Part 17

1.1K 93 21
                                    

Moikka kaikki :)

Tässä olis jälleen uus luku :)

Seuraava luku tulee lauantaina, siitä syystä etten huomenna ehdi kirjottaa :)

__

Louis

Muutama päivä oli kulunut. Istuin yksikseni golf nurmella ja katselin tummaa taivasta. Oli ilta ja taivas näytti todella kauniilta. Minua oikeastaan huvitti se, että miten tänne olin päätynyt. Yksi syy oli ainakin ettei minulla ollut Harryä seuranani. Hän oli lähtenyt ystävänsä kanssa hengailemaan, joka kuulemma ei ole ollut pitkään aikaan maisemissa. Harry pyysi aluksi minuakin mukaan, mutta kieltäydyin ehdottomasti. Täytyihän Harryllä olla elämää parisuhteemme ulkopuolellakin. Ja kyllähän se teki omalla tavalla hyvää ettemme roikkuneet toisissamme kiinni 24/7. Vaikkakin voisin viettää kaiken mahdollisen ajan vain Harryn kanssa, mutta rajansa kaikella.

***

Oli todella myöhä, eikä Harry ollut tullut vielä "kotiin", jos tätä clubia pystyi jollakin tavalla kodiksi kutsumaan. Kuulin auton äänen pihalta ja nousin sängyltä ikkunan luokse. Katsoin taksia, mikä ajoi pihalle ja yllätyksekseni Harry nousi ulos siitä. Muistaakseni hän oli omalla autolla liikkeellä? Seurasin Harryä katsellaani, kun hän käveli ovea kohti ja katosi sitten näkyvistä. Menin takaisin sänkyyn ja odotin Harryn ilmestyvän huoneeseen.

"Louis! Missä olet?" Hän kysyi käytävältä.

"Huoneessani!" Huusin vastaukseksi ja pian Harry aukaisi huoneen oven laahustaen sisälle.

"Olit aika myöhään." Sanoin.

"Mitä kello sitten on?" Harry kysyi ja riisui vaatteita päältään.

"Puoli 12." Sanoin ja käännyin kyljelleni Harryä kohti. Hän riisui itsensä pelkille boksereille ja hoiperteli sänkyyn.

"Oletko humalassa?" Ihmettelin kun katsoin Harryn touhua. Hän hyppäsi peiton päälle viereeni ja siirsi käden paljaalle kyljelleni.

"Ehkä vähän." Hän virnisti ja painautui suutelemaan huuliani.

"No se selittää sen, miksi tulit taksilla." Naurahdin.

"Ai stalkkeroitko oikein?" Harry nauroi ja painoi toisen suudelman huulilleni.

"En toki." Virnistin ja kaaduin selälleni. Käsi alkoi puutumaan.

"Minulla olisi idea mitä voisimme tehdä." Harry sanoi sitten ja tuli reilusti päälleni. Ahaa, vai että sellaista tänään.

"Harry, olet humalassa." Sanoin ja laskin käteni hänen reisilleen. En kyllä ryhtyisi yhtään mihinkään Harryn kanssa, jos hän oli tuossa kunnossa, vaikka haluaisinkin.

"Älä ole ilon pilaaja." Hän mutisi sitten ja virnisti lopuksi. Hän painoin huulensa tiukasti omilleni ja hetken suudeltuamme hän siirsi huulensa kaulalleni.

"En olekaan, mutta ihan oikeasti." Sanoin ja työnsin Harryä kauemmaksi.

"Rakastan sinua todella paljon, mutta en ryhdy nyt mihinkään kanssasi." Sanoin ja suukotin hellästi Harryn poskea työntäen hänet pois päältäni. Harry näytti surullista naamaa, mutta alkoi nauramaan sitten.

"No joo, ehkä alan nukkumaa.n" Hän sanoi ja samahti melkein heti.

***

Istuin keittiössä seuraavana aamuna ja virnuilin itsekseni kun Harry laahusti keittiöön pelkillä boksereillaan.

"Onko kiva krapula?" Naurahdin.

"Ole hiljaa." Harry sanoi ja näytti keskisormea.

Gemma istui vieressäni ja nauroi Harrylle. Olimme äsken jutelleet melkein tunnin kaikesta maan ja taivaan välillä. Kiinnitin huomiota siihen kuinka samanlainen hymy hänellä oli Harryn kanssa ja se oli melkein häiritsevää.

You give me that feeling || Larry Stylinson in finnishOnde histórias criam vida. Descubra agora