Heei :)
Pahoittelut, että luku tuleekin vasta tänään, piti julkaista jo eilen, mutta en sitten ehtinyt :D
Tässä tää nyt kuitenkin on, jatkuu huomenna :)
__
Harry
Luulin herääväni aamulla Louisin vierestä, mutta niin ei ollut. Louisia ei näkynyt huoneessani ollenkaan. Kellokin oli vasta vartin yli seitsemän, joten Louis ei ole aloittanut töitä.
Nousin ylös sängystä ja kun tarkemmin kuuntelin kaiken hiljaisuuden lävitse, kuulin veden kohinaa. Olin varma, että Louis oli suihkussa. Virnistin ja nappasin oman pyyhkeen mukaani. Kävelin pesuhuoneeseen ja katsoin lattialla olevia boksereita. Ne olivat Louisin. Virnistin ja lukitsin pesuhuoneeneen oven, en halunnut kenenkään yllättävän. Ainoa kuka nyt saisi yllättää olin minä. Ja kenet aioin yllättää? Louisin.
Hiiren hiljaa riisuin bokserit päältäni ja kävelin suihkuverhon luokse. Nyt tai ei koskaan, ajattelin. Näin suihkuverhon lävitse, että Louis selvästi pesi hiuksiaan ja uskoin hänellä olevan silmät kiinni.
Raotin verhoa ja katsoin Louisia. Olin aivan oikeassa. Astuin hiljaa verhon toiselle puolelle suoraa Louisin eteen. Toivottavasti hän ei pelästy. Kumarruin eteen päin ja lähestyin Louisin huulia. Vettä ja shampoota roiskui naamalleni. Painoin hellän suudelman rakkaani huulille ja siirryin kauemmas. Louis jähmettyi paikalleen ja avasi todella järkyttyneen näköisenä silmänsä.
"Harry?" Hän kysyi hämillään, mutta huomasin virneen hänen kasvoillaan.
"Ajattelin, että olisit pelästynyt pahemmin." Naurahdin.
Louis ei vastannut mitään. Hän selvästi katsoi vartaloani ylhäältä alas ja toisin päin.
"Luoja näytät hyvältä." Hän sanoi ja huokaisi syvään.
En tiedä, olin ehkä vähän hermostunut. Emme ole nähneet koskaan toisiamme alasti ja tämä oli ensimmäinen kerta. En voisi edes sanoin kuvailla Louisin vartaloa. Se oli upea.
"Niin sinäkin." Sanoin.
"Mistä tällaisen idean sait? Emme oikeastaan ole tehneet mitään tällaista aiemmin." Louis kysyi.
"Kaikkea täytyy kokeilla." Sanoin.
"Mutta täytyy myöntää, olen hermostunut." Lisäsin.
En ole koskaan ollut sellaista tyyppiä, että tuosta vaan hilluisin alasti. Oikeastaan en ole ollut kenenkään kanssa koskaan suihkussa. Mutta Louisin kanssa oli helppo olla. Kaikki oli vaan niin luonnollista.
"Älä hermoile, olet täydellinen" Louis sanoi ja huuhteli nopeasti lopun shampoon hiuksistaan.
"Vaikka täytyy myöntää olinhan vähän yllättynyt kun yhtäkkiä poikaystäväni seisoo alasti edessäni kun avaan silmäni." Hän naurahti. Naurahdin itsekin.
"Haluatko suihkuhalin?" Louis kysyi sitten ja levitti käsiään. Nyökkäsin ja hymyilin. Kumosin senttimetrit väliltämme ja vein käteni Louisin paljaan vartalon ympärille. Hänen kätensä kulkeutuivat hitaasti omani ympärille.
"Ensimmäinen suihkuhali koskaan." Naurahdin. Oli pakko keventää tunnelmaa, sillä Louisin vartalo tuntui uskomattoman hyvälle omaani vasten ja pelkäsin pikku kaverukseni alkavan sooloilemaan omiaan.
En olisi koskaan uskonut kokevani tällaista tunnetta. Louis tuntui vain niin hyvälle.
"Jätän sinut nyt rauhassa suihkuttelemaan. Haluan ehtiä vielä aamupalalle ennen töitä." Louis sanoi sitten ja irrottautui kauemmaksi.
ESTÁS LEYENDO
You give me that feeling || Larry Stylinson in finnish
FanficVihdoin on kesäloman aika! Juuri lukionsa päättänyt Louis Tomlinson etsii epätoivoisena kesätöitä ja on melkein muuttamassa pois Doncasterista, mutta viime hetkellä hän saa työtarjouksen golf clubilta. Louis ottaa työn vastaan ja lähtee koko kesäksi...