Helloooo guys :)
Here we are again with a new part :)
Hope you enjoy ;)
Hehee jatkuu maanantaina :)
__
Louis
Viimeiset lomapäivät alkoivat lähestyä ehkä liiankin nopeasti. Se oli masentavaa, mutta toisaalta kivaa, koska olin todella innoissani Lontooseen muuttamisesta. Olin suorittanut työni loppuun tänään ja seuraavat kaksi päivää saisin lomailla. Sunnuntaina lähdemme Harryn kanssa kotiin, pakkaamme ja sitten kohti Lontoota.
En tiedä missä Harry luuhasi tällä hetkellä, mutta ajattelin ottaa pienet päiväunet raskaan ja viimeisen työpäivän jälkeen.
Makoilin olohuoneen sohvalla, mutta eihän ketään nukkuminen häiritsisi. Olin juuri saamassa unen päästä kiinni kun joku idiootti päätti alkaa huudattamaan musiikkia täysillä. Nousin istumaan ja käännyin katsomaan taakseni. Kuka muukaan kuin Harry tanssii musiikin tahtiin minikaiutin kädessään ja kävelee minua kohti.
"Louis! Olet päässyt töistä!" Hän huutaa musiikin läpi, mutta hiljentää sitä sitten.
"Jep ja yritän nukkua." Mumisin, mutta tuskin Harry kuuli mitään.
"Tämä tuli postissa vihdoin, eikö ole siisti?" Harry iloitsi ja istahti viereeni. Hän sammutti musiikin kokonaan ja laski kaiuttimen pöydälle. Hänen puhelimensa oli johdolla kytkettynä laitteeseen. Olenkin nähnyt kun tuollaisia kapistuksia on mainostettu.
"Onhan se." Nyökkäsin. Vaikka olin väsynyt, en voinut kieltää ettenkö olisi hymyillyt. Harry ja hänen kaiuttimensa. Miten noinkin pienestä asiasta voi tulla noin iloiseksi?
"En vaan ymmärrä mitä teet tuolla." Sanoin. Harry virnisti ja nojautui sohvaan. Hivuttauduin lähemmäs häntä ja painoin pääni hänen olkapäälleen.
"Pidän bileet." Harry sanoi ja nauroi.
"Just joo." Naurahdin ja suljin silmäni.
"Sinullahan loppui työt nyt?" Harry sanoi kysyvästi. Tunsin hänen huulet poskellani, nenällä, otsallani ja leuallani. Harry luultavasti suuteli jokaista kohtaa kasvoistani minkä vaan näki.
"Niin loppui." Sanoin.
"Mahtavaa. Tiedän muuten mitä teemme huomenna ja ennen kuin ehdit kysyä, se on yllätys." Harry sanoi. Vilkaisin häntä ja hän vinkkasi silmäänsä.
"Olet epäreilu." Mumisin.
"Vaikka ei se kovin ihmeellinen ole, sen voin sanoa." Harry sanoi.
"Pojat!" Harryn isä huusi kauempaa. Nousin Harryn kainalosta ja käännyimme molemmat katsomaan taaksemme.
"Olen menossa saunaan, haluatteko tulla?" Hän kysyi. Vilkaisimme Harryn kanssa toisiamme. Harry katsoi minua kysyvästi ja minä vuorostani häntä.
"Haluatko?" Hän kysyi.
"Mennään vaan." Sanoin ja hymyilin.
"Okei." Harry sanoi hymyillen. Hän otti kädestäni kiinni ja nousimme sohvalta.
***
"Huhhuh, nyt kyllä täytyy mennä. Jääkää te vielä, jos jaksatte." Des sanoi noustessaan lauteilta. Harry katsoi minua virne naamallaan. Tiesin tuon virneen.
"Jep." Hän sanoi sitten isälleen ja odotti hänen poistuvan saunasta.
"Jäimme kahden." Harry virnisti ja tuli lähelleni. Emme olleet kuitenkaan alasti, vaan päällämme oli uimahousut.
YOU ARE READING
You give me that feeling || Larry Stylinson in finnish
FanfictionVihdoin on kesäloman aika! Juuri lukionsa päättänyt Louis Tomlinson etsii epätoivoisena kesätöitä ja on melkein muuttamassa pois Doncasterista, mutta viime hetkellä hän saa työtarjouksen golf clubilta. Louis ottaa työn vastaan ja lähtee koko kesäksi...