Mooi :)
Kuulkaas oon tosi pahoillani, että tää luku tulee vasta nyt. Illalla en millään ehtinyt enkä jaksanut kirjottaa, vaikka olin jo koko luvun suunnitellutkin. Kirjotin sitten yöllä tän valmiiks, mutta en viittiny sillon julkasta, joten tässä nyt olisi :)
Jatkuu tänään :) Hehee, kaks lukua yhen päivän aikana ;)
__
Harry
"Louis ja Harry, otatteko kakkua vielä?" Jay kysyi kuistin oven suulta. Olimme karanneet Louisin kanssa hetkeksi kahdestaan istuskelemaan. Pudistimme molemmat päitämme.
"Kiitos, mutta olen jo aivan täysi." Sanoin.
"Sama juttu." Louis naurahti.
"Selvä." Jay nyökkäsi ja hymyili ennen kuin lähti pois.
"En muista koska olisin viimeksi syönyt näin paljon." Sanoin ja pitelin vatsaani.
"Sama juttu." Louis sanoi.
"Olen aivan puhki." Sanoin haukotellen ja painoin pääni Louisin olkapäälle.
"Tyhmää kun et voi jäädä yöksi." Louis mutisi. Hän liikutti sormiaan vatsallani, mikä sai minut kutiamaan.
"En ymmärrä miksi äiti pakottaa minut kotiin, c'mon olen jo aikuinen." Sanoin huokaisten.
"En osaa enää nukkua ilman sinua." Louis mumisi ja suukotti poskeani.
"Enkä minä ilman sinua." Sanoin. Nostin pääni ylös kuullessani koputuksen ikkunasta aivan takaamme. Äiti viittoi kädellä meitä sisälle.
"Äh, olemme varmaan lähdössä." Sanoin.
"Vielä ehditään karata." Louis sanoi. En voinut olla nauramatta. Nousimme ylös pehmeältä sohvalta ja lähdimme sisälle.
-
Louis
Harryn vanhemmat ja Gemma olivat jo autossa kun me vielä halailimme toisiamme.
"Nähdäänkö huomenna clubilla? Olisi kiva käydä siellä taas." Kysyin ja irrotin sitten käteni Harryn ymäriltä.
"Hyvä idea. Miten olisi kymmeneltä? Vai onko liian aikaisin?" Harry ehdotti. Pudistin päätäni ja hymyilin.
"Ei ole yhtään liian aikaisin." Sanoin.
"No joo ehkä minun pitäisi mennä." Harry sanoi sitten ja vilkaisi vanhempiinsa päin.
"Hyvää yötä rakas." Sanoin ja suutelin hänen pehmeitä huuliaan.
"Hyvää yötä. Nähdään huomenna." Harry sanoi hymyillen.
"Nähdään." Sanoin ja astuin yhden askeleen taaemmas. Katsoin kun Harry käveli autoon takapenkille siskonsa viereen. Koko poppoo heilutti minulle vielä kunnes auto katosi illan pimeyteen. Suljin sitten ulko-oven ja käännyin ympäri. Olin säikähtää Lottieta, joka seisoi melkein takanani.
"Taidat todella rakastaa Harryä?" Hän kysyi vain tuosta noin.
"Jep." Nyökkäsin ja hymyilin.
"Mutta menen nyt nukkumaan, olen aivan puhki." Sanoin ja haukottelin jo ainakin tuhannen kerran tämän illan aikana. Oli todella kuluttava päivä, mutta samaan aikaan myös ihana.
"Hyvää yötä sitten." Lottie toivotti.
"Öitä." Toivotin takaisin ja lähdin portaita pitkin yläkertaan.
***
Nojasin autooni clubin parkkipaikalla. Minä kun luulin olevani myöhässä, mutta Harry oli sitäkin enemmän. Kello oli jo ainakin vartin yli kymmenen.
YOU ARE READING
You give me that feeling || Larry Stylinson in finnish
FanfictionVihdoin on kesäloman aika! Juuri lukionsa päättänyt Louis Tomlinson etsii epätoivoisena kesätöitä ja on melkein muuttamassa pois Doncasterista, mutta viime hetkellä hän saa työtarjouksen golf clubilta. Louis ottaa työn vastaan ja lähtee koko kesäksi...