bana ''Sen Fransızmısın?'' diye sordu.''Hı-hı, söylemeyi unutmuşum.'' ''Çok havalı'' diye konuşmaya katıldı Bill, sonra bozuk bir aksanla birkaç Fransızca kelime söylemeye başladı gülmemi durduramadım.Sonra Tom Bill'in ağzını kapattı ve bana ''Bir şeyler söylesene'' dedi.Bende biraz düşündükden sonra, kıkırdayarak ''Tom est un monstre total!'' dedim.Sonra Tom ne dediğimi sordu, bende ona tam cevabını verecekken arkanın bir önünde oturan bir kız lafımı keserek ''Tom tam bir ucube.'' dedi.Bu neydi şimdi? Kıza dönüp tuhaf tuhaf bakarken bana ''Ne var? Ne bakıyorsun?'' diye sordu bende ona ''Sana sorduğunu hatırlamıyorum.'' deyince Tom'a dönerek ''Sormasına gerek yok.'' dedi ve bunu derken Tom'a gülümsüyordu.Suratının ortasına vurasım gelmişti ama Tom araya girerek ''Çevirdiğin için teşekkür ederim ama lütfen önüne dönermisin?'' dedi, kızda kızgın bir surat ifadesiyle önüne döndü, tam Tom'a dönüp gülmeye başlıyacakken Tom döndüğüm anda beni tutarak kendine çekti.Şaşkın bir şekilde ona bakarken dudaklarımda gülümsedi ve sonra gözlerini kapattı.

-Diğer bölümde geliyor, onu daha uzun yapacağım için bu gün yükleyemedim.Çok uzun zamandır bekleyenler olduğu için bu bölümü şimdi yayınlıyorum, çok uzun değil ama idare etmelik<3:d |Müzik ve Hikaye (olay) önerilerinizi yorumlarda paylaşırsanız sevinirim.||Vote'lemeniz çok önemli, eğer beğenirseniz lütfen vote verin, bu hikayeyi dahada uzun yapmamı sağlar+hikayeyi daha fazla kişi görür-okur<33.-

   Thank's To...

Yorum yapıp ne kadar beğendiğini söyleyenler ve yeni bölümü soranlar'a teşekkür ederim<3

Okuyanlarada teşekkür ederim çünkü bu benim paylaştığım ilk hikayem.Normalde kendi defterime çok fazla kitap/şiir vb. yazıyorum ve böyle şeyler yapmaya 8 yaşında başladım.Ve hep aileme gösteriyordum, bana çok iyi olduğumu söylüyorlardı vs. ama bilirsinizki aileler herşeyi çok iyi yaptığımızı söylerler, bu yüzden yazdığım şeyleri böylesine kullanılan bir platform üzerinde paylaşıp diğer insanların görüşlerini almak istedim.Ve çok mutluyum çünkü şu ana kadar gelen yorumların hepsi olumluydu<333333 Çok fazla yazamadığım için çok özür dilerim çünkü yaşadığım ülkede şu an okullar hala yaz tatilinde değil ve son 3 hafta her gün sınav var, elimden geleni yapıyorum.Ama okulumada çok dikkat etmem gerekiyor çünkü bir kitap yazmak istiyorum ve bunun için iyi bir üniversiteye gidip eğitim almak istiyorum:D

Tekrar çok teşekkür ederim, SİZİ YERİM>:D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Stop Pretending Like...|Tom Kaulitz|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin