Sabah kalktığımda Tom'un üstündeydim, Tom çoktan uyanmış saçımla oynuyordu.Uyandığımda bana bakarak ''Günaydın'' dedi.Kendimi esneterek üstünden kalkmaya çalıştım ama beni tutup üstüne geri yatırdı, ''Bunun nefesimi hızlandıracağını düşünmüyorum'' gülümsedi, kafamı göğsüne koyduğumda elini belimde gezdirdiğini hissettim.''Tom'' cevap vermedi ama sonra ''Dövme'' diyerek tişörtümü kaldırdı, elini dövmemim olduğu yerde gezdiriyordu.Elini çektim ve birşey demeden tişörtümü geri indirdim.''Medusa.Medusa dövmesi''
|Bilmeyenler için Medusa dövmesi geçmişte yaşanan taciz-tecavüz olayını simgeler.Bu dövmeyi yaptıran kişiler nasıl bir durumdan kurtulduklarını göstermek için medusa dövmesi yaparlar.|
Örn.;
''Evet Tom, medusa dövmesi'' mırıldandım, ''Ne oldu?'' arkamdan bana sarıldı.Sessiz kaldığımı görünce beni kucağına alarak sarıldı.''Babanmı?'' ''Amcam'' Tom birşey diyemeden öylece kaldı.Mırıldanarak ''Oros-'' ''Tom, geçmişte kaldı.Bu dövme hayatımda yaptığım en büyük hata.''
Biraz daha konuştuktan sonra Tom Bill'i aradı ve ne zaman kahvaltı edeceğimizi sordu.O sırada üstümü değiştirirken televizyondaki kaza haberini gördüm, aklıma annem ve babam geldi bu yüzden kumandayı elime almış tam kapatırken ekranın alt kısmında Matt Richard yazdığını görünce kumandayı yere düşürdüm.Tom koşarak geldi ve televizyonu gördü, ''Matt'' mırıldandım, Tom beni koltuğa oturtturdu.Televizyona bakarken masaya bırakmış olduğum mektubu gördüm, elime aldım ve özenle açtım.Fransızca el yazısıyla yazılmıştı.
Salut Y/N, tu m'as tellement manqué mais tu es évidemment occupé avec Tom en ce moment. Ce n'est pas grave :) Je retourne chez moi aujourd'hui. J'espère que tu me répondras :) Je veux que tu sache que je n'ai pas d'autres amis que toi ! Je t'aime (en tant qu'ami ;)) J'espère que tu passeras un bon moment avec Tom et Bill. Nous ne pouvions pas parler au bord de la piscine, mais nous pouvons écrire des lettres.À plus tard! Cordialement, Matt
Merhaba Y/N, seni çok özledim ama belli ki şu anda Tom'la meşgulsün. Önemli değil :) Bugün eve gidiyorum. Umarım bana cevap verirsin :) Bilmeni isterim ki benim senden başka arkadaşım yok! Seni seviyorum (arkadaş olarak ;)) Umarım Tom ve Bill ile iyi vakit geçirirsin. Havuz başında konuşamıyorduk ama mektup yazabiliriz.Sonra görüşürüz! Saygılarımla, Matt
Gözlerimden dökülen göz yaşları mektubun üstüne damladıkça mürekkep dağılıyordu.
Tom bana ne kadar üzgün olduğunu söyleyip durdu, kahvaltı yapmaya indiğimizde ağzıma iki lokma şey atmıştım.
Akşama minik bir parti verileceğini duydukları anda Bill ve Tom alkol olup olmayacağını sormaya gitti.Bill koşarak yanıma geldi ve ''Alkol olacakmış ama siz ikiniz abartmayacağınıza söz vermelisiniz'' diyerek Tom'la beni işaret etti.Birbirimize bakarak kafamızı aşşağı yukarı salladık, ikimizde birbirimize yalan söylediğimizi biliyorduk.Odalarımıza gittiğimizde genel olarak birşey yapmamaya karar verdik, bişeyler izleyip sohbet ettik ve yemek yedik.Zaman öylece akıp geçince saatin 17(akşam) olduğunu fark etmemiştik, parti 19(akşam-gece) da başlıyordu.Hazırlanmak için odalarımıza dağıldık, kırmızı bir elbise giyecektim.Artık Tom'un önünde üstümü değiştirmekten çekinmiyordum, yinede gözlerini üstümde hissettikçe kalbim hızlanıyordu.Üstümü değiştirmiş saçlarımı yaparken arkamdan bana sarıldı.O kadar sıkı sıkı sarılmıştıki nefes almak için kendimi geri doğru bastırmam gerekti, ve bence amacıda buydu.''Neden bu kadar uzun sürüyor?'' diye sordu biraz sıkılmıştı, ama yinede gözleri hep beni izliyordu.''Sabret, parti kaçmıyor'' hem odanın etrafında bir sağa bir sola hızlı hızlı yürüyor hem Tom'a cevap vermem gerekiyordu, hızlı hızlı giderken birden Tom beni arkamdan tuttu, kulağıma yaklaştı ''Bu kırmızı elbise parti içinmi yoksa bu gece içinmi?'' sırıtışını hissediyordum.Bill birden içeri girince Tom beni bıraktı.Bill ''Bende ne bu kadar uzun sürüyor diyordum.'' gülerek söylendi, ''Geliyoruz''
-*//////////////////////////////////////99999999999999999999999999999999y9k0-yavru kedim klavyenin üstüne atladı;-;
Parti'nin verildiği salona geldiğimizde büyülenmiştim, çok güzel süslenmişti.Şarap kadehleri tek tek dizilmişti.Bir masa bulup oturduk, Tom ve Bill hemen şarap almaya gittiler ama benim canım istemiyordu, Bill çok fazla ısrar edince bir kadeh aldım.Oturmuş sohbet ederek kadehlerimizi yudumlarken çiftler için açtıkları şarkılardan açtılar.
Şarkının Wicked Game olduğunu anlamam uzun sürmemişti, sonra birden Tom ayağa kalktı ve bana elini uzattı.Anlamını biliyordum, elini tuttum.Beni nazikçe kaldırdı ve belimden tuttu.Ucubenin tekiydi, dans etmeyi bilmiyordu bile.Sadece birşeyler uyduruyor arada 'komiklik' olsun diye beni düşürüyor gibi yapıyordu.
''Y/N''
''Hm?''
''Ben...''
''Sen?''
Cümlesini tamamlamadan beni kendine çekti, dudakları dudaklarıma değiyor iken mırıldandı
''Sana deli oluyorum''
Sonra dudaklarımızı birleştirdi, elimi göğsüne koydum.Kalp atışları hızlanıyor, nefesi kesiliyordu.Kendimi geri çekip ''Nefesini kesiyorum yani ben'' diyerek gülümsedim Tom ilk defa kızarmıştı, dans etmeye devam ettik.Birkaç saat sonra ikimizde sarhoştuk, Bill kız arkadaşıyla dans ederken Tom beni kucağına alarak hotel odasına doğru götürmeye başladı, Bill bizi görmemişti görseydi kızardı.Tom beni hotel odasına götürürken aklıma astımı geldi ama durmayacağını bildiğim için sesimi çıkartmadım.Hotel odamıza girince Tom beni yatağa yatırdı ve tıpkı dünki gibi üstüme çıktı.Bu sefer dudaklarıma değil boynuma yapıştı, o sırada elleriyle elbisemi aralıyordu.Boynumdan daha aşşağısına;göğüslerime indiğinde elbisem çoktan çıkmış yatağın ucundaydı.Sarhoşken çok farklı birisiydi, sanki beni yiyecek gibiydi.Tom'dan daha ayık olduğum kesindi, üstümde kalan son kıyafet parçalarını çıkartırken elimi tekrar göğsüne koydum.Kalbi yerinden fırlayacak gibiydi, yinede zorluyordu.Kendi kendini durdurur diye düşünerek hiç birşey yapmadım ama artık ben bile nefes nefeseydim.Tom'un elleri iki yanımda kendi vücudunu üste kaldırıyordu, kollarını tutarak yavaş yavaş indirdim, kendini bırakmasını sağladım.Artık tamamen üstümdeydi, kalp atışlarını hissediyordum.Kafasını omzuma yatırdım ve soluklanmasını bekledim.Nefesi normale dönüp kalbi yavaşlayana kadar üstümde uyuya kalmıştı.Ancak benim için çok ağırdı, üstümden indirip ben üstüne çıktım ve sarıldım, o anda o kadar derin uyuyorduki.Bir kaç saat sonra uyandı ve daha ayıktı, beni üstünden indirip yan yatırdı ve arkamdan sarıldı.Bu şekilde sabaha kadar uyumuşuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stop Pretending Like...|Tom Kaulitz|
RomanceSevgili Günlük, Tom Kaulitz isimli kişiden nefret ediyorum! Sevgili Günlük, Tom Kaulitz beni deli ediyor! Dudakları, gözleri ve vücudu.HERŞEYİ MÜKEMMEL! Sevgili Günlük, Tom Kaulitz dudaklarıma yapıştı! O artık benim erkek arkadaşım ve bana TAKINTILI!