''Tamam Bill hadi sor'' dedim oda ''Ne oldu, neden bu haldesin'' dedi bende olan biteni anlattığımda sessizce ''Marie'' dedi.''Tanıyormusun?'' diye sordum oda ''Evet, Tom'un sevgilisi sen okula gelmeden hemen önce ayrılmışlardı.Sanırım senin için ayrıldığını falan düşündü'' dedi ''Anladım'' diye cevap verdim aslında tamda anlayamamıştım.Sonrada Bill bana ''Ondan hoşlanıyorsun, dimi?'' diye sordu, cevap veremedim.Sonra ''Bilemiyorum, bazen çok hoş bazen ise aptalın teki'' diye cevap verdim.Sonra revir hemşiresi girip ''Kendini iyi hissediyorsan okulda kalabilirsin yada eve gidip dinlenebilirsin'' dedi.Bill bana ''Eve git'' dedi bende ''Neden? kendimi iyi hissediyorum''dedim oda ''Sadece eve git'' dedi.Bende okuldan çıktım ve eve yürümeye başladım.
...Benim gözümden...
Bill okulun bahçesinde bir arkadaşıyla konuşurken Tom'u gördü, bir duvarın kenarında oturmuş dalgın dalgın düşünüyordu.Yanına gitti ve ona ''Y/N çok güzel bir kız değilmi? Marie'den daha masum ve kibar'' ''Bill, sadece git'' ''Tom, eğer birinden hoşlanıyorsan bunu kabullenmen gerekiyor.Ayrıca senin derslerin bitti eve gitmen gerekiyor.'' dedi.Tom'da kalkıp çantasını aldı ve okuldan çıktı.
...Tom'un gözünden...
Eve vardığımda direkt odama çıktım annemlere tek birşey bile söylemeden hemde.Odamda biraz oturdum ve gözüm camıma takıldı ve Y/N'yi gördüm.Odasında e-gitar çalıyordu, heryeri yara içindeydi, eli kızarık ve zedelenmişti.Onu izlerken birden bana doğru baktı, beni gördü bende kafamı çevirip başka birşeylerle uğraşıyormuşum gibi yaptım.Belkide Bill doğrudur o güzel bir kız.
...Y/N'nin gözünden...
Biraz gitarımı çaldıktan sonra dışarı çıkmaya karar verdim, evin önüne çıkıp hava almaya karar verdim, üstümde sütyen benzeri rahat birşey ve onun üzerindede bir hırkam vardı.Sonuçta bizim sokakta genelde bu saatlerde kimse olmazdı ve Bill'ile Tom'da okuldaydı.Kulaklıklarımı taktım ve evin önündeki bir ağaca yaslanıp şarkı dinlemeye başladım.(Üste bıraktığım şarkıyı açabilirsiniz)
Gözlerimi kapattım ve şarkının sözlerini mırıldandım
The world was on fire and no one could save me but you
Dünya alevler içerisindeydi ve sen dışında beni kimse kurtaramazdı
It's strange what desire will make foolish people do
Arzunun aptal insanlara yaptırabilecekleri ne garip
I never dreamed that I'd meet somebody like you
Hiç senin gibi biriyle tanışacağımı düşünmezdim
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
Ve hiç senin gibi birini kaybedeceğimi düşünmezdim
(Şarkıyı kısabilir/kapatabilirsiniz)
Gözlerim kapalıyken omzumda bir el hissettim ve irkilerek gözlerimi açtım, bu Bill ve Tom'du.Hırkamın önü açık bir omzu düşmüştü birden hırkamı kapattım.Tom'un bakışları çok tuhaftı resmen hırkamı kapatmadan önce beni süzüyordu.Bill bana ''İyimisin?'' dedi ''Sanırım seni korkuttum, birden dokundum'' ''Yo hayır sorun değil, çok dalmışımda'' diye cevap verdim.Bill bana ''Bizimle havuza gelmek istermisin? Sonuçta 2 hafta tatil'' dedi.O sırada Tom çoktan eve gitmişti.Bill'e ''Tom, benden rahatsızmı oluyor? Bill eğer biliyorsan lütfen bana söyle Tom neden bana böyle davranıyor, ona güvenebilirmiyim bilmiyorum.'' dedim.Bill de ''Normalde Tom evet zorba biri ama sana daha tuhaf davranıyor, sana yardım ediyor gözlerinin içine bakıyor ve yanından ayrılmıyor.Gerçekten bilmiyorum, ama bizimle yüzmeye gel belki konuşursunuz.'' dedi bende ''tamam o zaman eve çıkıyorum, giyinip yanıma eşyalarımı alıyım ve atıştırmalıkta getireyim.Görüşürüz!'' ''Görüşürüz!''
...Benim gözümden...
Eve gidip hazırlandın ve yanına biraz meyve ve dolapta kalmış olan kutu biralardan aldın.Üstüne mayonu giydin ve telefonunu alıp Bill'e mesaj attın, oda hazırsan gelebilirsin bizde hazırız yazdı ve çantanı alıp evden çıktın.Kapıyı kitlerken elini fark ettin ve hala kızarıklığı duruyordu aklına sen acı çekerken Tom'un gülmesi geldi ve tedirgin oldun ama yinede Bill'i kırmak istemedin.Kapılarının önüne gidip kapıyı çaldın ve Bill kapıyı açtı ''Selam Y/N!'' ''Merhaba Bill'' Tom'unda Bill'in arkasından sana baktığını gördün ve ''Merhaba Tom'' dedin oda hiç birşey söylemeden merhaba manasında kafasını aşşağı doğru hafifçe eğdi.Bill kenara çekilip, gelsene dedi ve sende içeri girdin, Bill yanında yürürken Tom arkandan geliyordu gözlerini üstünde hissedebiliyordun dik dik sana bakıyordu.sonra havuzun olduğu arka bahçeye geldiniz ve Bill ''İstediğin sandalyeye otur eğer bişey istersen utanma ve sor'' dedi.Sonra masaya oturdunuz.Bill daha yakından tanımak için sana ''Hobin varmı?'' diye sordu ve sende ''Evet, e-gitar çalıyorum'' dedin.
...Y/N'nin bakış açısı...
Bill hemen Tom'a döndü ve dediki ''Aa bak Y/N'de e-gitar çalıyormuş, ne tesadüf belki birlikte çalabilirsiniz'' dedi, Tom'da ''İyi çalabildiğini nereden çıkarıyorsun, son zamanlarda herkes e-gitar çalıyor zaten'' dedi.Bill'de eminimki güzel çalıyordur derken araya girdim ve ''Hadi havuza girelim'' dedim.Bill kafasıyla onayladı ve ikimizde suya atladık, ''Tom hadi gelsene'' diye seslendi Bill ama Tom gelmek istemedi sonrada Bill ''Y/N'nin getirdiği şeyleri görünce bence girmek isteyeceksin dedi ve havuzdan çıktı.Ben havuzda eve bakarken Tom oturmuş bana bakıyordu.Sonra Bill elinde biralarla geldi ve Tom için bir tane açıp önüne koydu sonra bana verdi ve kendiside aldı.Bu şekilde 1 saat kadar içtik ve sonra Tom'da suya girmeye karar verdi.Sarhoşken zorbalığı kalmıyordu baya bir konuşup eğlendik.Sonra Bill ''Neden bizde kalmıyorsun çok eğleniriz dedi'' bende ''Tabiki neden olmasın'' dedim.Hemen eve gidip eşyalarımı almak için havuzdan çıktım ve eve gittim ama kapıyı açarken tek olan anahtarımı kırdım ''Siktir! ne olacak şimdi'' Bill'e seslendim oda geldi ama bişey yapamazdık bu yüzden o gece onlarda kalacaktım sabahda çilingir çağırıp kapıyı açtırırdık.Eve geri döndük ve Bill kıyafet olarak bana Tom'un kıyafetlerini verdi hepsi çok bol geliyordu ve Tom'un kokusu üstlerine sinmişti.
...Bill'in bakış açısı...
Tom ve Y/N çok sarhoş olmuşlardı onlara göre en ayık bendim ve onlara yardım etmek zorunda kaldım.Y/N'ye Tom'un kıyafetlerini verdim ve ne o umursadı ne Tom çünkü deli gibi sarhoştular ve dünyadan haberleri yoktu.Sonra ikiside havuza girdiler gece 3 falandı çok üşümüştüm o yüzden içeri girdim ama bir gözüm üstlerindeydi.Konuşup gülerlerken ikiside birden sustu, birbirlerine bakmaya başladılar.Sonra Tom Y/N'yi belinden tutup kendine çekti ve öpüşmeye başladılar.Daha sonrasına bakmak istemediğim için yukarı odama çıktım.Gece 4 gibi içeri girdiler ve Tom'un odasına gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stop Pretending Like...|Tom Kaulitz|
RomanceSevgili Günlük, Tom Kaulitz isimli kişiden nefret ediyorum! Sevgili Günlük, Tom Kaulitz beni deli ediyor! Dudakları, gözleri ve vücudu.HERŞEYİ MÜKEMMEL! Sevgili Günlük, Tom Kaulitz dudaklarıma yapıştı! O artık benim erkek arkadaşım ve bana TAKINTILI!