Hazafele a telefonom pittyegése törte meg az autók kipufogógáza és az emberek nyüzsgése adott alapzajt, nagyjából öt óra tájékán. A kijelzőre pillantva Serena üzenete villódzott. Az értesítéspanelt oldalra húztam, megnyitottam.
Sere:
Átjössz tanulni? Willow is jön.Őszintén szólva, még egy szikrányi kedvem sem volt ahhoz, hogy én hazamenjek, ezért is válaszoltam rögtön egy "aha, nemsokára ott vagyok" üzenettel, majd a következő sarkon befordulva megcéloztam a lány utcáját, mialatt tájékoztattam anyát a hollétemről. Davisék háza rögtön az első kereszteződésnél balra volt a negyedik háztömb, kékesszürke árnyalatban, fekete lemez kerítéssel elhatárolva a közvetlen onnan nyíló, aligha forgalmas utcától.
Nem sokszor jártam még Serenánál.⋆.ೃ࿔*:・ೃ⁀➷
Ahogy megtorpantam a bejárati ajtó előterében, teljesen más elrendezésben tárult elém a ház belső része, és az eddig szemben található szekrénysor helyén egy óriási tükör terült el, amellyel teljes meglátás nyílt a megjelenésemre. Óvatosan betűrtem egy hajtincsemet a fülem mögé, a bokacsizmámat a cipőspolc tetejére helyeztem le, a kabátomat a fogasra akasztottam és halk lépésekkel szaporáztam végig a folyosón és be a nappaliba, ahol a kanapén valamiféle divatlapot olvasgatott Ella, aki számomra csak Mrs. Davis.- Üdv, Mrs. Davis! - köszöntem szívélyes mosollyal.
- Régen jártál már nálunk, Isa. Miújság? - pillantott fel rám az újságlapok takarása mögül, majd feljebbcsúszott a kanapén és félretette az olvasnivalót. Egy narancssárga, spagetti pántos atlétát viselt, fekete farmernadrággal, a haját egy csipesszel összefogta.
- Forgalmasak a napjaim, igazából a szó szoros értelmében, rengeteget kell tanulnom és most jól jönne egy kis kikapcsolódás, ezért is jöttem át Seréhez. - sóhajtottam sokatmondóan, de egy halvány mosolyt ejtettem meg a nő felé.
- És Mrs. Davis hogy van mostanság? - dobtam vissza automatikusan a kérdést.- A hétre szabadságot vettem ki és otthonról dolgozom egy picit, a minap kaptam emailben egy kérelmet, amelyben egy új lakásterv állt, viszont muszáj itthon lennem Aaronnal, szóval most építészmérnök anyuka vagyok egyszerre. De egyébként nagyjából minden rendszerezve van. - Sere anyja hosszasan pislogott és látszólagosan megviselte őt pár dolog, amikről nem éreztem helyénvalónak, hogy kérdezősködjek.
- Ez igen érdekesen hangzik. - fűztem hozzá mellékesen.
- Fáradalmas és hosszas, ez talán találóbb megnevezés. - nevetett fáradtan. - Gondolom a szüleidnek is rengeteg dolga van.
- Ó, igen, anya nemrég kapott pár évekkel ezelőtti papírokat, amiket még újból átkellene néznie, aztán apa is egész nap ügyeletben van, ha jól emlékszem, ma épp egy kétórás műtétet vezet. - vázoltam fel nagy vonalakban keserédes mosollyal az arcomon.
YOU ARE READING
F L A W L E S S
Romance- Amúgyis, nem hiszem, hogy örülnének neki. - Mert annak igen, hogy a lányuk kapcsolatot folytat a tanárával. - méregetett lenéző tekintetével és arcára gúnyos mosoly kúszott. Isadora James végzős éve egy elit gimnázium falai között igencsak nem mut...