Part 28

902 83 15
                                    

Heeyy ♥

Uusi luku, uudet kujeet haha :D

Tällä kertaa jatkuukin vasta sunnuntaina, koska en oo huomenna koko päivänä kotona :)

Enjoy this one :)

__

Harry

Koitin päntätä huomiseen tenttiin, mutta siitä ei tullut mitään. Ensinnäkin ei olisi huvittanut ollenkaan ja toiseksi, Louis ei voinut olla mitenkään häiritsemättä.

"Louis, ihan tosi. Yrittäisin keskittyä tähän." Sanoin.

"Anteeksi, en vain pysty pitämään näppejäni erossa sinusta." Hän sanoi ja virnisti. Työnsin kirjan sivumalle sängyn reunaan ja käännyin kyljelleni Louisiin päin.

"No mitä sitten haluat?" Kysyin ja hymyilin.

"Sinut." Louis sanoi ja vei toisen käden kyljelleni.

"Olet vasta saanut sen kipsin pois, emme voi alkaa riehumaan." Naurahdin.

"Kuka mistään riehumisesta on puhunut?" Louis kysyi ja tuli lähemmäksi. Hän painoi huulensa omilleni ja suuteli hitaasti.

"Voisimme pitää vain vähän hauskaa." Hän sanoi ja siirsi huulensa kaulalleni.

"Louis, minun todella pitäisi lukea." Sanoin. Mutta en voinut kieltää etteikö Louisin huulet kaulallani tuntunut hyvältä.

"C'mon Harry, onko viime kerrastamme jopa jo kolme viikkoa?" Louis sanoi irrotettuaan huulensa kaulaltani.

"Malta odottaa vielä muutama päivä." Sanoin.

"En." Louis sanoi pudistaen päätään ja kaatui selälleen.

"Tulehan nyt rakas." Hän sanoi ja otti käsistäni kiinni.

"No hyvä on." Myönnyin sitten ja kiipesin hitaasti Louisin päälle. Kumarruin alemmas ja vein huuleni hänen kaulalleen. Louisin kädet kietoutuivat kaulani ympärille.

"Ah, jestas Harry!" Louis huokaisi ääneen hampaideni osuessa hänen kaulaansa. Sitten irrottauduin kauemmas ja katsoin punertavaa jälkeä Louisin kaulassa, jonka juuri äsken sain aikaan.

Louis alkoi liikuttamaan käsiään alemmas kyljilleni ja siitä lantiolleni. Kumarruin jälleen alemmas ja painoin huuleni Louisin omille.

"Auh.." Louis voihkaisi selvästi kivusta. Nostin päätäni ylemmäs ja katsoin häntä silmiin.

"Mikä hätänä?" Kysyin.

"Käteni.." Louis mumisi. Huokaisin ja kapusin nopeasti pois Louisin päältä.

"Sanoinhan ettei meidän pitäisi." Sanoin ja otin kirjan takaisin naamani eteen.

"Kaikki on hyvin, vähän vain sattui." Louis sanoi ja nousi istumaan.

"Mitä edes ajattelin." Sanoin puoliksi itsekseni ja pudistin päätäni.

"Ei tässä ole mitään hätää." Louis sanoi ja hyppäsi ylös sängystä.

"Onneksi. Mutta jos sopiii, jatkaisin lukemista." Sanoin.

"Siinähän jatkat." Louis mutisi ja lähti makuuhuoneesta.

***

Parkkeerasin autoni seuraavana päivänä pihaamme. Huh, raskas koulupäivä takana. Onneksi nyt ei ole hetkeen kokeita. Otin laukkuni viereiseltä penkiltä ja nousin ulos autosta. Lukitsin auton ovet ja lähdin sisälle päin.

Olin laiskalla päällä enkä jaksanut käyttää portaita, vaan menin hissillä, vaikka asuntoni olikin jo kolmannessa kerroksessa. Astuin ulos hissistä ja ihmettelin näkyä, mikä oven edessä odotti.

You give me that feeling || Larry Stylinson in finnishTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon