+Dark And Blood+

137 15 1
                                    

Tom'a sarılarak ağlamaya başladım.Tom korkmuş, Bill şoktaydı.Bill "Yani şimdi sen o- o pisliktenmi hamilesin?" diye sordu."Bilmiyorum Bill.." diye mırıldandım.Bill "Başka birinden olabilirmi?" diye sordu.Tom'dan ayrılarak göz yaşlarımı sildim, "Şey, yani T-Tom'dan olabilir." deyince Bill önce şaşırdı sonra Tom'a dönerek "Tom? Babam her zaman korunmak gere-" Kapı sesi Bill'in sözünü kesti, Tom kapıya giderek "Annem ve Babam eve geldiler!" diye seslendi.Korktuğum yüzümden anlaşılıyor olsa gerek ki Bill bana sarıldı ve sonra "Merak etme, annem ve babam sana yardım edecekler.Tom'dan olsa bile kızmazlar." deyip kapıya doğru gitti.Kapıyı açtıklarında bay ve bayan Kaulitz ellerinde torbalarla bize gülümsüyorlardı.Sonra bayan Kaulitz "Y/N, iyimisin? Olanlar hiç kolay değildi" derken ayakkabılarını çıkarttı.Tom ve Bill üzgün ve kızgınlardı, sonuçta bay ve bayan Kaulitz Tom tutuklandığında tatildeydiler ve geri gelmemişlerdi.

Tom:"Y/N hamile"
bayan Kaulitz şaşkın bir şekilde elindekileri bıraktı, bay Kaulitz'de aynı şekildeydi.
Tom:"Kimden olduğunu bilmiyoruz."
Bayan Kaultz:"Ne demek kimden olduğunu bilmiyoruz? Yani- ikinizden birinden-"
Tom:"Hayır anne, yaşanan olayları en küçük detayına kadar biliyorsun.Ya benden yada o oros-"
Bay Kaulitz:"Tom, seninle konuşabilirmiyiz?"

Bay Kaultz Tom'la birlikte odasına çıktıktan sonra bayan Kaulitz bana ne kadar yardımcı olacaklarını anlatıyordu.

Tom'un bakış açısı
Babam beni odasına çıkarttığında ne saçmalıklar anlatacağını biliyordum.Odaya çıktık, kapıyı arkamdan kapattı ve SAÇMA ofisindeki SAÇMA masasına oturdu."Tom.Sen hayatımda sahip olabileceğim en kötü şeysin." "Baba, söylediğim gibi o pislik adamdanda olabilir." "Yada senden!" cümlesini bitirince masasından kaptığı bıçakla yanağıma çizik attı.Elimle akan kana dokundum, "KAYBOL."
3. kişi bakış açısı
Tom sinirli bir şekilde ofisin kapısını çarparak çıktı, merdivenlerden aşşağı indi ve üstüne hiçbirşey almayarak evden çıktı.Y/N ağlıyordu, Bay Kaulitz aşşağı indi ve Bill'e "Hiçbirşey yapmayın.İllaki geri gelicek." dedikten sonra yatmak için yanlarından ayrıldı.
Tom'un bakış açısı
Evden çıkıp oradan uzaklaştım.Nereye gidecektim ben? Ne yapıyordum? Y/N ne düşünecekti?
3. kişi bakış açısı
Sonra Tom bir marinaya vardı, kimse yoktu.Arabasını park edip marinaya yaklaştı.Kenarına oturdu ve ağlamaya başladı.Ağlarken aklına babasının "erkekler ağlamaz" sözü geliyordu.
Y/N bakış açısı
Bill beni odasına çıkarttı.Ona sordum "Baban Tom'a neden böyle davranıyor?" diye."Tamam belki şu anda Tom erken yaşta baba olma riskini taşıyor ancak başka birşey var gibi." Bill bana baktı ve sonra iç çekerek anlattı."Tom'un eski sevgilisi." "Marie?" "Hayır, daha eski.Evelyn(Evelyn ismi benim için çok önemli çünkü 2018 yılında babası tarafından Bulgaristanda köyde ağaca asılarak öldürülen arkadaşımın adıydı Evelyn) , Tom o zaman daha belki 14 yaşlarındaydı.Evelyn ise 15, sonra bir gün Evely'nin ailesi bize geldiler ve Evely'nin hamile olduğunu söylediler.Babam ve annem Tom'dan tiksiniyorlardı, onu dışlamaya başladıklarında Tom kendi gitarinin tellerinde parmaklarını parçalamıştı.Bir ay sonra Evelyn ve ailesi araba kazasında öldü.Ancak bebeğin Tom'dan değil Evely'nin babasından olduğu öğrenildi.Babam yinede Tom'u affetmedi çünkü Tom Evely'nin hamile olabilmesinin mümkün olduğunu kabul etmişti." Bill tüm bunları anlatırken acıyla inlemeye başladım, gözlerim kararıyordu Bill'in önce suratıma sonra bacaklarımın araşına baktığını görüyordüm.Sonra heryer karardı ve gözümü hastane odasında açtım.Yanımda sadece Tom vardı ve oda dışarıdan gelen hafif güneş ışşığıyla aydınlanıyordu."Tom" yavaşça doğrulmaya çalıştım ama Tom beni geri yatırdı."Ne oldu?" diye sordum, "Y/N.. bebek- bebek" Tom lafını bitiremeden içeri bir doktor girdi ve Tom'u çıkartarak yanımda geldi.Sonra tekrar heryer karardı, çok fazla üşüdüğümü hissediyordum.Birden yanımda sıcaklık hissedince gözlerimi araladım, Tom'du bana sarılmıştı.Elimi kafasına koydum, kafasını kaldırıp bana baktı."Her şey geçicek Y/N, belki herkes bizi bırakıcak ama ben seni asla bırakmıyacağım."

Stop Pretending Like...|Tom Kaulitz|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin