4. PERDE: ''İHTİLAL''

18K 656 288
                                    

Oy verip yorumlamayı unutma lütfen. Keyifli okumalar dilerim! 💚

Instagram: binnurnigiz - Twitter: binnurnigiz

Official IG: isserisiofficialpage

Official IG: isserisiofficialpage

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


NP: Liza Anne – I'm Tired You're Lonely

Müslüm Gürses – Bakma Bana Öyle

Müslüm Gürses – Cam Kırıkları


(İÇERİK UYARISI: Bu kitap, olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar, cinsellik ve argo kelimeler içermektedir.)


🍁


Alnımı mezar taşının soğuk yüzeyine yasladım.

Kızıl saçlarımın uçları ıslaktı. İçinde durduğum mezarlık bir sis bulutu tarafından örtülmüştü. Uzaklarda bir yerde yanan sokak lambalarının ışığı mezarlığın yakınlarına dahi uğramıyordu.

Karanlıktaydım. Zifiriydim.

Avuçlarımı toprağa bastırdım, tırnaklarımı toprağın içine geçirdim ve toprağı sıkıp avucumun içine aldım; alnımı yavaşça geri çektim, bu kez daha sert bir şekilde alnımı mezar taşına vurdum. Gözlerimi açtığımda mezar taşıyla göz göze geldim. Üstünde yazan yazılar okunmuyordu. Üstümdeki kısa elbise dizlerimi açıkta bırakıyordu, açık kalan dizlerim de toprağın içine gömülmüştü.

Gözlerimi kapatmadan alnımı mezar taşına bastırdım.

Tenime çiğ yağmıştı ama üşümüyordum. Karnım kasılıyordu.

Kalbimde merhamet denen bir illet taşıyordum.

"Buna bir son ver," dedi tanıdık ses. Tüm tanışıklığımızın üstüne yabancı hatıralar serpiştirmişti. Alnımı bir kez daha mezar taşına hafifçe vurdum.

"İs."

Gözlerimi sıkıca yumup onu duymazdan geldim; kafamı bir kez daha mezar taşına yavaşça vurdum. Susmadı:

"İs."

Durdum. Gözlerimi açıp birbirine karışmış mezar yazısına baktım.

"Topla göğsünün valizini, git buradan," dedi, sesi benim sesimin birebir aynısı olan ama benim sesim olmadığını bildiğim o ses. "Vicdan paltonu yakmadan onlar, giy ve kaç buradan."

İSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin