+School And That Girl+

327 26 0
                                    

2 HAFTALIK TATİL BOYUNCA BERABER TAKILDINIZ VE TOM'LA ARAN DAHADA İYİLEŞTİ AYRICA BILL BIR KIZLA YAKINLAŞTI

Tatil artık bitmişti ve okula dönme zamanıydı, çok fazla şey olmuştu.Ama okula dönmek iyi hissettiriyordu, hiçbir problem yoktu ve herşey yolundaydı.Giyindin ve okul otobüsü için dışarı çıktın.Tom ve Bill seni karşıladı ve otobüse bindiniz ama herkes çok sessizdi.Kulaklıklarını taktın ve kafanı cama yasladın, tıpki ilk gün gibi.Müziği mırıldanmaya başladın.

My heart, I never feel
I never see
I never know
Oh, heart
And then it falls
And then I fall
And then I know

 Sonra arkadan bir ses ''Şuna bak sürtük okula gelmeye cesaret etmiş, oysaki revirde can veriyordun'' Bill Tom'u dürtdü, sen tam ayağa kalkarken Tom seni tuttu ve kulağına ''Sakin ol, onlar öyle dedi diye öyle olmuyoruz'' dedi.Yerine oturdun, ama sonra kız dahada ileri giderek annen ve baban hakkında şeyler söyleme başladı.Bu sefer Tom seni tutamadı ve ayağa kalkıp kıza yumruk attın.Kız yere yığıldı ve daha fazla vurmaya devam edecektin ama Tom seni tuttu ve geri çekti.Bill ise kızı yerden kaldırarak yerine oturtturdu.Kız ise Bill'e vurarak ''Çek ellerini üstümden kirpi bozuntusu! Sen zaten anca sürtüklerle arkadaş ol'' diyince kıza ''Her gün farklı erkeklerle yatıp sene başı sevgili değiştiren ben değilimde sürtük oliyim!'' diye bağırdın.Tom seni yerine oturtmaya çalıştı ama asla oturmadın.Okula gelince otobüsten indiniz ve sınıfa doğru giderken Tom, ''Biliyorum Y/N sana yaptıkları ve söyledikleri çok rahatsız edici ama sakin kalmaya çalış, umuyorumki kız olanları müdüre söylemez.''dedi sende ''İster söylesin ister söylemesin umurumda bile değil'' diye cevapladın sonra Bill ''Ama bizim umrumuzda'' dedi onlara gülümsedin ve ders için yanlarından ayrıldın.Sınıfa girdiğinde o kızı aynı sınıfta gördün ve içinden ''Öf hadi be'' dedin.Sınıfa girdiğinde kız sana kötü kötü bakıyordu, umursamadın.Yerine oturup derse odaklanmaya karar verdin.Dersin iyi geçti ve teneffüs zili çaldığında bahçeye çıkıp bir banka oturdun.Sonra yanına o kız geldi ve oturdu ne diyeceğini merak ettiğin için kalkmadın ve oturmaya devam ettin.Kız cebinden bir jilet çıkardı ve kolunu kesip kalkıp gitti. ''AH! Siktir! Orospu çocuğu!'' hemen tuvalete koştun koşarken Tom'a çarptın ve Tom olduğunu fark etmedin, ''Önüne baksana aptal!'' Tom sen koşmaya devam edicekken kolundan tuttu,Tom'a baktın ve ''Oh senmiydin üzgünüm fark etmemişim'' ''Kolun'' ''Evet, şu kız yanında jilet taşıdığını bilmiyordum'' ''Revire gidiyorsun değilmi?'' ''Hayır, tuvalete.Yıkayıp peçeteyle sararım geçer.'' ''Saçmalama Y/N!'' ''Tom bırak beni'' deyip kolunu çektin ve tuvalete girdin.Kolunu yıkarken inliyor, küfürler ediyordun.Tom dayanamayıp yanına geldi ve yardım etti.''Peçeteyle geçermiki Y/N?'' ''Bilmiyorum Tom, bilmiyorum'' yere çöktün ve duvara yaslandın.Tom'da yanına çöktü, ''İyimisin?'' diye sordu ''Kolumu soruyorsan evet ama kendimi iyi hissetmiyorum, bilmiyorum neden'' Tom elini tuttu ve ''Biliyorsunki Bill ve ben, hatta ailem her zaman yanındayız.Kendini kötü hissettiğinde bize söyle, yardım ederiz.'' ''Hayır Tom, bu farklı.'' ''Ne var Y/N? Lütfen söyle.'' ''Bilmiyorum, buraya gelince herşey çok değişti, yaşadığım şeyler çok acınası'' ''Anlıyorum'' kapıyı birden Bill açtı ve ''Ne yapıyorsunuz siz? 1 saattir sizi arıyorum!'' diye sordu, sonra kolundaki açık yarayı gördü ve ''Aman tanrım, bu- revire gitmeliyiz!'' Revire doğru yavaş yavaş yürüdünüz, revire vardığınızda Tom Bill'e gitmesini söyledi ve Bill yanınızdan ayrıldı.Revir hemşiresi kolunu temizlerken Tom'un elini o kadar sıktın ki eli kızarmıştı.Kolunu temizledikten sonra gazlı bezle sardılar ve sınıfa gittiniz.Ve öğretmen bir gezi olduğunu söyledi.

Stop Pretending Like...|Tom Kaulitz|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin