Heeeii kaikki :)
Tuntuu että on ihan liian pitkä aika siitä kun viimeks julkasin luvun, siitä on varmaan jotain viikko. Mutta tässä ois taas uus luku :)
Enjoy ;)
__
Louis
Heräsin puhelimen piipitykseen. Halusin olla riittävän ajoissa hereillä ensimmäiseen työpäivääni.
Eilen oli mukava päivä. Hengailin ulkona ja lounastin yhdessä pomoni perheen kanssa. Harryllä on mukava sisko, Gemma. Hän sanoi olevansa täällä vain alku -ja loppukesän. Lounaalla oli mukana myös heidän tuttavaperhe.
Nousin ylös isosta ja pehmeästä sängystä. Siistin sitä hieman ja otin pyyhkeen kaapista. Nyt olisi hyvä hetki käydä suihkussa. Pesuhuone sijaitsi aivan huoneeni vieressä.
Sain itseni suihkutettua ja kietaisin pyyhkeen lantiolleni. Astuin ulos suihkukopista ja astelin kohti pesuhuoneen ovea. Lattia oli todella liukas, hyvä etten kaatunut. Avasin oven ja en ehtinyt ottaa askeltakaan kun joku suorastaan syöksyi päälleni. En huomannut kynnystä takanani ja lennähdin suoraan selälleni... Harry päälleni.
"Voi ei. Anteeksi kamalasti." Harry sanoi ja nousi nopeasti päältäni. Päässäni pyöri sen verran etten saanut itseäni ylös tai edes sanottua mitään.
"Louis? Oletko okei?" Harry kysyi.
"Juu, olen." Sain lopulta sanotuksi ja nousin Harryn auttamana ylös.
"En yhtään huomannut sinua." Hän sanoi.
"Olisin itsekin voinut olla tarkempi." Sanoin ja pitelin päätäni. Saatoin kolauttaa sen kovaan lattiaan.
"Sattuuko päähäsi?" Harry kysyi.
"Ei hirveästi. Taidan mennä huoneeseen, jotten aiheuta enempää harmia." Sanoin ja siirryin ulos pesuhuoneesta.
"Hei Louis, olen todella pahoillani." Harry sanoi perääni. Viitoin kädelläni kaiken olevan hyvin ja sulkeuduin huoneeseeni.
Voi miten noloa...
***
Siihen nähden miten aamu lähti käyntiin, työt ovat sujuneet hyvin. Des määräsi minut mailapojakseen. Nyt jo tiesinkin, mitä se tarkoitti. He pelasivat Harryn kanssa golfia. Seurasin heidän pelaamistaan ja huomasin Harryn olevan todella hyvä siinä. Hän on selvästi pelannut pienestä pitäen.
"Pidetään tauko, minun pitää vastata tähän työpuheluun." Des sanoi puhelimensa alkaessa soida. Harry nyökkäsi ja odotti kunnes isänsä oli kauempana. Hän tuli luokseni ja hymyili ehkä hieman vaivaantuneesti.
"Tuota siitä aamuisesta.."
"Unohdetaan koko juttu, ainakin minun puolesta." Sanoin ja heilautin kättä.
"Sopii minulle." Harry sanoi ja laittoi kädet taskuihin.
"Tuota ajattelin, että lähtisitkö tänään töiden jälkeen kanssani kaupungille? Pitäisi ostaa uudet farkut ja seura ei olisi pahitteeksi." Hän kysyi.
"Minä? No jaa miksipä ei." Sanoin vähän yllättyneenä.
"Kiva. Nähdään autoni luona kuudelta." Harry sanoi sitten.
"Mistä tiedän mikä on autosi?" Kysyin, jolloin Harry naurahti.
"Musta range rover, ja kyllä me varmasti nähdään toisemme parkkipaikalla kun ei se niin iso ole." Hän sanoi nauraen.
"Totta." Naurahdin.
"Harry! Jatketaan!"
Harry hymyili minulle ennenkö palasi takaisin pelaamaan isänsä kanssa.
ESTÁS LEYENDO
You give me that feeling || Larry Stylinson in finnish
FanficVihdoin on kesäloman aika! Juuri lukionsa päättänyt Louis Tomlinson etsii epätoivoisena kesätöitä ja on melkein muuttamassa pois Doncasterista, mutta viime hetkellä hän saa työtarjouksen golf clubilta. Louis ottaa työn vastaan ja lähtee koko kesäksi...