Mooi :)
Onpa muuten ihana vaihtaa profiilikuvaks sellanen kuva, jonka on ite ottanu. Ihan uskomatonta ! Lauantain keikka oli jotain niin mahtavaa, mistä en oo päässy yli vieläkään ja en oikein ees tajuu että se on tapahtunu oikeeesti :D Oli nii uskomatonta kuinka lähellä niitä olin (suunnilleen 5-7 metrin päässä!!) ja siis apua en tiiä mitä sanoo, paras kokemus ikinä! Varsinkin se tunne ku Louis tuli ekan kerran catwalkille huhheijaa, ihanaa!!
Mutta joka tapauksessa asiaan :D Tässä ois taas uus luku :) Jatkuu luultavammin keskiviikko iltana/torstaina :)
Enjoy loves :)
(on muuten aika pitkä luku)
__
Harry
"Mennään nyt." Louis patisti vierestäni kun istuimme hänen autossaan hänen kotinsa pihalla. Minua todella jännitti tavata Louisin äiti. En voinut puhua vanhemmista, sillä Louis ei ole tekemisissä isänsä kanssa.
"Oksennan kohta." Sanoin ja vilkaisin Louisia.
"Harry, ei tämä noin iso asia voi olla. Se on vain äitini." Louis sanoi ja avasi oman puolensa oven.
"No entä siskosi?" Kysyin.
"Hurmaat ne aivan saman tien pelkällä suloisella katseellasi, tulehan nyt." Louis sanoi sitten ja nousi autosta. Huokaisin syvään ja nousin myös ulos autosta. Ei minua eilen jännittänyt yhtään, mutta nyt olin aivan paniikissa siitä, jos Louisin perhe ei pidäkään minusta. Paiskasin auton oven kiinni ja otin Louisin ojentaman repun käteeni. Heitin sen olalleni ja lähdin Louisin perässä heidän ovelleen.
"Hyvin se menee." Louis sanoi hiljaa ennen kuin otti avaimet taskustaan ja avasi oven.
"Äiti! Louis taisi tulla nyt!" Kuulin nuoremman tytön äänen huutavan.
"Jep! Olemme täällä!" Louis huudahti. Suljin oven perässämme kiinni ja riisuimme Louisin kanssa kengät jaloistamme. Nostin sitten katseeni takaisin ylös ja näin kaksi samanpituista sekä näköistä tyttöä edessäni.
"Tytöt tässä on Harry. Harry tässä on Daisy ja Phoebe." Louis esitteli.
"Hei Harry." He sanoivat yhtä aikaa.
"Hei teillekin." Sanoin takaisin ja hymyilin.
"Onko Lottie kotona?" Louis kysyi viimeistä sisartaan.
"On, taitaa olla huoneessaan." Toinen tytöistä vastasi, Daisy, jos oikein muistin. Sitten he lähtivät peräkanaa luultavasti kohti keittiötä, josta kantautui todella hyvä tuoksu.
"Jätä vain reppusi siihen, mennään keittiöön." Louis sanoi. Laskin repun kenkieni viereen ja seurasin Louisia. En ollut ehkä enää niin paljon jännittynyt kuin muutama minuutti sitten.
"Hei äiti." Louis sanoi kun saavuimme keittiön oven suuhun. Hänen tummahiuksinen äitinsä kääntyi ympäri keittiötason edessä. Hänen kasvoilleen levisi hymy.
"Mukava nähdä sinua." Hänen äitinsä sanoi ja tuli luoksemme. Hän halasi tiukasti Louisia ja katsoin tilannetta vierestä.
"Ja kukas se komistus tässä vieressä on?" Hän sanoi sitten ja katsoi minua hymyillen.
"Hei, olen Harry." Esittelin itseni kohteliaasti. Olin ojentamassa kättäni, mutta Louisin äiti veti minut välittömästi halaukseen.
"Mukava tavata viimein, olen Johannah, Louisin äiti kuten varmaan osasit arvata... ja tuota kutsu vain Jay'ksi." Hän sanoi irrottauduttuamme halauksesta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You give me that feeling || Larry Stylinson in finnish
Hayran KurguVihdoin on kesäloman aika! Juuri lukionsa päättänyt Louis Tomlinson etsii epätoivoisena kesätöitä ja on melkein muuttamassa pois Doncasterista, mutta viime hetkellä hän saa työtarjouksen golf clubilta. Louis ottaa työn vastaan ja lähtee koko kesäksi...