+New Day And My Wounds+

364 28 0
                                    


Sabah alarmın cılız sesiyle uyandım, okula gitmek istemiyordum ama zorunluydum.Kendimi aşağıya zor indirdim, elimi yüzümü yıkayıp odama geri çıktım.Bu sefer pantalon giymeyi planlıyordum ancak pantalonumu bulamadım ve geç kalmamak için etek giydim.Saçlarımı açık bıraktım ve çantamı omzuma takıp evden çıktım.Evi kitlerken elimin kızarıklığını gördüm, sıyrılmış ve zedelenmişti içimden ''Kendini beğenmiş ucube'' diye geçirdim.Otobüs için beklerken birisi ''Y/N!'' diye seslendi sağa doğru baktığımda Tom ve Bill'i gördüm, Bill gülümseyerek bana doğru hızlı hızlı geliyordu ve Tom'da arkasından yüzünde anlamsız bir ifadeyle takip ediyordu.''Günaydın Bill'' ''Günaydın Y/N, herşey yolundadır umarım'' ''Hı-Hı yani elim dışında'' derken Tom'a doğru baktım bana bakıyordu ona doğru baktığımı görünce kafasını çevirdi sonra tekrar Bill'e doğru döndüm.Bill Tom'a baktı ve ''Özür dile Tom, bak eli ne hale gelmiş! Neden böyle birşey yaparsınki?'' Tom ''Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum Bill, ayrıca bu kadar çirkin bir kızı neden savunuyorsunki?'' deyince kalbim sıkıştı resmen, normalde kimsenin benim hakkımda söylediklerini umursamazdım ama Tom bunu söyleyince çok kırıldım, ondan hoşlanıyormuydum? ''TOM! YETER BU KADAR'' diye bağırdı Bill, beni kolumdan tuttu ve ''Hadi Y/N biz en iyisi yürüyelim'' dedi.Bende ''evet'' anlamında başımı salladım.Gözlerim dolmuştu.

Yürürken bir anda durdum ve Bill'e ''Bill Tom'un neyi var neden bana bu kadar kötü davranıyor?'' diye sordum Bill ise ''Yani şey Tom okula yeni gelenlere böyle yapar.Özellikle kızlara, onları bu şekilde etkileyebileceğini falan düşünüyor herhalde bilmiyorum'' diye cevap verdi bende ''Belliki etkiliyor'' dedim Bill bana baktı ve ''Y/N?'' dedi, bende bunu söyleme fikrimden vazgeçtim bu yüzden ''Hayır ben değil diğer kızlar'' dedim ve yürümeye devam ettik.

Okula vardığınızda Bill'e tuvalete gitmen gerektiğini söyledin ve Bill'in yanından ayrıldın.Tuvalete girdiğinde tanımadığın 3 kız sana ''Ooo bakın kimler gelmiş'' dediler sende ''Pardon? kim olduğunuzu bile tanımıyorum.'' Kızlardan birisi öne çıktı ve ''Tom'u sen çaldın dimi'' dedi sende ''NE ALAKA, TOM BENDEN NEFRET EDİYOR'' diye bağırdın kızda tabi öyledir dedi ve diğer 2 kızda seni tutup duvara yasladılar.Sana ''Şimdi, sen benim biricik Tom'umu benden çaldın, NİYE'' ''Ben hiçbir şey yapmadım diyorum!'' kız karnına vurdu ve sonra suratına. En son hatırladığın şey seni yere yatırmış olmaları ve karnına tekme atmalarıydı.

...Bill'in gözünden...

Y/N tuvalete girdi ve birdaha çıkmadı nöbetçi öğretmen ise dersime geç kaldığım için cezalı olduğumu bu yüzden ''ceza odası'' dedikleri yerde bir kağıda 40 kere ''Ben derse geç kaldım'' yazmam gerektiğini söyledi, her ne kadar itiraz etmek istesemde itiraz edersem dahada kötü olacağını bildiğim için Y/N'yi bırakmam gerekti.

...Tom'un gözünden...

Benim dersim Bill'den önce bitti bu yüzden koridorda takılabilirdim.Koridorda yürürken Y/N'nin sesini duydum tuvaletten geliyordu ve benim adımla alakalı birşeyler söylüyor sonrada acı içinde inliyordu.Tuvalete doğru koştum ve girdiğimde Marie ve arkadaşları Y/N'nin karnını tekmeliyorlardı, beni gördüler ve ''Ooo minik sürtüğümüzün sevgiliside geldi'' dediler ''Ne yapıyorsunuz!'' diye bağırdım onlara gülmeye başladılar.Dayanamadım ve Marie'ye tokat attım üçüde tuvalleten çıktı.Y/N yerde yarı baygın halde yatıyordu yanına gittim ve ''İyimisin?'' diye sordum, cevap vermeden yerde öylece yatıyordu.Burnu kanıyordu, dudağı patlamıştı o anda kimin ne diyeceğini umursamadan kucağıma aldım.Teni buz gibiydi,saçları kollarımdan aşşağı sarkıyor, burnundaki kanlar aşağı doğru akıyor kollarımda bitiyordu.Koşarak revire götürdüm.Ve revirdeki hemşireye verdim.Sedyeye yatırdılar ve yaralarını temizlediler ''10 dakikaya kendine gelir'' dediler ve beni odada onunla birlikte yanlız bıraktılar.

...Senin gözünden...

Uyandığımda Tom başımın ucuna oturmuş bana bakıyordu, ilk Tom'a sonra odanın içine baktım.''Sen'' diyebildim sadece heryerim ağrıyordu Tom sessizce ''şşş'' dedi ''Konuşmaya çalışma, dudağın çok kötü patlamış her konuştuğunda canın yanıyordur.'' dedi.Çok hoşuma gitmişti, sesi çok sakin ve güzeldi her ne kadar bana acı çektirdiysede o kadar rahatlatmıştı.Bir anda karnımda keskin bir acı hissettim ve elimi aniden inleye inleye karnıma götürdüm.''Karnım'' dedim Tom'da ''Evet fena pataklanmışsın 2 gün acıdan kıvranırsın'' dedi.Gözlerime değil resmen ruhuma bakıyordu, o anda kapı açıldı ve Bill geldi, içeri koşar adımlarla girdi ama Tom'la birbirimize olan yakınlığımızı ve bakışlarımızı görünce durdu önce bana baktı sonra Tom'a.Kıkırdamaya başladı ve dediki ''İsterseniz ben çıkıyım.'' Tom Bill'e döndü ve şu saçma kötü bakışlarından yaptı sonra tekrar bana dönüp baktı ve odadan çıktı.''Bill, sana bişey sormam lazım'' dedim Bill'de ''Tamam ama benim soracağım daha fazla soru var, önce ben'' dedi.

Stop Pretending Like...|Tom Kaulitz|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin