+His Warm Breath On My Neck+

346 28 15
                                    

 2 GÜN SONRA

INFO:O evde yanlız başına yaşamaya başladın, aileni seviyordun ama yokluklarını umursamadın çünkü onlar her fırsatta seni geride bıraktılar.Artık onlar için üzülmemeye karar verdin çünkü Kaulitz ailesi her zaman yanında olacaklardı...

...Tom'un bakış açısından...

Sabah kalktığımda ilk işim Y/N'yi kontrol etmek çünkü kendine zarar vermesini istemiyorum.Bu yüzden kontol etmeye gitmem gerekiyor, Bill buna takıntı diyor ama umurumda değil, o hayatımda gördüğüm en güçlü ve güzel kızlardan biri.

...Benim bakış açımdan...

Tom Y/N'yi kontrol etmek için evden çıktığında Bill aşağı indi.Annesi Bill'e ikisi arasında birşey olup olmadığını sorduğunda Bill ''Birbirleri için ölümü göze alırlar, her gün birbirlerini gömeden yapamıyorlar ve deli gibi aşıklar ama belli etmemeye çalışıyorlar.'' diye cevap verdi.Annesi güldü ''Peki ya sen Bill? Senin varmı sevdiğin bir kız?'' ''Of anne kaç kere soracaksın yok işte'' (*bill'in bir kızla yiyiştiği sahneler* SJQWIQEPQO araya biraz şakalar ekliyimde beni npc sanmayın ayol)

...Senin bakış açından...

Kapının çaldığını duyduğumda anlamıştım Tom olduğunu, üstümde sadece sütyenim olduğunu unutup birden kapıyı açtım.Tom normal bakarken beni görünce bakışları değişti bende ''ÖZÜR DİLERİM ÜSTÜMDE BİŞEY OLMADIĞINI UNUTMUŞUM'' deyip tam kapıyı kapatırken Tom kapıyı tuttu ve ''önemli değil'' dedi.Çok hoşuma gitmişti içimden ''pekala'' dedim ve kapıyı açtım.Tom bana ''İyimisin bir sorun yok değilmi'' diye sordu bende''Hayır takıntılı ucube, hiçbir sorun yok.'' dedim ve güldüm.

ÜSTTE BIRAKTIĞIM ŞARKIYI AÇ

 Gülerken bana öyle bir bakıyorduki anlatamam.Daha önce sadece sarhoşken öpüşmüştük, ve çok üzgünken sarılmıştık ayıkken ne elini tutmuştum nede sarılmıştım.Birden gülmeyi kestim, bana o kahverengi gözleriyle öyle bir bakıyorduki.Onu tişörtünün yakasından tuttum ve kendime doğru çektim sonra son bir kez gözlerine baktım.Dudaklarımız artık birbirine değiyordu.Elleriyle boynumu tuttu.Sonra yavaşça kalçalarıma kadar indirdi.

Bill senin evinin kapısının açık olduğunu görünce endişelendi ve kapıya geldi, sizi görünce ''Iy iğrençsiniz, ayrıca kapıyı açık unutmuşsunuz'' dedi gülerek ve kapıyı kapatıp gitti. 

Tom geri çekildi ve ''Üzgünüm'' dedi, ''Ne için?'' ''Elin ve okulda seni düşürmem'' ''Önemli değil ucube''

Stop Pretending Like...|Tom Kaulitz|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin