19.Bölüm|Kardelen -MY-

118 67 1
                                    

Mayıs'ın Anlatımı ile

Sabah uyandığım gibi hızlıca üniformamı giymiştim.Elimi yüzümü yıkayıp bakım kremlerimi de sürdükten sonra hazırdım.Önemsiz gibiymiş gibi davransam da Yiğit'i göreceğim için kalbim en az 1000 kere çarpıyordu.

Eh Apple watchtan görebiliyordum kalp atış hızımı sonuçta.Kesinlikle abartmıyorum(!)Evden çıktığım gibi apartmanın trabzanlarından kayarak aşağı indim.

Bu akşam hep beraber lüks bir restoranta gidecektik.Bu yüzden heyecanlıydım ve Yiğit'de geleceği için içim içimi yiyordu.

Okula yürürken düşündüğüm tek şey Yiğit'di acaba şimdi ne yapıyordu?Okula gelmiş miydi acaba?Bütün bu sorularımın cevabını almak için sınıfa girdim.

Elif ile oturduğumuz sırada dünkü gibi Elif'in oturduğu yerde arkasını dönmüş Eren ile konuşuyordu.Bu ayı yine uyuyor yahu.

Yiğit'in yanına oturarak ona boş gözlerle baktım "Hayırdır Yiğidim Elif'ten tapusunu mu aldınız?" Dedim ve dediğime güldü "Ne oldu kardelenim beni yanından kovuyor musun?"

Eren bize dik dik bakarken bir şey fark etmiş olacak ki "Bir dakika aslan parçası nerede?" Diye sordu Yiğit bir bana birde Eren'e baktı "Aslan parçası hâlâ kalbimizde yaşıyor ama Mayıs'ta çiçekler açar kardelen de bir çiçek türü şey dimi?" Diye sorunca güldüm "Herhalde çiçek türü" diyerek omzuna vurdum.

Sert olmasa da sanki acımış gibi ovuşturmaya başladı."Çok acıttın geçmesi için öpmen gerek ama" deyince gülümseyerek gözlerimi iri iri açtım "He Yiğit he" deyince omuz silkti "Banane öpeceksin bugün değilse yarın yarın değilse öbür gün"

Eren "Buradan çok şirin gözüküyorsunuz" deyince utancımdan başımı eğecektim ki Yiğit çenemden tutarak eğmeme izin vermedi.Gözlerimiz kenetlenmiş birbirimize bakarken naif gülümsemesi dudaklarında peydah oldu.

Kehribar gözleri ışıldarken kapkara saçları ona eşlik etti.Bu kadar kusursuz yüz gerçek olabilir miydi ki?Bir kaç saniye daha öyle durduk ve ben Eren'in bize baktığını anlayarak çenemi elinden kurtardım.

Elif'in Anlatımı ile

Sınıfa giriş yaptığımda Yiğit Mayıs'ın çenesini tutuyor ve ikisi de birbirlerine bakıyordu.Buradan bile görebildiğim Mayıs'ın Apple watch'ı 93 gösteriyordu.

Yüksek nabız 85+ olduğunu varsayaraksak neden böyle olduğunu anlamak için yakınlaştım.Mayıs çenesini Yiğit'ten kurtararak benimle göz göze geldi.

Yiğit iki elini iki yana açarak sıramdan kalktı."Mayıs senin nabız ölçerin mi bozuldu?" Diye sorduğumda bana anlamaz gözlerle baktı bir kaç saniye sonra hayır anlamında kafasını salladı.

"Hah bir an yüksek nabız gördüm-" derken eli ile ağızımı kapattı.Birileri duydu mu diye etrafa bakarken kimsenin duymadığını anlayınca derin bir nefes aldı.

"Ne oluyor be?" Diye çemkirdiğimde "Yanlış görmüşsün canım arkadaşım azıcık sessiz ol da şu okulu insan gibi bitirelim" son kısımları sessiz söylemesine rağmen duymuştum.

Akrep yelkovanı kovaladı ve dersler geçti.Mayıs'ları akşam göreceğim için yarım yamalak bir görüşürüz diyerek evime doğru yürümeye başladım.

Mayıs'ın Anlatımı ile

Elif bize yarım yamalak bir görüşürüz dedikten sonra görüş açımdan çıktı.Eşyalarımı toplayarak çantama yerleştirdim.Dün olduğu gibi demir kapıdan çıktığım anda kulaklığımı taktım.

Omzumda bir el hissettiğimde bu sefer yerimde sıçramak yerine gülümsedim."Tüh bu sefer korkutamadım" deyince gülümseyerek yüzümü ona döndüm."Bir dakika" diyerek cebinde bir şey aradı.

"İki dakika durur musun?" Deyince olduğum yerde durdum.Birden dizinin üstüne çökünce "Ah bu bir evlenme teklifi mi yoksa" diyerek dalga geçtim.Gülümseyerek cebinden bir dal kardelen uzattı.

"Bunu kendinize layık görür müsünüz,Leydim?" Diye sorunca ağzım istemsiz bir şekilde açık kalmıştı."Şey" diyerek kekeledim "Leydiniz bunu çok beğendi" diyerek çiçeği elinden aldım ve alt dudağımı ısırarak elimde taşımaya başladım.

Yiğit bir kulaklığımı kendi kulağına taktıktan sonra "Uuu bu şarkının adı ne bakalım?" Diye sordu gülümseyerek cevap verdim "Sevmekten usanmam".

"Ooo Pinhani severim,güzelliğin kadar olmasa da dinlediğin şarkılar da aşırı güzel" söylediği iltifat yüzümü kıpkırmızı yaparken alaycı bir şekilde güldü.

Dejavu gibiydi adeta kapımın önüne gelmiştik.Kocaman gülümseyerek yüzüme bakıyordu."Beni özlersen kardelenini kokla" dedi gülümseyerek kalbim hızla çarparken bana el salladı.

Ağzım açık elim havada kalmıştı.O gidene kadar arkasından salak gibi elim havada baktım.Görüş açımdan çıktığı anda kardeleni burnuma yaklaştırarak kokladım.

19.Bölümün Sonu

Biraz kısa mı oldu ne ama yetinin azcık Allah Allah bir sonra ki bölüm koca geceyi yazacağım bu yazara da azıcık acıyın

Yiğit ve Mayıs ikilisi aşırı şirin>>>

Yeni bölüm yakında takipte kalın

Öpildiniz🍯





✓ Tuzlu Kurabiye #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin