+A Night With Silly Tom+

244 24 10
                                    

|+12|

Odalarımıza vardığımızda Bill bizden ayrılarak odasına gitti ve ben de Tom ile birlikte ıslak ıslak havluyla koridorda yürüyordum.Odamızın önüne geldik ve Tom anahtarları çıkarttı, kapıyı açarken ellerine, kollarına bakıyordum.Kapıyı açtığında içeri girdik.Hemen duş'a doğru yöneldim ve Tom birden kolumu sıkıca tutup beni durdurdu.Arkamı dönüp baktığımda bana "Önce senin gireceğini kim söyledi?" sırıtarak bana bakıyordu, kolumu çekerek "Tom, hadi ama sadece bırakta gireyim işte" hayır anlamında kafasını sallayınca, "Peki, önce sen girebilirsin" Tom ne ileri ne geri gidiyordu, sadece bana bakıyordu.Bende "Pekala, madem girmiyorsun ben girerim!" diyerek banyoya girdim ve arkamdan geldiğini duydum, arkamı döndüğümde Tom öylece orada duruyordu, bu bakışı tanıyordum.Sırıtışımı tutamadım ve sırıtmaya başladım Tom'da sırıtıyordu.Sonra bana doğru yaklaştı ve belimden tutarak dudaklarıma yapıştı, o kadar istekli ve serttiki dudaklarımın zedelendiğini hissediyordum.Beni yavaş yavaş duvara doğru götürüyordu, en son sırtımı sertçe duvara vurdu ve beni duvarın arasına sıkıştırmıştı, bana daha fazla yapışıyordu.Dudaklarımdan boynuma kadar indi, elleri belimde haritalar çizerken tişörtümü tuttu ve ani bir hareketle çıkarttı.Boynumdan dahada aşşağıya inerken kafasını tuttum.Kendi tişörtünü çıkartmıştı, ellerimle karnındaki kaslara dokundum ve sonra tekrar dudaklarına yapıştım.Küçücük bir hotel odasında deliler gibi yiyişiyorduk.Boynumdan, göğüslerime doğru inerken şortumu çıkardı ve iki elimide tek eliyle tutarak kafamın üstünde duvara yapıştırdı.Daha fazla aşşağıya inerken ellerimi serbest bırakmak zorunda kaldı.Artık dizlerinin üstüne çökmüştü, ağzımdan minik sesler kaçırsamda sessiz durmayı başarmıştım.Tam o anda kapı sesi duydum, ama Tom duymamıştı.Tom'a dokunarak "Tom, kapı!" Tom hemen ayağa kalktı ve tişörtünü üstüne geçirdi, bende tişörtümü giymiş şortumu altıma geçirmeye çalışıyordum.
Tom kapıya doğru yöneldi ve kapıyı açtı, çok şaşırmış görünüyordu, kapıdaki kim olabilirdiki?

|Bu tür şeyler hoşunuza gidiyorsa daha fazla ekleyebilirim;)|

Stop Pretending Like...|Tom Kaulitz|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin