+My Headphones And His Eyes+

379 33 1
                                    

Okul bitmişti ve dışarı çıktın, kulaklıklarını takıp okul otobüsü için beklerken birisi kulaklıklarını yavaşça boynuna indirdi.Arkanı dönüp baktığında Tom ve onun aptal arkadaşlarını gördün.Tom kulaklıklarını alıp geri çekildi.''Ne yaptığını sanıyorsun! Kulaklıklarımı geri ver!'' diye bağırdın ama Tom umursamaz bir tavırla kulaklıklarını yere attı ve üstüne basıp parçaladı, o anda çok sinirlenmiştin ve Tom'un bacaklarının arasına tekme attın.Tom inleyerek yere eğildi ve sende parçalanmış kulaklıklarını alıp eve yürümeye karar verdin.İçinden Tom'a saydırırken kulaklıklarına bakıyordun, tam o anda arkandan bir ses duydun, ''Hey!'' bu ses Tom'un sesine benziyordu, ''Siktir git Tom'' arkandaki kişi kıkırdamaya başladı ''Ben Bill'' ''Ah! özür dilerim Bill, sesiniz birbirine çok benziyor.'' ''Evet biliyorum, Tom birşeymi yaptı?'' cevap vermedin ve Bill elindeki kulaklıklarını gördü ''Ucube, yeni öğrencilere sataşmayı seviyor.Nerene vurdu?'' ''Bana vurmadı'' ''Oh iyi, yani şey iyi değil ama sana zarar vermemiş.''

Birlikte eve doğru yürüdünüz.Evlerinizin yan yana olduğunu fark ettin ''Şu işe bak! Umarım kardeşin okul dışındada bana sataşmaz'' dedin ve güldün ''Merak etme okul dışında genelde evde gitar çalıyor, kızlarla yiyişiyor ve arada sırada kaykay sürmeye çıkıyor.Anlayacağın çoğunlukla evin içinde.''

Bill eve girdi ve sende ona el sallayıp anahtarları aramaya başladın, çantanda anahtarları ararken okul otobüsünün geldiğini duydun ve daha hızlı aramaya başladın, elini çantanın içinde gezdirirken anahtarlar yere düştü ve tam alacakken birisi anahtarlarla birlikte elinin üstüne bastı.''AH'' kafanı kaldırdığında Tom'u gördün.''Ne yapıyorsun sen, çek ayağını!'' Tom gülmeye başladı ve ayağını daha fazla bastırdı, o ayağını daha sert bastıkça sen daha fazla inliyor, Tom daha fazla gülüyordu.

Bill olanları camdan gördü ve hemen evden çıkıp yanınıza geldi Tom'u geri çekti ve ''Ne yapıyorsun sen, aptalmısın!'' diye Tom'a bağırdı.Tom birşey demeden eve gitti.''Çok özür dilerim Y/N! İyimisin, buz verebilirim.'' Canın yanıyordu ama belli etmeden ''Hayır Bill teşekkür ederim.'' dedin ve evin kapısını açıp içeri girdin.Odana gidip yatağına yattın ve Tom'u düşünüyordun, neden böyle yapıyor bu çocuk? Aslında iyi görünüyor- hayır Y/N o bir zorba kendine gel!

Yemek yedin ve duş almak istedin bu yüzden odana gidip havlunu aldın ve duşa girdin, duştan çıkınca odana girdin ve perdenin kapalı olmadığını gördün cama doğru gidip perdeyi kapatırken karşı evdeki Tom'u gördün odanız karşılıklıydı.Gitarını çalıyordu, 5 dakika boyunca onu izledin sonra saçların ıslak olduğu için üşüdün ve perdeyi kapatıp giyindin.Saçlarını kuruturken telefona baktın.Daha sonra yatağına uzanıp film izledin ve uyuya kaldın.

Stop Pretending Like...|Tom Kaulitz|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin