Part 16

1K 101 19
                                    

Heei :)

Tää luku ei oo niin pitkä kun edelliset, mutta toivottavasti ihan luettava :)

Jatkuu tuttuun tapaan huomenna :)

__

Louis

Olin raatanut koko päivän ulkona töiden parissa ja vihdoin hommat oli hoidettu. Kävelin sisälle ontuen oikeaa polveani. Jostain syystä se oli kipeä. Tai oikeastaan syy taisi olla tiedossa. Aamulla käytin tikkaita ja sitten vain putosin. Silloin ei sattunut yhtään, mutta nyt päivän mittaan polvi alkoi vihoittelemaan. Päähäni sattui myös, ettei olisi auringonpistos ja siitä sitten taisi tämä huono-olo johtua. 

Pääsin portaiden alapäähän ja lähdin kulkemaan portaita ylös päin. Tai olin kulkevinani, eihän se niin näppärästi onnistunutkaan. Polvi ei antanut yhtään myötä. Toisin sanoen en siis päässyt portaita ylös. Huokaisin syvään.

"Harry!" Huusin.

"Mitä?!" Hän huusi takaisin yläkerrasta. Ajattelinkin hänen olevan siellä.

"Tuletko auttamaan!" Huudahdin ja nojasin portaiden kaiteeseen. Kuulin kuinka ovi pamahti vasten seinää ja Harry ilmestyi portaiden yläpäähän.

"Mikä hätänä?" Hän kysyi ja juoksi portaat alas luokseni.

"Kaikki on ihan ok, en vain pääse portaita ylös." Sanoin ja naurahdin avuttomuudelleni.

"Miksi? Onko jalkasi kipeä?" Harry kysyi sitten ja kumartui alemmas. Hän laittoi toisen käsivarren polvieni taipeiden alle ja toisen käsivarren selkäni taakse nostaen minut syliinsä.

"Satutin ehkä polveni aamulla." Sanoin ja kiedoin käteni Harryn kaulan ympärille.

"Kiitos pelastava prinssini." Virnistin sitten ja laskin päätäni vähän nojaamaan Harryn olkapäätä vasten.

"Oletko vähän kalpea? Näytät jotenkin erilaiselta." Harry kysyi sitten ja lähti kulkemaan hitaasti portaita ylös.

"Huonolla tavalla vai?" Kysyin.

"En tiedä, ehkä." Harry sanoi ja tarkasteli kasvojani.

"Taidan oksentaa." Sanoin yhtäkkiä ja vein käden suuni eteen. Harry ei sen enempää mietiskellyt vaan ryntäsi suoraan pesuhuoneeseen minä hänen sylissään ja laski minut wc-istuimen viereen.

Oksennus lensi saman tien kaaressa suustani ja muutama kyynelkin taisi vierähtää poskelleni. Minulla oli vain aivan kamala olo kun tarkemmin ajatteli.

Harry seisoi vieressäni ja tarkkaili minua. Hän oli niin huolehtivainen. 

Oksennettuani olo helpotti kummasti. Nousin ylös pöntön reunalta ja konkkasin pesualtaan luokse. Harry veti vessan ja tuli sitten taakseni.

"Siltä varalta jos kaadut." Hän sanoi ja laski kätensä hellästi alaselälleni.

"Kiitos." Sanoin ja huuhtelin kasvoni kylmällä vedellä. Nappasin käsipyyhkeen naulasta ja kuivasin vedet pois.

"Helpottiko?" Harry kysyi ja näytti siltä kuin olisi valmis ottamaan minut taas syliinsä.

"Helpotti." Nyökkäsin. Katsoin Harryn huulia. Olisi kamalasti tehnyt mieli suudella niitä, mutta ei tässä tilanteessa. Jos tämä olikin oksennustautia, en halunnut tartuttaa Harryä.

"Tule, vien sinut sänkyyn lepäämään." Hän sanoi sitten ja kyykistyi alemmas. Hymyilin pienesti ja kiedoin kädet hänen niskansa ympärille. Hän nosti minut ilmaan vahvoilla käsillään ja lähdimme huoneeseeni. 

You give me that feeling || Larry Stylinson in finnishWhere stories live. Discover now