Oy verip yorumlamayı unutma lütfen. Keyifli okumalar dilerim! 💚
Instagram: binnurnigiz - Twitter: binnurnigiz
Official IG: isserisiofficialpage
NP: The Unthanks – All in a Day
Can Kazaz – Bunca Yıl
(İÇERİK UYARISI: Bu kitap, olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar, cinsellik ve argo kelimeler içermektedir.)
🍁
Kor, cinayetinin faili olduğu ateşin en durgun ve aynı zamanda en de tehlikeli haliydi.
Sanki o gözlerin içinde derin bir şekilde içeri doğru kazılmış kuyular vardı ve o kuyuları mezar olarak kullanan bir katil, yaktığı cesetleri o derin çukurların içine atıp üzerlerini örtmeden öylece çürümeye terk ediyordu.
Yanmış bir ceset çürür müydü?
Onun yeşil gözlerinin içine bakmaya devam ettim. Ruhumun yanmış cesedi yeşil bir tabutun içinde gibi görünüyordu.
Elleri yavaşça benden uzaklaştı. Nabzımın etrafında dikenli teller vardı ve sanki nabzım tenimin altında her dalgalandığında dikenler damarlarıma batıyordu. Gözleri tekrar karanlık ile örtüldü ama sanki hâlâ gözlerimin içinde, burnumun dibinde duruyordu. O yeşil gözlerin belirgin rengi bana bir şeyleri hatırlatıyor, ardından da hatırlattığı şeyleri diri diri yakıyordu sanki. Yanan hatıraların külleri uçuşurken zihnimin duvarlarına yapışıyor, yapıştığı duvarda is lekeleri bırakıyordu.
Hiçbir şey söylemeden bakışlarımı telaşsız bir şekilde önüme çevirdim. Yanan sigaramı iki parmağımın arasına sıkıştırarak dudaklarımdan uzaklaştırdım. Kafamın içinde ağırlığını hissettiğim düşünceler sessizce beni izliyorlardı.
Burnundan derin bir nefes aldığını duydum, aldığı nefesin sesi sessizliğin sırtına bir ok gibi saplandı.
"Çocuk parkları."
Sesi, şimşeğin gökyüzünü aydınlattıktan hemen sonra attığı çığlığın sesi kadar gür, kalın ve toktu.
"Çocuk parkları ve trenler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İS
Mystère / Thrillerİs Tanyel başarılı bir konservatuvar öğrencisidir. Sahnedeki başarısının devamlılığını sağlayabilmek uğruna adının önüne yerleştirilen birçok kötü sıfatı umursamaz. Henüz daha lise yıllarındayken adının karıştığı kötü haberler geçmişine ait bir can...